Gyonyoru fotok profi bringakrol:
smashred's photosets on Flickr
/meg mas is/
Azok ... már régebbrõl figyeltem ezt a felhasználót ...mint ezt a másikat is 50000 képpel : http://www.flickr.co.../anmarton/sets/
Gyonyoru fotok profi bringakrol:
smashred's photosets on Flickr
/meg mas is/
"just chillin killin"
Gyonyoru fotok profi bringakrol:
smashred's photosets on Flickr
/meg mas is/
Ha mar gumik megint... Pro 3 Race egyetlen defekt nelkul 6000km.
Igaz, hetvegen megvolt az elso defekt. Bukas utan /kulcscsont tores/ es nem az elso, hanem a hatso /lassu def./, pedig atszaltoztam a bicon, miutan letertem az utrol.
Aki ezzel a gumival defektel, az valamit rosszul csinal szerintem. Mentem vele pocsek utakon boven, a romai kavicsos bicikliutjan, soderatmosasokon naponta, fogtam kurva nagy godroket /letort a nyeregtaska/ es 0 defekt. This is The shit.
Flickr
Egy kis tapasztalat Continental 4000 GP S külsõ gumival. Na szóval nem olyan komfortos mint a Michelin Pro Race 2, viszont jobban gyorsítható. Keményebb a gumi alapanyaga, illetve nagyobb a szálsûrûség. Kanyarstabilitása, fékezhetõsége is nagyon jó, ajánlom mindenkinek. Igaz még csak 1000 km van benne de semmi felületi sérülést sem látok, pedig a Bükkben sem tükörsima az aszfalt
Mech dopping... Ne feledjuk, hogy a videon csak egy kommersz cucc lathato. Barki megveheti. De ha valaki aldoz ra, lehet jobbat csinalni.
Technikai sport ez is egy picit, es autosportban mindig csaltak. Nem lehet kizarni, bar en se nagyon hiszem, hogy Canc. hasznalta volna, az SRM adatok nem extremek. 1450Watt volt a max, ennyit tudhat siman.
Én sem igazán, volt velon videó is a mûködésérõl és azt nem hiszem el hogy azt senki nem hallotta meg, mert nagyon hangos volt
Ez a "mechanical doping" téma már egyre komolyabbnak tûnik, de én nem akarom elhinni, hogy ez igaz lehet.
Itt is azt írják, hogy dupla/tripla kompatibilis. Product És ahogy sac1 írja, valószínûleg a végállás csavar nem engedi a harmadik fokozatot, ha duplával használod. Én azért feltételezem, hogy a trimmelést senki nem tévesztené össze a fokozatváltással.
Csupán marketingszempontól forgalmazna a Shimano külön dupla, ill. tripla hajtómûhöz való fékváltókart? Mondjuk ez sem lepne meg igazán.
max 20. még csak nem is cro-mo váz,hanem sima szénacél. kiejtõs papuccsal fixi?! vicces lenne. 1 hasonló kategóriájú cro.mo váz (neuzer-sirocco) 12000 huf körül van.
Bocs, de közben eszembe jutott még valami. Az tény, hogy a kéttányéros Sora váltókar hármat kattan, sõt a bowdent is három fokozatban mozgatja, de azt - tapasztalatom szerint - sok Sora tulaj nem is tudja, hogy ez a fékváltókar trimmelõs. Ami annyit tesz, hogy ha kicsit már keresztbe vált az ember és a lánc nyalogatja az átdobó villát, akkor egy finom mozdulattal (nem egy határozott nyomással!) egy hangyafasznyit odébb teszi a villát és ettõl már nem köszörül az elsõ váltó. Alaphelyzetbe való visszaálláshoz a lefeléváltó billentyût kell megnyomni, de szintén nem olyan erõvel, mintha váltani akarnék, hanem csak annyira, hogy egy finomat kattanjon. Ekkor látszik is, egy apró moccanás a váltóvillán és innentõl ismét alaphelyzetbõl-alaphelyzetbe vált. Tehát gyanúm szerint, a harmadik (köztes) kattanás az nem eredményezne tányérváltást, csak igazít egy kicsit. De a puding próbája az evés, ha valaki már kipróbálta és a dupla Sora simán váltja a triplát, akkor fejet hajtok.
Csupán marketingszempontól forgalmazna a Shimano külön dupla, ill. tripla hajtómûhöz való fékváltókart? Mondjuk ez sem lepne meg igazán.