https://drive.google...Z0ltSUpuRURLd28
A poén, két éve a kormánycsapagy alsó csésze szintjeben volt az alsó fogás, most meg durván a felső csesze magasságában..
Mindegy
változások:
-sor 14-26 lett, a 13-23-ast szabtam át, a sor elejére-végére miche lánckerék került. A sorkezdő 10s-sorhoz való, így ott 2 db sörösdoboz alátéttel értem el, hogy 4.5mm legyen a hézagolás, a sorvégi 9s volt, az csak felkerült a miche hézagolóval. Egy vékonyka alátét kellett a tengelyre, hogy ne érjen bele a lánc a láncvillába kónuszon amúgy.
-Az xt hg93 lánc 7ezer km-rel ment apróba. Az ár kétharmadáért, amennyiért én vettem. Elvitték aznap. Még a 0.5-öt sem ejtette.
-Volt itthon korábbi évekből maradt, még nem felhasznált kábelház, jagwire alapszettből. Az került a hátsó váltóhoz, a többi bowden érintetlen maradt. A hátsó váltáshoz így új bowdenház-új rozsdamentes bowden és új alumínium kupakok kerültek fel. Nagyon jól teszi a dolgát.
-A fékek cserélve centaurról promax rc471-esre. Nyolcvan gramm mínusz, hehe. És szép fehér!
-Bandázs: visszakerült a két éve lebontott sárga basso feliratos. Tökéletes. Évek óta nem veszek bandázst, rotálgatom a régieket Az ezüst is megvan, ami már ment a dale-en és koralon is egy-egy szezont.
Hja, hogy került olyan magasra a kormány? Azt kérdezzék a szerelőtől a bótban. Ő hegesztett. Mikor kérdeztem, hogy nem lesz-e gond, letorkollt, hogy ne bonyolítsam, adjam oda a villát, oszt' hegeszt még a nyakra. Megtette.
Nagyon jól teszi a dolgát kint most. -4 fok volt ma a városháza előtt délelőtt, az utak kicsit vizesek, a jégbordák még megvannak. De ez hangtalan az egész soron, perfektül fut.
tehát
chorus váltó,
record váltókar
mirage hajtókar stronglight tányérral
pezsgő105 átdobó (a rögzítőcsavar átperselyezve m6-osra, mert egy barom kitépte a menetet belőle )
veloce sor, miche lánckerekekkel
kmc x93-s lánc (aug-ban vettem még)
jagwire kábelkék
ursus kerékszett
ricsi fejcsapágy (cserélve lesz 105re)
kb ennyi.
nagyon elégedett vagyok vele, ami nálam ritka most ez tényleg jó lett