A Giant eredetinek tûnik (festés alapján 1990-es). Egybõl használható (azaz pont jó lenne e télre), elõbb-utóbb kerékcserét, esetleg fékváltókarosra fejlesztést érdemel. Valami rémlik, mintha a Giant-oknál néha egyedi villamegoldások lennének, itt is a fölsõ kormánycsapágy szokatlanul hosszú, de ehhez nálam nagyobb szakértõ kell (mármint, hogy bonyodalom-e).Ez a Giant villaszoget biztos, hogy egy fotorol megmondod? Kozelrol van fotozva, felulrol, lehet opt. csalodas csak.
Kivancsi voltam, megmertem a kepen a szogeket.
Az ulsocso 70.8 fok, a villa 81 fok! Szerintem ez nem lehet a valos ertek, ilyen meredek villaszogrol meg nem hallottam.
+: könnyebbfajta váz, jó eredeti felszerelés (Shimano Exage 500), a Világháló mintavételezett emlékezete szerint akinek ilyen volt, szerette.
-: hátsó kereke elég használt, Biopace (ovális) elsõ lánckerekek (cserélhetõ-e, vagy csak karral együtt?), nyereg ócska.
A Koga Miyatákról jókat hallottam, de nem ismerem, ott is mintha Biopace-t látnék (rosszpont).
Szerintem mind túl van kissé árazva, kb. 35 ezerig mennék el, ha nekem kéne venni, és e kettõ közt haboznék (feltéve, hogy a méret megfelel). 40 ezer Ft fölött már jó (új v. keveset kopott) kereket várnék, 50 fölött fékváltókart. (El vagyok kissé kényeztetve, a francia piac nagyobb.) Egyiket sem bánnám, fõleg nem ,,elsõ" országútinak (HVZ-Szputnyikkal kezdtem).
A Sora-ról: kritizáltam ugyan a lefele (kisebb lánckerékre) való váltópöckét (túl elöl van), nem is vennék, de ez nem jelenti, hogy eleve rossz a Sora készlet, ellenkezõleg, a többi eleme elég jó, edzésre, turistáskodni teljesen megfelel. A trianoni Mo-n nem olyan nagy hátrány, hogy csak fölsõ fogásból lehet lefele váltani (de azért hiba, persze). Akkor rossz, ha lefele száguldva (illetve ha pl. versenyen gyorsan) alsó fogásból akarnánk váltani.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






