Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#24861
Posted 2010. July 24. - 08:58

de a STANDARD-ot elõre kell betölteni... az megelõzésre...
#24862
Posted 2010. July 24. - 08:46

Marcustól azért kaptad mert õ se használja
egyébként sajnos csak a Racing kategóriához jár... én se magyarországon vásárolok...és nem kaptam a Traning szériához.. elég kevesen használják... Mondjuk 1x ültem olyan bringán amibe volt... viccesen indult...
amúgy ez a lötyi akkor kell ha már defektet kapott a bicó és nem megelõzésre való
én nem tapasztaltam vele semmi változást, illetve de, fel lehetett fújni

#24863
Posted 2010. July 24. - 05:20

fix áttételhez nem való a gyorszár.
Nálam bírja. Régi menetes Dura Ace agy, lánckerék rátekerve, gyorszár fogja a vázban.
De tény hogy nem illik.
#24864
Posted 2010. July 24. - 01:26

#24865
Posted 2010. July 24. - 00:06

új vagyok még a "szakmában", nagyon is... segítséget szeretnék kérni...

kaptam egy régi országúti biciklit egyik nagyon jó barátomtól mert szeretek nagyon tekerni, viszont voltak hibái, és vannak is még, de már azért alakítgattam rajta... nincs sok pénzem szóval csak alapdolgokra kell gondolni:) annyira nincs hogy egyelõre váltó sincs rajta, fix fokozaton használom, elég kemény áttételen, de bírom vele:)
már miden jól össze ált ahhoz, hogy legalább addig míg nem lesz pénzem tudjam kicsit nyúzni, viszont egy bajom van vele...ha kiálok a nyeregbõl, vagy csak picit jobban, erõteljesebben tekerem meg, teljes erõmböl (nem fokozatosan akarok gyorsítani vele) valamiért a hátsó gyors záras kerék elõre ugrik aztán beszorul a vázközé, és jöhet a szerelés...ezt van, hogy meg csinálja 20km-en 2x, de van hogy napokig hiba nélkül megyek vele...amennyire erõsen tudtam már rá szorítottam mégis meg csinálja... miért lehet ez? a gyors zár kopott el, vagy a vázon "csúszik meg"? ha a gyors záral van baj akkor egy sima gyors zár elegendõ rá (pl egy ilyen :Novatec h) ?
bocsánat, ha kicsit butaságoakt kérdezek, egylõre tényleg nagyon kezdõ vagyok még...

köszönöm elõre is a válszokat:)
#24866
Posted 2010. July 23. - 22:36


#24867
Posted 2010. July 23. - 22:29

Ja, ez a hátsó kerekemen volt. Elõl régi piros 20-as Continental Ultra Sport(?)... Lehet, hogy csak alacsony volt a nyomás, én meg montin éreztem magam... Ez volt az elsõ hosszú (100 km-en indultam) országúti versenyem, aztán elég merészen közlekedtem a kátyúk között (mert kijutott a verseny útvonalára rendesen)...
MJani: a lényeg kb. benne van: Paris-Roubaixon 25, TDF-en 23...
A tufo-hoz elvileg ingyen jár egy defektjavító lötyi, amit az itthoni forgalmazó lenyúl és aztán jó pénzért árul..... kedves, nem?
Én a prohatlonos sráctól kaptam annó ingyen pár tubussal (pedig fizetni is akartam érte), õ mondta, hogy neki is küldtek néhány kartonnyit belõle a gumik mellé.
Amúgy valami tudományos leírásban említik, hogy a szingonak nagyobb a gördülési ellenállása.
#24868
Posted 2010. July 23. - 21:07

Furi mert kb 10 helyrõl hallottam ennek az ellenkezõjét (...Azért is próbálom ki...) Igaz leginkább triathlonosoktól....
Mondjuk továbbra is igaz rám hogy pille könnyú vagyok.. lehet lennék 90 kiló akkor alattam is megrogyna...
#24869
vendég_7700_*
Posted 2010. July 23. - 20:47

Ez a TUFO viszont olyan vastagnak és keménynek tûnik hogy szerintem rajzszöggel se tudnám kiszúrni... mondjuk ötletem sincs hogy mit csinálnék ha pukkana...
Igazad van, valóban vastagnak és keménynek tûnik...De csak tûnik! Sajnos nem az. Míg a régi S22/CS22 szériákkal általában egy szezont el tudtam menni komolyabb kopás nélkül, addig az "új" S33Pro-val két -két és fél hónapot. Szimplán sz@rrákopott a futófelület, így elkezdte gyûjteni az apró vágásokat. A legutóbbi két hónapot bírt.
Lötyit mindenképpen érdemes bele venni.
#24870
Posted 2010. July 23. - 11:02

#24871
Posted 2010. July 23. - 09:05

Van mûhelypumpám, de sajnos a nyomásmérõje rosszalkodik már egy ideje. Be kéne ruházni egy olyan Decathlonosra, ha még kapható...
#24872
Posted 2010. July 23. - 01:03

#24873
Posted 2010. July 22. - 23:27

Ja, ez a hátsó kerekemen volt. Elõl régi piros 20-as Continental Ultra Sport(?)... Lehet, hogy csak alacsony volt a nyomás, én meg montin éreztem magam... Ez volt az elsõ hosszú (100 km-en indultam) országúti versenyem, aztán elég merészen közlekedtem a kátyúk között (mert kijutott a verseny útvonalára rendesen)...
MJani: a lényeg kb. benne van: Paris-Roubaixon 25, TDF-en 23...
Paris-Roubaix-n a 25 az alsó határ, még 27 is szokott lenni, de azért egy magyar aszfalt útra elég kell hogy legyen a 23. Tessék rendesen felfújni.
#24874
Posted 2010. July 22. - 23:24

....Lehet, hogy csak alacsony volt a nyomás, én meg montin éreztem magam......
Amikor kicsi voltam és tudatlan(mint most)... akkor zsinórba kaptam vagy 3 defit felütés miatt... aztán vettem 2500Ft ért egy Decathlonos pumpát amin volt nyomásmérõ... azóta nem volt ilyen defektem.. edzésen a contit 8-8,5Baron használtam ... versenen 8,5-9 (Tour magazin szerint 11,5-t még simán bírta...elvileg 8,5 van ráírva..) azóta csak 2 kátrányba ragadt üvegszilánk egy csavarmenet darab és egy Tûzõgép kapocs keserítette meg az életem...
Ez a TUFO viszont olyan vastagnak és keménynek tûnik hogy szerintem rajzszöggel se tudnám kiszúrni... mondjuk ötletem sincs hogy mit csinálnék ha pukkana...
#24875
Posted 2010. July 22. - 23:02

MJani: a lényeg kb. benne van: Paris-Roubaixon 25, TDF-en 23...

#24876
Posted 2010. July 22. - 23:00

A 25ösnek kisebb a gördülési ellenállása azonos nyomáson. Múltkor külföldi oldalakon néztem ennek utána, azt mondják, hogy kb 25km/h-ig a nagyobb guminak kisebb az ellenállása, de efölött már a gumi légellenállása jobban számít, mint a görülési ellenállása és így a keskenyebb a nyerõ. Gyorsíthatóságban mindig a keskenyebb a jobb, de rossz úton a szélesebb halad jobban.700X23 vs. 700X25
25 érezhetõen lassabb, mint a 23? Turul Kupán felütöttem az 1600 Ft-os CST 23-as külsõmet... 25 ugye ballonosabb, ezért jobban viselheti a külsõ behatásokat?
Gondolom ezzel semmit nem segítettem, de azért leírtam.

A sebesség mindent megold.
#24877
Posted 2010. July 22. - 22:57

Minek forgatod visszafele


#24878
Posted 2010. July 22. - 22:55

A héten ugyan olyan gyenge voltam... mint akirõl hétfõn vették le a fekvõgipszet.. de ennek ellenére Conti 4000S-t lekaptam .. falraktam a Tufo C S 33-at
Lehetséges az hogy 25-34ig a guminak nagyobb gördülési ellenálása van? .. mert azért küzdeni kellettde 34-rõl úgy felment a sebességem 40re hogy meg is lepõdtem
mintha ott könnyebb lenne tekerni mint a Contit...
(elmúlt a hang.. vagy túl hangosan ciripel a 12Bar..)
elmult a hang. hehe atjott hozzam
mint irtam most eloszor van sram sorom sram lanccal 9-es rendszerben. akarhogy allitom, szepen vált, de ha visszafele forgatom a hajtókat, olyan hangokat produkál, mintha vmi hipermarket kerékpár lenne. 9s ultegra a többi cucc.
ez a sram sor nagyon érdekes: "pg-950-es PowerGlide II fogkialakítás a pontos gyors váltásért". ez úgy néz ki, mintha minden fokozatban egy fog kifelé van hajlítva - lehet hogy könnyíti a váltást, de egyelõre zajos
a lánc hozzá pc971
#24879
Posted 2010. July 22. - 22:50

25 érezhetõen lassabb, mint a 23? Turul Kupán felütöttem az 1600 Ft-os CST 23-as külsõmet... 25 ugye ballonosabb, ezért jobban viselheti a külsõ behatásokat?
#24880
Posted 2010. July 22. - 22:46

Lehetséges az hogy 25-34ig a guminak nagyobb gördülési ellenálása van? .. mert azért küzdeni kellett


(elmúlt a hang.. vagy túl hangosan ciripel a 12Bar..)