Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23501
Írta 2010. október 18. - 15:24
igazából combcsont függõ a kar hossza,de néha eltérnek tõle még országutinál is. armstognak is a 175mm-es kellett volna,de az õ pörgetõs stílusához a 172.5mm-es vált be.
#23502
Írta 2010. október 18. - 15:07
csak pálya hajtómû létezik campába ami ilyen rövid. talán a régebbi tipusok közt még van,de nem hinném. nem értem minek ilyen rövid kar. én is hasonló testalkattal rendelkezem,és bõven jó a 170mm. volt 172,5 mm-es is de azzal nem tudtam annyira pörgetni.
úgy emlékszem a c-record-nak volt 165mm-es karja,de a mai cuccokkal nem könnyü párosítani. ráadásul elég drága is. talán fel lehet rá rakni a 9-es,10-es lánctányérokat,de nem biztos. még nem próbáltam,és nem is láttam ilyen kombinációt.
#23503
Írta 2010. október 18. - 15:03
. A marketingszöveg szerint a kormányaikba a stucni környékére egy kis titánhálót dolgoznak a felsõ rétegbe, emiatt merevebb és kopásállóbb lesz a kormány az a része.
Nem marketing benne van,látható a lakk alatt
#23504
Írta 2010. október 18. - 14:27
Sac muti légyszives a bovdened egy fotón hogy mutat.
#23505
Írta 2010. október 18. - 14:25
Talalos kerdes, mi a rossz ezen a kepen?
A link vagy kép hivatkozás feltöltése, mert semmit sem látok...
#23506
Írta 2010. október 18. - 14:22
#23507
Írta 2010. október 18. - 14:20
Keresztben fut a lánc.Talalos kerdes, mi a rossz ezen a kepen?
http://rs.cervelo.co...62_SPTDW479.png
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#23508
Írta 2010. október 18. - 14:17
Talalos kerdes, mi a rossz ezen a kepen?
talán hogy síkon minek megy 53/21-el?
elég kicsi a váz ennek a fickónak
#23509
Írta 2010. október 18. - 13:48
#23510
Írta 2010. október 18. - 13:46
#23511
Írta 2010. október 18. - 13:45
#23512
Írta 2010. október 18. - 13:22
Hihetetlen mennyit számít a megfelelõ hajtókarhossz... Most készültem el a hibrid gépem upgrade-jével, és a 172,5-es után olyan volt átülni a 165mm-es hajtómûre, mint a mesebeli álom.
Kicsit viszont aggaszt, hogy Campából 170-es a legkisebb, márpedig tavasszal tervezek összehozni egy lehetõség szerint full Campa outit, és nem mondanék le errõl a kényelmi pluszról... Campa kompatibilis (stílusban és funkcionálisan egyaránt), 165mm-es hajtómûrõl, hajtókarról tud valaki?
csak pálya hajtómû létezik campába ami ilyen rövid. talán a régebbi tipusok közt még van,de nem hinném. nem értem minek ilyen rövid kar. én is hasonló testalkattal rendelkezem,és bõven jó a 170mm. volt 172,5 mm-es is de azzal nem tudtam annyira pörgetni.
#23513
Írta 2010. október 18. - 12:57
#23514
Írta 2010. október 18. - 12:47
#23515
Írta 2010. október 18. - 12:25
Kicsit viszont aggaszt, hogy Campából 170-es a legkisebb, márpedig tavasszal tervezek összehozni egy lehetõség szerint full Campa outit, és nem mondanék le errõl a kényelmi pluszról... Campa kompatibilis (stílusban és funkcionálisan egyaránt), 165mm-es hajtómûrõl, hajtókarról tud valaki?
#23516
Írta 2010. október 18. - 11:42
A Tune-t felejtenem, foleg egy Ritchey-hez kepest. Eleve csak ket csavaros fejlap, nem is tul konnyu, es -bar ez szubjektiv- csunya is.
#23517
Írta 2010. október 18. - 11:25
#23518
Írta 2010. október 18. - 08:57
#23519
Írta 2010. október 18. - 07:27
Ezek alapjan azt gondolom sima ugy a nagyobb meret, nem annyival nagyobb foleg a felsocso.
Rovid stucni helyett pl. kompakt kormanyt is be lehet vetni.
Mondjuk annak azert utana kell nezni, hogy -17 fokos stucnibol kapsz-e olyan rovidet, mint ami kell. 90-es van ugyanebbol, de kisebb nincs.
Miért lenne szükségem -17 fokos stucnira? A mostani sem az. Egyébként EZT a stucnit nézegettem. Kompakt kormány nemrossz ötlet.
iMaty: Pinarello, és az egyesület és a bringa passzolása véletlen
#23520
Írta 2010. október 18. - 00:43
Jelenleg így használom:
Szerintem nem okozna gondot.
enté:
550mmnél csak magasabban ülök...az meg nem zavar hogy 17cm helyett csak 10cm lóg ki a vázból (csak mondtam két számot.).
Kitõl kaptál milyen vázra ajánlatot?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








