Kivancsi voltam, megmertem a kepen a szogeket.
Az ulsocso 70.8 fok, a villa 81 fok! Szerintem ez nem lehet a valos ertek, ilyen meredek villaszogrol meg nem hallottam.
Donciccio, Gren_tamas és más szakértõk!
Megint egy kis segítségre lenne szükségem. Néztem többféle bringát/vázat. Ha valamelyikkel van tapasztalatotok vagy van róla véleményetek légyszi írjátok le. Melyiket lenne érdemes egy kicsit továbbfejleszteni?
Giant peloton 500ex 4130 triple butted cromo
Koga-Miyata Exerciser 105 Valami egyedi ötvözet.
Koga-Miyata prologoue 500ex Valami egyedi ötvözet.
Atala Corsa GS
KTM Strada cs sport lx Mannesmann 25crmo4 nem butted
Elõre is köszönöm a hozzászólásokat.
Beleférne, de alap aluvázas sora-s bringát nem akarok, ezek a régiek sokkal jobban tetszenek, át lesznek majd alakítva egy "kicsit".Én ha belefér, mindenképpen fékváltókarost vennék. A haverom például egy három éves Trek 1.2est adott el a tavasszal 70ért. és az alu, meg sora fkv-s.
Valamennyire építem majd ezeket is. De megvenni a vázat meg mindent egyesével sokkal drágább. 10ért nem kapok rendes acél vázat, 20körül kezdõdnek a használhatóak.Kenguru, a Sora mint fvkar egy vicc, szarul van kialakítva. Nem áll kézre. Akkor már inkább Campa Xenon. De egyébként meg téli edzõ bringára, ami azért van, hogy az idõ megehesse. Nem lesz féltve a sótól, mocsoktól, oda teljesen megfelel a vázos váltót.
KTM-et venném meg, de 30tól többet azért sem adnék...
Egyébként vázra építésben nem gondolkodtál?
Veszel 10ezerért egy alap vázat, kereket olcsón tudsz szerezni, szerzel használtan mindent hozzá, és meg van minden 35-40bõl és olyan lesz amilyet te akarsz, de minden darabja. Mindig árulnak alkatrészt bõven a piactéren.
Az Atalát hagyd ki, nekem ilyen van és lemez a hátsó papucs ami hajlékony, mindenképpen kovácsolt papucsost javaslok. A kogán bukókeretként funkcionál az könyöklõ...?
A sebesség mindent megold.
A sebesség mindent megold.
WADA-nál ez nem olyan egyszerû .. Magyarországon még megeteted bárkivel..
A sebesség mindent megold.
Nem számít ha van róla papírod hogy nálad ez a normális.
Ultegra magas peremes kerek van mar a katalogusban? Mar eleg regen volt neten hir, hogy a D/A-val azonos C50-es alu/karbon felni Ultegra szintu aggyal, de meg nem lattam sehol.
Mert tiltják. Mármint határérték felett van, kész.
A sebesség mindent megold.
De ez miért baj? Mármint a versenyzés szempontjából?