Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#23061
Írta 2010. november 05. - 17:47
#23062
Írta 2010. november 05. - 17:44
Kiskubai ezmiez? Totál képet kérünk róla. A Meridád váltótípusa lesz?
Nem adok totál képet mert akkor meg fogtok gyõzni hogy NAGY lesz nekem. És igazatok lesz. Egyébként ez egy Wilier Izoard váz, amit ingyen kaptam törött támvillával, de van ismerõs aki ilyenek javításával foglalkozik. 70mm-es stucnival 1centivel rövidebb is lesz mint a merida, de nagyon magas a fejcsöve ezért sehogy sem úszom meg hogy ne legyen magasabban a kormány, de compact kormányt fogok venni rá. Meg röhejesen fog kinézni hogy kb 8cm-t fog kilógni a vázból a nyeregcsõ. De ingyen volt, annyit megért. Najó, itt van kép:


Ha meg nem lehet annyira normálisan megcsinálni a törést hogy rendesen lehessen versenyezni vele, akkor NEKEM LESZ A LEGPIPECEBB TÉLIBRINGÁM!
szerk.: Egyelõre a dura-ace cuccokat pakolom majd rá, de carbon-chorus szettet szeretnék rá meg végre valami jobb kerekeket. Nameg elõször álljon össze hogy röhejesen, de tudom-e használni. Ha nem, akkor valszeg elpasszolom majd. Vagy megtartom szobadísznek, de a villája tökéletes, és 200g-al könnyebb mint a meridámé...
#23063
Írta 2010. november 05. - 17:36
A szabad görgõk hogyan mûködnek am? Mármint hogy változik az erõsség? A bringa rögzítve van rajta, vagy lényegében mint ha aszfalton mennél?
ami nekem van az 1 olcsobb variáció. ilyenbõl van a legtöbb. azon nem lehet az ellenállást növelni v csökkenteni. ott az áttétellel variálsz. nincs rögzítve rajta a bringa,úh egyensúlyozni kell rajta. van néhány rögzített változat,meg állítható ellenállású is,de az drágább.
#23064
Írta 2010. november 05. - 17:32
A szabad görgõk hogyan mûködnek am? Mármint hogy változik az erõsség? A bringa rögzítve van rajta, vagy lényegében mint ha aszfalton mennél?
Erõsséget a váltód pöckölésével állíthatsz
Campa-shimano témához meg nem értek, csak a hézagolókkal tudom hogy mi van, de azt sheldon bácsinál is megtalálod, én is onnan tudom
#23065
Írta 2010. november 05. - 16:16
#23066
Írta 2010. november 05. - 14:35
2 éve nem versenyzek esti suli mellett nem lehet...Sac: az mit jelent hogy ez elejével mész az amatõr mezõnynek? Szombathelyen hanyadik lettél?
egyébként is féltáv és hosszútáv...
#23067
Írta 2010. november 05. - 12:54
Sheldon Brown's Bicycle Frame and Cassette Spacing Crib Sheet
Itt a táblázat.
Ezt mentettem, köszönöm.
#23068
Írta 2010. november 05. - 12:50
Én egy 7es Dura Ace hátsó sort váltok a Velocéval. Dolgozik,de nem mondanám tökéletesnek, kicsit lusta.Ennek biztos megvan az oka-kompatibilitás?
Amúgy ez is szipmi:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Viner challenger FULL Dura-ace!! Karcmentes!! ALUVÁZAS 8.2kg!!!
7es shimano sor 8as velocéval?
Hmm hát a Shimano-Campa egymáshoz hangolás érdekes dolog.
Kérdem azokat akik értenek ehhez (pl kiskubai), oda nem kellenek hézagolók? Vagy valami más módosítás, hogy összehangolható legyen?
Sheldon Brown's Bicycle Frame and Cassette Spacing Crib Sheet
Itt a táblázat.
A sebesség mindent megold.
#23069
Írta 2010. november 05. - 12:22
Kérdem azokat akik értenek ehhez (pl kiskubai), oda nem kellenek hézagolók? Vagy valami más módosítás, hogy összehangolható legyen?
#23070
Írta 2010. november 05. - 12:20
Amúgy ez is szipmi:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Viner challenger FULL Dura-ace!! Karcmentes!! ALUVÁZAS 8.2kg!!!
#23071
Írta 2010. november 05. - 12:07
A Xenonnal meg vagy elégedve?
Teljes mértékben. Kényelmes a fékváltókar. Ha be van a váltó állítva akkor pontos. A fékváltókar mivel kompozit anyagból van, féltem, hogy törhet, kellemes csalódás, teljesen stabil.
Jha, a fékkel nem annyira, mármint a Xenon fékkel. Sztem attól jobbat viszont rakjatok fel. Athena vagy Veloce, ha campát akartok oda is. Ha nem akkor 105-ö vagy Ultegra. Ezeknek majdnem dupla annyi a fékereje mint a Campáknak... >.<
#23072
Írta 2010. november 05. - 11:42
Százas körül keresgélünk-max. százig, szóval ezek még picit felette vannak, de türelem rózsát terem:D max. a tél közepén találunk vmit.
Az már biztos hogy fékváltókaros legyen, akkor a sokküllõs kerék is felvéve a listára.
Noname váz vagy De Rosa váz azért biztos nem mind1..
Amúgy '09 es és '95
ös Veloce mennyire hasonlítható egymáshoz?mert elõbbit használom, nekem bejött.
Ezt az ultegrát nem ismerem, bár biztos jó.
Egyébként alföldi gyerekek vagyunk:D, szval egyenlõre nem fenyegetnek az emelkedõk.
én a de rosa-t választanám. fel lehet tuningolni az ergopower-t 9-esre. ha nem müködne tökéletesen,akkor meg szét lehet szedni,kitakarítani,zsírozni,és már olyan is lett,mint az új. jobb vétel a de rosa.
#23073
Írta 2010. november 05. - 11:25
#23074
Írta 2010. november 05. - 11:18
Noname váz vagy De Rosa váz azért biztos nem mind1..
Amúgy '09 es és '95
ös Veloce mennyire hasonlítható egymáshoz?mert elõbbit használom, nekem bejött.
Ezt az ultegrát nem ismerem, bár biztos jó.
Egyébként alföldi gyerekek vagyunk:D, szval egyenlõre nem fenyegetnek az emelkedõk.
Nekem is vagy ~3 hónapba telt, még megtaláltam a számomra tökéleteset.
Giotto királykék alu váz+ villa
ITM kormány
stucnin semmi felirat
Mach1 CFX felnik Miche Agyra fûzve (Nha m ezek a felni baromi erõsek, ajánlani tudom. Olyanokat kaptak tõlem szarul fûzve is már - nem volt elég feszes a küllõ - és semmi, de tényleg. Se nyolcas, se felütés. Semmi)
Miche sor
Campa Xenon váltók
Campa Mirage hajtómû (3 tányéros)
Campa Xenon fvkarok
Campa Xenon fékek
Random nyeregcsõ
Selle Bassano Nyereg
Váz olasz gyártmány
Eléggé stabil kis bringa. Am azért írtam le, hogy legyen viszonyítási alapod, hogy mennyibõl, mit kaphatsz.
#23075
Írta 2010. november 05. - 10:46
#23076
Írta 2010. november 05. - 10:43
Az már biztos hogy fékváltókaros legyen, akkor a sokküllõs kerék is felvéve a listára.
Noname váz vagy De Rosa váz azért biztos nem mind1..
Amúgy '09 es és '95
ös Veloce mennyire hasonlítható egymáshoz?mert elõbbit használom, nekem bejött.
Ezt az ultegrát nem ismerem, bár biztos jó.
Egyébként alföldi gyerekek vagyunk:D, szval egyenlõre nem fenyegetnek az emelkedõk.
#23077
Írta 2010. november 05. - 10:13
Azért a magyar amatõr mezõnyben nincsenek ilyen gáz megmozdulások (bár nézni nem nézem, és azért az amatõr elején szoktam lenni, akik azért nem annyira amatõrök;))
Küllõ:
Ja a citecem 14/16 -ra asszem 90 kiló volt írva
#23078
Írta 2010. november 05. - 09:49
#23079
Írta 2010. november 05. - 09:49
Kevesebb küllõ = kisebb teherbírás?
fûzött kerekeknél igen, de pl egy 16 küllõs lightweight szerintem merevebb mint egy 36 db hulladék küllõvel fûzött ridida felni X agyban...
#23080
Írta 2010. november 05. - 09:48
A veloce ezen a szinten a régi 105ösnek felel meg kb, elég öregecske a szett, így ránézésre 95körüli lehet. Viszont egy szép De Rosa vázra van építve (bár ez a szín nálam nem nyerõ) Viszont az áttétele elég combosnak néz ki, ha kezdõ bringás a barátod vagy dombos környéken lakik célszerû lesz egy sorcserét eszközölnie.
A másik bringa egy noname aluváz viszont kicsit frissebb az ultegra szett rajta és komolyabb is mint a Campa veloce. Az áttételezése megfelel egy kezdõ/hobbista igényének is, 3×9cel bárhol fel lehet tekerni kisebb erõlködéssel.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






