Novatec agyakon lehet rotort cserélni campára?
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23561
Posted 2010. October 13. - 22:20
Novatec agyakon lehet rotort cserélni campára?
#23562
Posted 2010. October 13. - 21:12
#23563
Posted 2010. October 13. - 21:08
Nem erre gondoltam konkrétan hanem ilyen stílusúra..
ezt én sem venném meg, de vannak azok a 70es években készült szép krómozott egyszínû egysebességes Puch-ok na azok szépek és még ma is ideális városi bringák. (nekem is egy olyan van csak fel van újítva) Lehet cikizni
Lõjek egy képet róla holnap?
feltétlenül. mindjárt varázsolok én is képet ide arról amit le akarok cserélni, mert már ciki...
#23564
Posted 2010. October 13. - 21:04
Lõjek egy képet róla holnap?
#23565
Posted 2010. October 13. - 20:57
#23566
Posted 2010. October 13. - 20:07
#23567
Posted 2010. October 13. - 20:00
Drága mind! Felébõl lehet venni hasonlót. Adnál 40 ezre egy 15 éves Acera szettes bringáért? Ugye nem.
Hol kapok feleennyiért? Mert akkor ott próbálkozom.
A sebesség mindent megold.
#23568
Posted 2010. October 13. - 19:46
#23569
Posted 2010. October 13. - 19:38
ezeket azért ott is lehet hagyni, nem fogják elvinni, plusz vizsgázni is tudsz menni vele, míg egy országútin azért nem olyan kényelmes ünnepiben tekerni
PUCH nõi kerékpár
#23570
Posted 2010. October 13. - 19:34
Ez a Giant villaszoget biztos, hogy egy fotorol megmondod? Kozelrol van fotozva, felulrol, lehet opt. csalodas csak.
Kivancsi voltam, megmertem a kepen a szogeket.
Az ulsocso 70.8 fok, a villa 81 fok! Szerintem ez nem lehet a valos ertek, ilyen meredek villaszogrol meg nem hallottam.
nem mondom meg fotóról,csak a 90es évek elején volt 1 divathullám,és ezt több gyártó,köztük a giant is,meglovagolta. a felsõ csõ elõre felé lejtett. ez a bringa meg ez alapján készült. érdekes szögek jöttek létre végeredményben. itt van róla jobb kép: Kerékpáripari trendek és hátterük ? kiemelt, tech ? Bikemag
#23571
Posted 2010. October 13. - 19:28
városi szaladgálósnak kéne. suliba menni, ügyetintézni, tekeregni vele
#23572
Posted 2010. October 13. - 19:17
tud valaki eladó régi outit, 50es vagy annál kisebb méretben?
Nézni kell az aprót, ott elõfordulnak kis méretû bringák. Maxi Bike nál is szokott lenni. Téli bringának akarnád?
#23573
Posted 2010. October 13. - 19:06
Ha újrabovdenezem a fékeimet és letekerem a kormányszalagot, mekkora az esélyem, hogy vissza is tudom tekerni?
ha nem túl régi a bandázs akkor visszamegy. ha már kicsit kopottabb akkor van esély a szakadásra...szerintem...
#23574
Posted 2010. October 13. - 18:52
#23575
Posted 2010. October 13. - 18:44
Ahhoz minek szeded le a bandázst?
Ha ügyes vagy akkor simán... (nekem már sikerült)
Letekerés nélkül hogy raksz új bovdenházat?
#23576
Posted 2010. October 13. - 18:26
Ahhoz minek szeded le a bandázst?Ha újrabovdenezem a fékeimet és letekerem a kormányszalagot, mekkora az esélyem, hogy vissza is tudom tekerni?
Ha ügyes vagy akkor simán... (nekem már sikerült)
#23577
Posted 2010. October 13. - 18:25
Drága mind! Felébõl lehet venni hasonlót. Adnál 40 ezre egy 15 éves Acera szettes bringáért? Ugye nem.Elõre is köszönöm a hozzászólásokat.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23578
Posted 2010. October 13. - 18:16
#23579
Posted 2010. October 13. - 18:08
#23580
Posted 2010. October 13. - 18:04
A Giant eredetinek tûnik (festés alapján 1990-es). Egybõl használható (azaz pont jó lenne e télre), elõbb-utóbb kerékcserét, esetleg fékváltókarosra fejlesztést érdemel. Valami rémlik, mintha a Giant-oknál néha egyedi villamegoldások lennének, itt is a fölsõ kormánycsapágy szokatlanul hosszú, de ehhez nálam nagyobb szakértõ kell (mármint, hogy bonyodalom-e).Ez a Giant villaszoget biztos, hogy egy fotorol megmondod? Kozelrol van fotozva, felulrol, lehet opt. csalodas csak.
Kivancsi voltam, megmertem a kepen a szogeket.
Az ulsocso 70.8 fok, a villa 81 fok! Szerintem ez nem lehet a valos ertek, ilyen meredek villaszogrol meg nem hallottam.
+: könnyebbfajta váz, jó eredeti felszerelés (Shimano Exage 500), a Világháló mintavételezett emlékezete szerint akinek ilyen volt, szerette.
-: hátsó kereke elég használt, Biopace (ovális) elsõ lánckerekek (cserélhetõ-e, vagy csak karral együtt?), nyereg ócska.
A Koga Miyatákról jókat hallottam, de nem ismerem, ott is mintha Biopace-t látnék (rosszpont).
Szerintem mind túl van kissé árazva, kb. 35 ezerig mennék el, ha nekem kéne venni, és e kettõ közt haboznék (feltéve, hogy a méret megfelel). 40 ezer Ft fölött már jó (új v. keveset kopott) kereket várnék, 50 fölött fékváltókart. (El vagyok kissé kényeztetve, a francia piac nagyobb.) Egyiket sem bánnám, fõleg nem ,,elsõ" országútinak (HVZ-Szputnyikkal kezdtem).
A Sora-ról: kritizáltam ugyan a lefele (kisebb lánckerékre) való váltópöckét (túl elöl van), nem is vennék, de ez nem jelenti, hogy eleve rossz a Sora készlet, ellenkezõleg, a többi eleme elég jó, edzésre, turistáskodni teljesen megfelel. A trianoni Mo-n nem olyan nagy hátrány, hogy csak fölsõ fogásból lehet lefele váltani (de azért hiba, persze). Akkor rossz, ha lefele száguldva (illetve ha pl. versenyen gyorsan) alsó fogásból akarnánk váltani.

Sign In
Create Account

Back to top






