Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#22282
Írta 2010. december 29. - 15:09
Csapattársam árulja és erõsen gondolkozom azon, hogy megveszem.
Más kérdés:
Mibõl szoktatok a sárvédõhöz toldatot csinálni? Esetleg van valaki egy ilyenrõl képe?
A sebesség mindent megold.
#22283
Írta 2010. december 29. - 14:38
a sor(még 10.000-et ki kell bírjon) és a lánc(tavasszal csere) 5600-as
minden más 7800
__________________________________________________________
mennyivel bír többet egy DA lánc, mint egy ultegra, vagy 105?
csak pontosabban vált, és könnyebb(nem feltétel egyébként) vagy többet is bír?
Kiskubai Te ugye azzal mész?
tapasztalatok?
Flickr
#22284
Írta 2010. december 29. - 14:08
vettem használtan 7800-as fékeket, meg váltókat; már alig várom hogy tavasz legyen..
Maradt még vmi Ultegra?
#22286
Írta 2010. december 28. - 23:24
#22287
Írta 2010. december 28. - 17:16
8250 most, de remélem ledobok róla nemsokára 1 kg-ot...
Ideális esetben jó volna elérni az UCI limitet, ami még talán mindig 6,8kg?
Nem mintha ilyen neves versenyre készülnék...
Mondjuk ez mindenképp kihívás, mert a váz már eleve 1,8kg felett van...
A kerekeim is 2kg felett vannak, szóval van még potenciál benne!
hi Yasec,
ha már itt vagy és készítesz vázakat, megkérdem: te melyik méretezést tartod jónak, a rider melyik méretei alapján készíted el a vázat?
üdv
v,
#22288
Írta 2010. december 28. - 10:43
Nordischer Rahmenbau Index (auftragsarbeiten menüpont alatt vannak)
Csillagászati az ára, de nagyon mutatós darab.
#22289
Írta 2010. december 28. - 02:23
Persze, egyes tipusoknál (például az említett pezsgõ 105-ös, ebbõl létezik 8as fékváltókar, és vázváltókar is) úgy van megoldva, hogy van egy "kapcsoló" a váltókar közepén, hogy frikciós legyen, vagy pozicionált. Nekem van egy ilyen exage-em is, bizonyára több modellnél is alkalmazták a megoldást.
Esetleg nem válnál meg tõle?Biztos meg tudunk egyezni ésszerû keretek között,ahogy már máskor is
#22290
Írta 2010. december 28. - 01:56
8250 most, de remélem ledobok róla nemsokára 1 kg-ot...btw. Yas, tudod hany gram a komplett bicod? Az mar kiderult, hogy meregetsz szorgalmasan te is, ebbol gondolom.
Ideális esetben jó volna elérni az UCI limitet, ami még talán mindig 6,8kg?
Nem mintha ilyen neves versenyre készülnék...
Mondjuk ez mindenképp kihívás, mert a váz már eleve 1,8kg felett van...
A kerekeim is 2kg felett vannak, szóval van még potenciál benne!
#22291
Írta 2010. december 28. - 01:54
Alsó csõre is lehet rakni pozicionált váltókart?
Persze, egyes tipusoknál (például az említett pezsgõ 105-ös, ebbõl létezik 8as fékváltókar, és vázváltókar is) úgy van megoldva, hogy van egy "kapcsoló" a váltókar közepén, hogy frikciós legyen, vagy pozicionált. Nekem van egy ilyen exage-em is, bizonyára több modellnél is alkalmazták a megoldást.
#22292
Írta 2010. december 28. - 01:39
#22293
Írta 2010. december 28. - 01:30
#22294
Írta 2010. december 28. - 01:27
Valahol Amerikaban csinal valaki karbonstucni karbonkormany osszekarbonozast. Magyarul megsporolja a csavarokat es a elolapot, helyette megy ra nemi karbon, epoxy meg lakk. De ez csak grammaniasoknak szol.
Az egybekormanyok szerintem csakis divatcuccok. Ha Cavendish es tarsai hagyomanyos stucnival sprintelnek, akkor kinek kellhet egybekormany a plusz merevsege miatt?
Raadasul nagy hatranyuk az egybekormanyoknak, hogy nem lehet a szogukon allitani.
Lehet én is errõl az egybe laminálásról hallottam.
Cavendish meg a 295g-os kormánnyal és 175g-os stucnival...az persze hogy merevebb
szerk.: én az új bringát olyan 7,6kg köré várom, de ez sokkal könnyebb lesz ha lecserélem az 1920g-os mavic kerékszettet...
#22295
Írta 2010. december 28. - 01:13
#22296
Írta 2010. december 28. - 01:12
Az egybekormanyok szerintem csakis divatcuccok. Ha Cavendish es tarsai hagyomanyos stucnival sprintelnek, akkor kinek kellhet egybekormany a plusz merevsege miatt?
Raadasul nagy hatranyuk az egybekormanyoknak, hogy nem lehet a szogukon allitani.
#22297
Írta 2010. december 28. - 00:36
Aztán ilyenkor elõjön a kérdés hogy mennyire zavar ennek a kombónak a torzulása.
Kellemetlen tény hogy a Syntace-m meg 46-os.
Na majd jóidõben (jövõre) többet megtudok a rendszerrõl. Attól nem félek hogy a kormány lesz a gyenge pont, mert egy karbonkormány ami alukormány súlyban van, valószínûleg nem fog szarakodni.
Az a szép kis stucni lesz majd a ludas...
#22298
Írta 2010. december 28. - 00:32
#22299
Írta 2010. december 28. - 00:32
A pezsgõ az lényegében mit is jelent?
Hogy úgy néz ki?

pezsgõ színû az egész szett, 1055-ös széria. Ha megjön az új vázam, a merida vázra pont 8sebességes rendszert fogok üzemeltetni pont ezzel a váltóval, igaz elöl is lesz 2 sebesség, mert sikerült jóárasítva 3000ftért szereznem Sora fékváltókart
szerk.:
'90es évek elejétõl gyártották a Velobase szerint, ott minden megtalálható róla
#22300
Írta 2010. december 28. - 00:27

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






