Azt hiszem, azert az eleg ritka, hogy valaki szemelyesen hoz az USA-bol egy fixi vazat.
A Speci nem semmi konfig, erdekes a felso fekkar megoldas.
A Cinelli Bootleg-en, ami az egyik Bikemagban volt, is így voltak a karok.
(Igazából az lenne az álomgép, de azt lehetetlen kigazdálkodni, legalábbis nekem.) Valszeg úgyis kicserélném a kormányát valami idõfutam-szerûre.
(De itt van az egyenes kormányos kivitel mindjárt mellette, csak azért nem azt szúrtam be, mert nem tetszik a zöld: http://bikemart.com/...tle-37337-1.htm (meg ebbõl nincs is raktáron 56-os).)
A Langster azért már necces, mert akkor ehhez már bringás koffer is kéne, különben úgy összeb... armolják, mire ideér, hogy sírni fogok, ha meglátom. A koffer meg már biztos túlvan a feladható csomag méreten, tehát + 100$. Úgy meg már nem nagyon fér bele sem a vámmentes, sem a kigazdálkodható határba.
Szóval ezek mind csak lehetõségek, elképzelések, még sokminden változhat. Majd odakint, a konkrét körülmények, lehetõségek, választék ismeretében kell eldöntenem, hogy milyen taktikát választok: csak a spéci, illetve rendkívül jó vétel alkatrészeket hozom meg, és a többit itthon teszem hozzá, vagy megelégszem egy nem "butted" vázú, egyszerûbb cuccokkal szerelt, de komplett bringával, netalán csak a spórolt pénzt hozom haza, és itthon építek.
Na, a Sz'kattant verzióján is felül vannak a fékkarok, úgy látszik, most ez a divat:
http://www.performan...1_1081459_-1___
Csak ez out of stock... (Lehet, hogy a Langster is, csak még nem updatelték a weblapot. Mondom, sokminden másképp lehet a valóságban, mint ahogy én azt elképzelem.)
Tokból is csak a puha fér a költségvetésbe, a kemény annyiba kerül, mint egy bringa.

Sign In
Create Account

Back to top





