Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34366 replies to this topic

#25261
csaba8

csaba8

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 955 posts

Gyonyoru fotok profi bringakrol:
smashred's photosets on Flickr
/meg mas is/


Azok ... már régebbrõl figyeltem ezt a felhasználót ...mint ezt a másikat is 50000 képpel : http://www.flickr.co.../anmarton/sets/

"just chillin killin"


#25262
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

Gyonyoru fotok profi bringakrol:
smashred's photosets on Flickr
/meg mas is/


Nagyon jó képek.

Motor bekapcs. :D
Feltöltött kép

#25263
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Gyonyoru fotok profi bringakrol:
smashred's photosets on Flickr
/meg mas is/

#25264
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2,189 posts

Ha mar gumik megint... Pro 3 Race egyetlen defekt nelkul 6000km.
Igaz, hetvegen megvolt az elso defekt. Bukas utan /kulcscsont tores/ es nem az elso, hanem a hatso /lassu def./, pedig atszaltoztam a bicon, miutan letertem az utrol.

Aki ezzel a gumival defektel, az valamit rosszul csinal szerintem. Mentem vele pocsek utakon boven, a romai kavicsos bicikliutjan, soderatmosasokon naponta, fogtam kurva nagy godroket /letort a nyeregtaska/ es 0 defekt. This is The shit.


ennek örülök mert holnap jön nekem is egy pár..:D

a kulcscsont törés Sucks! :(
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#25265
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts
nekem a legolcsóbb tufo volt felrakva a kerekeimre,és azok nagyon szupik voltak: + nem kell hozzá felniszalag,(nekem) könnyû felrakni,meg van vele a szingós menettulajdonság,ha nagy a baj felnin is el lehet vele karistolni 1 darabig (nem fordul le,és a felnit sem vágod tönkre). - nekem nem mindig sikerült a ragasztójával megragasztanom. nem csak 2-t kell belõle venni,ha haza akarsz jutni defekt után. nem a legolcsóbb. mondjuk már 1 normálisabb gumi is drága nekem,szóval ez nem mérvadó. mit is bír el ez a gumi: vlhol bekaptam vele 1 egészen kicsi szöget. olyasmit,amit a cipészek használnak. nem tom meddig jár6tam vele így,de sztem napokig. alig eresztett vlmit. kb hetente fújok a kerekekbe,és 1 ilyen alkalommal vettem csak észre,hogy benne van a mocsokja. személyes véleményem: hogy nagyon jó gumi,de nekem drága,és pótguminak csak 1et tudok felkötni a nyereg alá.

#25266
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Ha mar gumik megint... Pro 3 Race egyetlen defekt nelkul 6000km.
Igaz, hetvegen megvolt az elso defekt. Bukas utan /kulcscsont tores/ es nem az elso, hanem a hatso /lassu def./, pedig atszaltoztam a bicon, miutan letertem az utrol.

Aki ezzel a gumival defektel, az valamit rosszul csinal szerintem. Mentem vele pocsek utakon boven, a romai kavicsos bicikliutjan, soderatmosasokon naponta, fogtam kurva nagy godroket /letort a nyeregtaska/ es 0 defekt. This is The shit.

#25267
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts

Egy kis tapasztalat Continental 4000 GP S külsõ gumival. Na szóval nem olyan komfortos mint a Michelin Pro Race 2, viszont jobban gyorsítható. Keményebb a gumi alapanyaga, illetve nagyobb a szálsûrûség. Kanyarstabilitása, fékezhetõsége is nagyon jó, ajánlom mindenkinek. Igaz még csak 1000 km van benne de semmi felületi sérülést sem látok, pedig a Bükkben sem tükörsima az aszfalt :)


Azt nem kell sajnálni.. felmentem vele Nagy-hideg hegyre... az meg minden csak nem beton.. össz vissz 2 defektem volt vele 4000-5000 km alatt(pechemre 1 nap alatt).
Esõbe elõbb kezd el csúszni a felnimen a fékpofa mint a gumik.. kanyarban sokkal jobban fog mint a Pro2-Pro3 (bár én félek lefelé :S ) Pro2 nekem nagyon könnyen sérült... és nagyon látszott rajta a komoly fékezés nyoma ha ezt lecserélem akkor perems TUFO teszt lesz részemrõl;)


Can. idõfutam bajnok.. szinte az egyetlen ember aki 60km/h felett tudd menni huzamosabb ideig(nem sprint)... Pont neki kell motor...

#25268
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
A youtubeos video valami elképesztõ volt. Ahogy matatott a fékváltókar körül és utána ripsz ropsz nyeregben maradva 2-3 másodperc alatt lett 20méter elõnye egy Boonen elõtt.. el tudom képzelni ezt a rásegítést. A vázhoz rögzítõ bigyulát elrejtik pl az elsõváltó konzolja alá, kész is. Esetleg belülrõl a vázat beburkolják valami szigetelõanyaggal, hogy ne csattogjon annyira.. fõleg a második verseny szembetûnõ, ahogy boonen megfõ mögötte, nem is kicsit szinte szétszakad, míg Fabian simán felpedálozik a nyeregben ülve.. hihetetlen.

#25269
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

Mech dopping... Ne feledjuk, hogy a videon csak egy kommersz cucc lathato. Barki megveheti. De ha valaki aldoz ra, lehet jobbat csinalni.
Technikai sport ez is egy picit, es autosportban mindig csaltak. Nem lehet kizarni, bar en se nagyon hiszem, hogy Canc. hasznalta volna, az SRM adatok nem extremek. 1450Watt volt a max, ennyit tudhat siman.


Mondjuk ha azt meg lehet oldani, hogy motor van a kerékpárban, akkor már nem fognak olyan amatõr hibával lebukni, hogy nem kalibrálják át az SRM-et.

#25270
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 posts
Egy kis tapasztalat Continental 4000 GP S külsõ gumival. Na szóval nem olyan komfortos mint a Michelin Pro Race 2, viszont jobban gyorsítható. Keményebb a gumi alapanyaga, illetve nagyobb a szálsûrûség. Kanyarstabilitása, fékezhetõsége is nagyon jó, ajánlom mindenkinek. Igaz még csak 1000 km van benne de semmi felületi sérülést sem látok, pedig a Bükkben sem tükörsima az aszfalt :)
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#25271
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts
Mech dopping... Ne feledjuk, hogy a videon csak egy kommersz cucc lathato. Barki megveheti. De ha valaki aldoz ra, lehet jobbat csinalni.
Technikai sport ez is egy picit, es autosportban mindig csaltak. Nem lehet kizarni, bar en se nagyon hiszem, hogy Canc. hasznalta volna, az SRM adatok nem extremek. 1450Watt volt a max, ennyit tudhat siman.

#25272
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Ha már Patrick Lefevere is foglalkozik vele, akkor több kell hogy legyen, mint egy áprilisi tréfa.
Lefevere Takes Mechanical Doping Seriously | Cyclingnews.com
Ez pedig a cikkben szereplõ videó
YouTube - Bike with engine (doped bike) and Cancellara (Roubaix - Vlaanderen)

#25273
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1,954 posts
Bloke: honnan az info? Mármint az "egyre komolyabbnak tûnik" -re gondolok.

#25274
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

Én sem igazán, volt velon videó is a mûködésérõl és azt nem hiszem el hogy azt senki nem hallotta meg, mert nagyon hangos volt


Erre is vannak ellenérvek: helikopter, motorok, hangos tömeg, macskaköves út, ez mind elég lehet, hogy elnyomja a zajt és a bemutatott videó a kereskedelemben kapható darab, aki csalni akar, biztos igyekszik valahogy halkabbá tenni.

#25275
DaniKing

DaniKing

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 622 posts

Ez a "mechanical doping" téma már egyre komolyabbnak tûnik, de én nem akarom elhinni, hogy ez igaz lehet.


Én sem igazán, volt velon videó is a mûködésérõl és azt nem hiszem el hogy azt senki nem hallotta meg, mert nagyon hangos volt

#25276
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts
Ez a "mechanical doping" téma már egyre komolyabbnak tûnik, de én nem akarom elhinni, hogy ez igaz lehet.

#25277
sac1

sac1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,163 posts

Itt is azt írják, hogy dupla/tripla kompatibilis. Product És ahogy sac1 írja, valószínûleg a végállás csavar nem engedi a harmadik fokozatot, ha duplával használod. Én azért feltételezem, hogy a trimmelést senki nem tévesztené össze a fokozatváltással.


Csupán marketingszempontól forgalmazna a Shimano külön dupla, ill. tripla hajtómûhöz való fékváltókart? Mondjuk ez sem lepne meg igazán.


Nem néztem végig de ahogy látom az új Shimanok (10esek) már nagyrésze külön kezeli a duplát - triplát.. bár ez inkább súly verseny és a kompaktok elterjedésének az oka lehet, nem pedig marketing..

max 20. még csak nem is cro-mo váz,hanem sima szénacél. kiejtõs papuccsal fixi?! vicces lenne. 1 hasonló kategóriájú cro.mo váz (neuzer-sirocco) 12000 huf körül van.


Ja én is 20 körül akartam elpattintani az Altrix alumat (váz - villa - nyeregcsõ - kormány - stucni) azóta inkább munkábajáros lesz pedig ugyan úgy made in taiwan ahogy a többi Low outi...

#25278
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1,864 posts
nekem is úgy nézett ki a bringa ma mint egy CX játékos. most vázat szárítok

#25279
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,459 posts
úgy látom holnap megint el fogok ázni edzés közben. na mind1.

#25280
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4,821 posts

Bocs, de közben eszembe jutott még valami. Az tény, hogy a kéttányéros Sora váltókar hármat kattan, sõt a bowdent is három fokozatban mozgatja, de azt - tapasztalatom szerint - sok Sora tulaj nem is tudja, hogy ez a fékváltókar trimmelõs. Ami annyit tesz, hogy ha kicsit már keresztbe vált az ember és a lánc nyalogatja az átdobó villát, akkor egy finom mozdulattal (nem egy határozott nyomással!) egy hangyafasznyit odébb teszi a villát és ettõl már nem köszörül az elsõ váltó. Alaphelyzetbe való visszaálláshoz a lefeléváltó billentyût kell megnyomni, de szintén nem olyan erõvel, mintha váltani akarnék, hanem csak annyira, hogy egy finomat kattanjon. Ekkor látszik is, egy apró moccanás a váltóvillán és innentõl ismét alaphelyzetbõl-alaphelyzetbe vált. Tehát gyanúm szerint, a harmadik (köztes) kattanás az nem eredményezne tányérváltást, csak igazít egy kicsit. De a puding próbája az evés, ha valaki már kipróbálta és a dupla Sora simán váltja a triplát, akkor fejet hajtok.

Csupán marketingszempontól forgalmazna a Shimano külön dupla, ill. tripla hajtómûhöz való fékváltókart? Mondjuk ez sem lepne meg igazán.


Itt is azt írják, hogy dupla/tripla kompatibilis. Product És ahogy sac1 írja, valószínûleg a végállás csavar nem engedi a harmadik fokozatot, ha duplával használod. Én azért feltételezem, hogy a trimmelést senki nem tévesztené össze a fokozatváltással.