Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#23101
Írta 2010. november 04. - 15:50

#23102
Írta 2010. november 04. - 15:35

Erre gondoltam, igen.
#23103
Írta 2010. november 04. - 14:58

hidd el, hogy a szélárnyék többet számít!Bolyozasban szerintem joval gyorsabban megy az ember, mint ugyanazzal a nekiindulassal egyedul. Tehat nem a szelarnyek keltette elonyre gondolok, hanem a plusz motivaciora. Aztan lehet ez csak nekem van igy.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#23104
Írta 2010. november 04. - 14:54

mindent tudsz variálni amik a kék mezõkben vannak:
sebesség_pedálfordulat.xls
Ave a bolyozáskor azért vagy gyorsabb az elején is, mert akkor lehet rakni neki ahogy tudod, aztán úgyis váltás van, és mész hátra pihenni
(bár lehet benne van az is hogy "nehogymá' én vezessek lassút"..

síkon 33-35-ös átlag,
hegyes terepen (pl 74Km-1140m szint) 31-es átlag
bolyban +5 Km/h
Etilin október közepén volt két motor, meg két utánfutó..

Flickr
#23105
Írta 2010. november 04. - 14:53

nekem a bolyozas 4-6 km/h plusz, ugy, hogy nem csak utazom. Ha csak utazom (mondjuk mezonyversenyen az elso nagyobb hegyig

sik idofutamokon lazan 40 felett megy aki szamit, 45 korul az eleje. (~20km)
#23106
Írta 2010. november 04. - 12:39

Október közepé mentünk egy síkabb 100-as kört ott 34 körüli átlag jött ki.
#23107
Írta 2010. november 04. - 12:15

regeneráló edzés 27 km/h körülEdzéskor milyen átlagokat szoktatok menni, mondjuk dombos, vagy laposon? Ha véletlenül egyedül kell mennetek, mekkora a különbség bolyozás és nem bolyozás között? Hogyan alakulnak itthon a verseny tempók mezõnyversenyben vagy idõfutamon?
alapállóképességfejlesztõ edzés 29-32 km/h között (pici széllel)
Ugyanez bolyban kb +5km/h
Mezõnyversenyen az eleje 40 fölötti átlagot megy pl 210km-en is (Tour de pelso), kritériumokon is 40 körüli.
#23108
Írta 2010. november 04. - 12:07

#23109
Írta 2010. november 04. - 11:36


#23110
Írta 2010. november 04. - 10:39

Elnézést, azt elfelejtettem írni, hogy ez szabadgörgõn volt, rögzített bringval (Goldsprint). Egyébként én 214-es átlag pedálfordulatnak számoltam, a 257 az túl sok :S a 103 km/h-hoz számoltam 270-es fordulatot.kiskubai: 257,4-es pedálfordulat? az igen!!
nekem 170 volt a legtöbb busz mögött..
#23111
Írta 2010. november 04. - 10:23

azt nem tudom, hogy mindegyiknél így van-e, de már én is talákoztam vele.Minden országúti felni olyan, hogy a szelepnél a furat nagyobb a felni belsõ felén, mint a külsõ felén? Ha igen, ez miért jó? Sokkal könnyebben kiszakadhat mintha csupán a fém a fémen feküdne fel.
gondolom amiatt, mert a szelepek tövénél vastagabb és így jobban felfekszik
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#23112
Írta 2010. november 04. - 10:17

ált ez minden körülménynél beválik.
Értem.
Minden országúti felni olyan, hogy a szelepnél a furat nagyobb a felni belsõ felén, mint a külsõ felén? Ha igen, ez miért jó? Sokkal könnyebben kiszakadhat mintha csupán a fém a fémen feküdne fel.
A sebesség mindent megold.
#23113
Írta 2010. november 04. - 09:11

csontvégtõl-csontvégig?-nem kicsi az a kormány?
nekem csonttól csontig 41,5cm, de 44-es kormányom van, mert sokat megyek hegyen..
a városin meg 38, de csak azért, hogy elférjek a ,,gyengeképességûek" között..
Azért mondtam, hogy kb. 47. Nem tudtam pontosan mérni este, mert nem volt meg a mérõszalagom, csak a vonalzó, de azzal meg nem lehet.

#23114
Írta 2010. november 04. - 07:55

#23115
Írta 2010. november 04. - 07:50


nekem 170 volt a legtöbb busz mögött..
csontvégtõl-csontvégig?-nem kicsi az a kormány?Nekem a vállam szélessége ~47cm körül van. 42-es kormányom van és kényelmes.
nekem csonttól csontig 41,5cm, de 44-es kormányom van, mert sokat megyek hegyen..
a városin meg 38, de csak azért, hogy elférjek a ,,gyengeképességûek" között..

Flickr
#23116
Írta 2010. november 04. - 07:22

#23117
Írta 2010. november 04. - 07:18

Armstrongnál nem játszott közbe az, hogy õ belül fogta a kormányt a fékkar helyett?
Szerintem alsófogásban hasonlították össze, ott jobban kijön -szerintem- az hogy mekkorára nyílik a karod.
Ja és régen volt itt téma a pedálfordulat is, hogy 180 felett már szétesik a mozgás. Ma este 44-14es áttétellel forgattam ki 103 km/h-t. És mentem ugyanezzel az áttétellel 500m-t 21,82 alatt.
#23118
Írta 2010. november 03. - 23:22

Ha keskenyebb kormánnyal mész mint kéne, akkor összébbszorul a tüdöd. Armstrongnál próbálták ki régen hogy keskenyebb kormányt raktak fel, a kisebb tüdõtérfogat miatt kevesebb wattot tudott leadni, és többet vesztettek mint amennyit nyertek volna a kisebb légellenállás miatt. Egyébként nekem 44-es kormányom van (c:c), és ez nagy az én "hatalmas, széles" vállaimhoz, de alkalmi vétel volt, és igazából nem zavaró. Ezt szoktam meg.
Armstrongnál nem játszott közbe az, hogy õ belül fogta a kormányt a fékkar helyett?
A sebesség mindent megold.
#23119
Írta 2010. november 03. - 21:26

Szerintem próbálj meg kölcsönkérni egy 42 ill. 44-est. Szerintem jó eséllyel ezek közül fog kikerülni a neked való. Sokáig volt túl széles kormányom, ugyan annyira tudja elszúrni a pozicíót, mint egy rossz stucni hossz, vagy vázméret.
Sajnos nem tudok kölcsönkérni, mert mindenki OS-sel megy a környéken.
Armstrongnak 44-es remlik.
Akkor lehet nekem is ez lesz a nyerõ. (?)
A gyémántmintás miért jó?most kaptuk meg a scwalbe 2011es katalógusokat. némileg lehangoló számomra. 3 féle aszfalt gumi: ultremo(ez a top),durano(közép szint),lugano(belépõ szint). az ultremonak van 4 fajtája,ebbõl 3 szlik,1 apró gyémánt mintás(ez tetszene,de biztos 10 papír fölött lesz az ára). a mintást u. aquva néven forgalmazzák. ez elvileg lenne az esõgumi. a legkönnyebb 160g, a legnehezebb 240g 23-as szélességnél. a durano lenne már amit ki bírnék fizetni,de ezeknél nincs 1általán apró gyémánt mintás. a lugano meg csak apró mintás van,de ennek kevés a szövetsürüsége. na ez van.
A sebesség mindent megold.
#23120
Írta 2010. november 03. - 21:17
