http://www.rudyproje...ull-article.pdf aero sisak teszt
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#2141
Posted 2017. October 31. - 09:56

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2142
Posted 2017. October 20. - 18:25

don, igaz, hogy a felső ronda, de azért az alsó sem egy kimondott szépség, főleg az a stucni...
ettől függetlenül, régen valóban (sok)minden jobb volt.
az a stucni tényleg nem a legszebb,de a bringából sokat ki lehetett hozni. triatlonra,tt-re,mezőnybringára is be lehetett állítani a vázat.
ez a mostani pálya váza a look-nak. a kg 196-hoz eléggé hasonlít. ebből gondolom,h az eredeti koncepció jó volt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2143
Posted 2017. October 20. - 14:12

don, igaz, hogy a felső ronda, de azért az alsó sem egy kimondott szépség, főleg az a stucni... ettől függetlenül, régen valóban (sok)minden jobb volt.
- donciccio likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#2144
Posted 2017. October 20. - 12:10

ez pl rohadt ronda. a hajtókar viszont tényleg tuti lehet. hol van ez már a kg196-hoz képest....
Nekem ugye LOOK van, de nem vagyok marka fanatikus, ha valami nem szep, akkor nem szep. Marpedig ez a 795 nem szep.
A 785 ugyan megfelelne, de ha cserelnem a mostani 586-ot, akkor nem maradnek a markanal.
- donciccio likes this
#2145
Posted 2017. October 20. - 10:25

ez pl rohadt ronda. a hajtókar viszont tényleg tuti lehet. hol van ez már a kg196-hoz képest....
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2146
Posted 2017. October 19. - 16:36

off: kérek mindenkit, a slo(o)ping-ot, slo(o)pe-ot ne írja el.
Kiejtve is sloping-slope, leírva is.
Tudom, itthon divat elírni-félreejteni, de ez nem magyar szó.
Vagy írjuk le helyesen, vagy írjuk le magyarul ejtett felsőcsőnek, lejtős felsőcsőnek. De ne gyártsunk hoongarikumot.
#2147
Posted 2017. October 19. - 11:13

#2148
Posted 2017. October 19. - 09:50

Azért én egy párra kíváncsi lennék részleteiben, melyik gyártó melyik modelljének melyik évjárata annyira rossz és miért.
Már csak azért kérdezem, mert az általad felsorolt, semmirevalónak vélt újításoktól elég sokan érzik jobban magukat a nyeregben, és ha már ezért több ember és többet teker, már jó.
De persze ettől még, simán lehet, hogy hülyeség az egész, ezért várom kíváncsian a részletes érvelést.
sztem a mostani top vázak (legalábbis amit annak vél sok ember) fejlesztése inkább arra megy ki,h ne legyenek különösebben tartósak,és szélesebb közönségük legyen. gondolok itt az atomra lekönnyített vázakra,amikben nem nagyon van persely,és a csapágyak kikoptatják a karbont. meg persze a tárcsafék,turista geó,gravel,stb. ezek nem fejlesztések. ezek mind csak a szartupírozással egyenlőek. a colnago-nál legalább azt látni,h nem egynyári bringákat akarnak gyártani. a slooping váz sem fejlesztés. egy faszság,amit a giant kitalált,és a többi meg utánozza. nekik azért volt jó,mert kb 4 mérettel lefedték az egész palettát. olcsóbb a gyártás. egyedül a kicsi méreteknél van értelme az ejtett felső csőnek. annyi mindent fel tudnék sorolni most a legtöbb tuti váz,kerékpár ellenében,h elkopna a billentyűzetem.
#2149
Posted 2017. October 19. - 09:25

Colnago... 20 eve voltak kb. toppon utoljara, most a nevukbol elnek.
sztem a mostani top vázak (legalábbis amit annak vél sok ember) fejlesztése inkább arra megy ki,h ne legyenek különösebben tartósak,és szélesebb közönségük legyen. gondolok itt az atomra lekönnyített vázakra,amikben nem nagyon van persely,és a csapágyak kikoptatják a karbont. meg persze a tárcsafék,turista geó,gravel,stb. ezek nem fejlesztések. ezek mind csak a szartupírozással egyenlőek. a colnago-nál legalább azt látni,h nem egynyári bringákat akarnak gyártani. a slooping váz sem fejlesztés. egy faszság,amit a giant kitalált,és a többi meg utánozza. nekik azért volt jó,mert kb 4 mérettel lefedték az egész palettát. olcsóbb a gyártás. egyedül a kicsi méreteknél van értelme az ejtett felső csőnek. annyi mindent fel tudnék sorolni most a legtöbb tuti váz,kerékpár ellenében,h elkopna a billentyűzetem.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2150
Posted 2017. October 18. - 23:50

De igen, 1300+ fölött kéne annak a váznak lennie ezekkel a muffokkal.
Mar miert kellene? A LOOK 585, 595 se volt 1100g-nal tobb, pedig azok is full muffos vazak, raadasul egyaltalan nem voltak ropik.
#2151
Posted 2017. October 18. - 22:53

sztem pont a colnago nincsen túlkönnyítve. http://bikemag.hu/ma...hon-edes-otthon ezért is tetszik.
"Tulajdonképpen az egyetlen dolog, amiben engedni kell a leendő Colnago C60 tulajdonosoknak a Cannondale-es vagy Cervelós bringás társakhoz képest, az a tömeg. 52-es méretben egy festett C60 1050 grammot nyom (ami egyébként 25 grammal könnyebb a C59-nél), az 1,1/8-1,1/4-es nyakkal készülő villa pedig 390 grammot. Ez hátránynak tűnik például egy 800 grammos SuperSix EVO Hi Mod-hoz képest."
De igen, 1300+ fölött kéne annak a váznak lennie ezekkel a muffokkal.
A sebesség mindent megold.
#2152
Posted 2017. October 18. - 21:21

Colnago... 20 eve voltak kb. toppon utoljara, most a nevukbol elnek.
ez a dolog inkább a Gios-ra jellemző. szerintem voltak akkora menők mint a Colnago, az acélidőszakban mindenképp és szerintem a karbon cuccaik is pengék voltak. aztán kijöttek valami biliacél tömegű hulladékkal pár éve
#2153
Posted 2017. October 18. - 16:57

Colnago... 20 eve voltak kb. toppon utoljara, most a nevukbol elnek.
Hát valahogy úgy...
Régen sem a precizitásról voltak híresek: nemrég voltam bent egy régi vasakra specializálódott boltban, akik hoznak bringákat (recikli). Én azért mentem oda mert szerszám kellett fejcső sikba maráshoz. Bp-n egyedül őket ismerem akiknek van ilyen és még több spéci célszerszámuk is van a fiókban. Ahogy beszélgettem a sráccal és kérdeztem, hogy miért vettek egy ilyet csak annyit mondott, hogy sok olasz kerót hoznak, azokhoz meg kell az ilyen... Pincsik, Kollerek... azok se kivételek.
Ettől persze lehet őket szeretni meg szerelembe is lehet esni. Egyszer egy C40-em majdnem lett is...
Most meg egy 84-es holland "csajt" hajtok, ennek a fejcsövét kellett megigazítani mert újrafestés után - kb 20 éve lehetett ez a festés - nem állt tökéletesen benne a fejcsapi.
Úri cucc: Champion Mondial Special AA - Reyolds 531 Competition, még a villa is.
Őszre-tavaszra pont ideális
https://kephost.com/image/BRDi
#2154
Posted 2017. October 18. - 16:33

Colnago... 20 eve voltak kb. toppon utoljara, most a nevukbol elnek.
- petter78 likes this
#2155
Posted 2017. October 18. - 05:51

Khm.
A colnago jó és szép, nekem is az egyik kedvencem, a régiek közül az E1, az újak közül a C60, rengeteg méret, klasszikus és sloping geoval is, bár már kezd eljárni az idő a gyártási technológia felett és kicsit túl vannak könnyítve, mondjuk ha nem esel nagyot akkor jól bírják. Az újak a v2-r és a concept is szép, ráadásul könnyűek, csak már látom rajta, hogy tajvani és ezért nem dobban úgy az ember szíve, mint pl egy master-nél. A geo meg... a colnago-nál minden ok, talán nekem kicsit meredekebb a fejcsőszög, mint amit megszoktam, de teljesen jó, de millió olyan olasz gyártó van, aki azt se tudja milyen geoval gyártja a bringát, meg irgalmatlan mellényúlások is vannak. Az északi országok is nagyon jó bringákat tudnak tervezni, sőt amióta a pénzzel együtt ész is került a fejlesztésbe és a sportba azóta egy-két gyártó lenyomta az olaszokat technikai szinten, szóval mások is tudnak jó geoval bringát csinálni(mondjuk a c60 még mindig top5-ben van nálam).
Idén én kaptam az olasz bringákat, kénytelen voltam beleásni magam a témába.
(Annyi még hogy az olaszok nem igazán szeretik a campát
)
sztem pont a colnago nincsen túlkönnyítve. http://bikemag.hu/ma...hon-edes-otthon ezért is tetszik.
"Tulajdonképpen az egyetlen dolog, amiben engedni kell a leendő Colnago C60 tulajdonosoknak a Cannondale-es vagy Cervelós bringás társakhoz képest, az a tömeg. 52-es méretben egy festett C60 1050 grammot nyom (ami egyébként 25 grammal könnyebb a C59-nél), az 1,1/8-1,1/4-es nyakkal készülő villa pedig 390 grammot. Ez hátránynak tűnik például egy 800 grammos SuperSix EVO Hi Mod-hoz képest."
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2156
Posted 2017. October 17. - 22:58

Khm.
A colnago jó és szép, nekem is az egyik kedvencem, a régiek közül az E1, az újak közül a C60, rengeteg méret, klasszikus és sloping geoval is, bár már kezd eljárni az idő a gyártási technológia felett és kicsit túl vannak könnyítve, mondjuk ha nem esel nagyot akkor jól bírják. Az újak a v2-r és a concept is szép, ráadásul könnyűek, csak már látom rajta, hogy tajvani és ezért nem dobban úgy az ember szíve, mint pl egy master-nél. A geo meg... a colnago-nál minden ok, talán nekem kicsit meredekebb a fejcsőszög, mint amit megszoktam, de teljesen jó, de millió olyan olasz gyártó van, aki azt se tudja milyen geoval gyártja a bringát, meg irgalmatlan mellényúlások is vannak. Az északi országok is nagyon jó bringákat tudnak tervezni, sőt amióta a pénzzel együtt ész is került a fejlesztésbe és a sportba azóta egy-két gyártó lenyomta az olaszokat technikai szinten, szóval mások is tudnak jó geoval bringát csinálni (mondjuk a c60 még mindig top5-ben van nálam).
Idén én kaptam az olasz bringákat, kénytelen voltam beleásni magam a témába. (Annyi még hogy az olaszok nem igazán szeretik a campát
)
tegnap láttam képen egy olyan karbon vázat,amit még én is elfogadnék. igaz nem mai darab. colnago eps. klasszikus geó,tehát nem ejtett felső csöves,kívül futnak a bovdenek,és van menet a középrészben.
na meg olasz. ez fontos,mert akárhogy nézem a többi gyártó nem tud normális geometriájú vázat készíteni.
Edited by MJani01, 2017. October 17. - 23:02.
A sebesség mindent megold.
#2157
Posted 2017. October 16. - 08:37

#2158
Posted 2017. October 16. - 07:20

tegnap láttam képen egy olyan karbon vázat,amit még én is elfogadnék. igaz nem mai darab. colnago eps. klasszikus geó,tehát nem ejtett felső csöves,kívül futnak a bovdenek,és van menet a középrészben. na meg olasz. ez fontos,mert akárhogy nézem a többi gyártó nem tud normális geometriájú vázat készíteni.
- vittore30 likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#2159
Posted 2017. October 11. - 19:03

- donciccio likes this
#2160
Posted 2017. September 28. - 09:13

nekem bejott a g-one speed tle epp ilyet kerestem, sok aszfalt, de azert menjen el egy schotteren, guruljon jol.