130 mm-es a papucstávolság?szeretnék cserélni a biciklin fogaskoszorút is, amikor megkaptam eredetileg 5ös volt/ és van rajta... ha cserélem szted hanyasra érdemes? és ahhoz milyen váltó a jó?
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#24841
Posted 2010. July 24. - 21:59

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#24842
Posted 2010. July 24. - 21:56

#24843
Posted 2010. July 24. - 20:09

#24844
Posted 2010. July 24. - 19:55

Alapvetõen egy mindenes tárcsafékes oúti edzõgépet szeretnék, amibe nem ártana ha belefér a keskeny bütykös gumi is. A tárcsafék amiatt kell, mert hegyre járok dolgozni, aztán ha leszakad az ég, hazafele a lejtõn elfogy a fél fékpofa, másrészt télen elég gyatra a latyakban a felnifék.
#24845
Posted 2010. July 24. - 19:35

Húh .. ezzel versenyezni nem akarsz ugye?.. (Crossban nem használhatsz tárcsát... mondjuk asszem az UCI pont engedélyezte a 2010-2011 évre..).... konaworld
...
Váz: Alul vezetett bowden szétfogja vágni a mezed aztán a vállad, kényelmetlen a cipelése.. sõtt néha viccesen fogod meg még a kezed is beszorul oda..
Fék: Elég merész súlya lehet ennek a megoldásnak a 2 tárcsával..meg a cromo vázzal... Postás pályán a 2.körben már csak felvonszolnám asszem a lépcsõn...
Vicces áttételekkel árulják már

Cannondale asszem 2006ig csinált Tárcsás Cyclot... most azt írta valami Netes okosság hogy az UCI módosítás miatt valszeg megint lesz palettán...
Focus meg most is csilnál Focus Mares Disc
#24847
Posted 2010. July 24. - 18:07

valószínû, hogy a gyorszár a ludas. de ezt a novatecet felejtsd el. nagyon nem jó. olyat vegyél ami "belsõ mechanikás" (mint pl ebben is van: Shimano Deore XT '08 (HB-M770) (Ker) egyébként a gyorszár elvileg nagyobb szorítóerõvel bír mint a menetes rögzítés. hátsó váltót tökmind1 milyet veszel, mivel gondolom 5sebességre nem pozícionált. a lényeg h ne 8-9-10 sebességest, mer abban már lehet nem férne el az 5ös sorhoz való lánc, de biztosan gázos lenne. ha másik gyorszár sem jó, akkor esetleg másik kerékkel kéne próbálkozni, ha az se akkor a váz papucsával van a bibi, ami talán a legrosszabb eset. persze ne vedd meg mondjuk elõször a kereket, hanem ismerõstõl kunyizd el...
értem, köszönöm szépen:) megpróbálkozom elõször egy új gyors zárral....

szeretnék cserélni a biciklin fogaskoszorút is, amikor megkaptam eredetileg 5ös volt/ és van rajta... ha cserélem szted hanyasra érdemes? és ahhoz milyen váltó a jó?
msot nézegettem még váltókarokat is, és néztem a fékváltókart, de egyelõre a mûködését nem értem...
köszi a segítséget:)
#24848
Posted 2010. July 24. - 17:59

az egyébként számít, hogy a váltó felszerelésekor a B csavar hova van állítva?
#24849
Posted 2010. July 24. - 17:48

Sziasztok...
új vagyok még a "szakmában", nagyon is... segítséget szeretnék kérni...
kaptam egy régi országúti biciklit egyik nagyon jó barátomtól mert szeretek nagyon tekerni, viszont voltak hibái, és vannak is még, de már azért alakítgattam rajta... nincs sok pénzem szóval csak alapdolgokra kell gondolni:) annyira nincs hogy egyelõre váltó sincs rajta, fix fokozaton használom, elég kemény áttételen, de bírom vele:)
már miden jól össze ált ahhoz, hogy legalább addig míg nem lesz pénzem tudjam kicsit nyúzni, viszont egy bajom van vele...ha kiálok a nyeregbõl, vagy csak picit jobban, erõteljesebben tekerem meg, teljes erõmböl (nem fokozatosan akarok gyorsítani vele) valamiért a hátsó gyors záras kerék elõre ugrik aztán beszorul a vázközé, és jöhet a szerelés...ezt van, hogy meg csinálja 20km-en 2x, de van hogy napokig hiba nélkül megyek vele...amennyire erõsen tudtam már rá szorítottam mégis meg csinálja... miért lehet ez? a gyors zár kopott el, vagy a vázon "csúszik meg"? ha a gyors záral van baj akkor egy sima gyors zár elegendõ rá (pl egy ilyen :Novatec h) ?
bocsánat, ha kicsit butaságoakt kérdezek, egylõre tényleg nagyon kezdõ vagyok még...
köszönöm elõre is a válszokat:)
#24850
Posted 2010. July 24. - 17:12

#24851
Posted 2010. July 24. - 16:40

De az is lehet hogy ha visszatérek a versenysporthoz... akkor versenyre felrakom a tufo-t (kicsit jobb szériásat) edzésen meg megyek Contikkal..
#24852
Posted 2010. July 24. - 16:32

Pont emiatt cseréltem le peremesre a kerekeket, mert ez ebben a a formában nem a spórolásról szól, hanem az esztelen pazarlásról.
#24853
Posted 2010. July 24. - 16:11

Egyébként asszem 1x1mm-es lyukig garantálja a tufo sealent a gátlást... Decába most néztem lehet 5mm-esig .. na arra kíváncsi lennék...
Valszeg az lesz a defi orvosolásom... hogy veszek még egy párat... meg egy Flaska extremet... aztán így valszeg hazagurulni hazatudok..
Ha elfogytak .. akkor megint berendelem a Conti-t ...
#24854
Posted 2010. July 24. - 15:28

Az utolagos trutyi nem arra valo, hogy sporolj egy gumivasarlast.
#24855
Posted 2010. July 24. - 15:23

>Nekem az utána töltõs volt, de az is elvérzett egy 2 mm körüli lyuknál. Megfogta ugyan, de minen reggel köpte magából egy kicsit.
Most viccelsz? Az a dolga, hogy haza tudj menni, es utana ki kell dobni. Ez nem elverzes.
Szerintem az egy defekt egy gumi azért annyira nem vicces.
#24856
Posted 2010. July 24. - 15:07

Most viccelsz? Az a dolga, hogy haza tudj menni, es utana ki kell dobni. Ez nem elverzes.
#24857
Posted 2010. July 24. - 14:55

elõre betöltõs nekem egyszer már nem jött be: kb 3 mm-es vágást nem tudta megoldani
Nekem az utána töltõs volt, de az is elvérzett egy 2 mm körüli lyuknál. Megfogta ugyan, de minen reggel köpte magából egy kicsit.
Olcsó szingó van amúgy a dekában, 3 rugó körül van egy pár, vittoria, 240 tpi-vel ha jól emlékszem.
#24858
Posted 2010. July 24. - 13:58

#24859
Posted 2010. July 24. - 09:58

#24860
Posted 2010. July 24. - 08:58

de a STANDARD-ot elõre kell betölteni... az megelõzésre...