Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#21441
Posted 2011. February 20. - 19:48

Ez jó lenne bele?
RECORD headset
Szerintetek a középrész angol, vagy olasz menetes?
#21442
Posted 2011. February 20. - 18:14

Sziasztok!
Apróban találtam ezt a hirdetést:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Alu-karbon gép fékváltókarral - áron alul
Nem volt még országúti bringám, ez lenne az elsõ. Szerintetek is jó vétel lenne?
Köszi
jó vétel, a fékváltókar kupakját meg kipótolod egy pár ezüst színû 105-ös kupakkal, amit tõlem megvehetsz

viccet félretéve, ennyit simán megér.
#21443
Posted 2011. February 20. - 17:27

#21444
Posted 2011. February 20. - 16:48

Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: új 56-os alu váz eladó
no és errõl tudtok véleményt mondani?
Hopp, már el is tûnt.
#21445
Posted 2011. February 20. - 16:35

no és errõl tudtok véleményt mondani?
#21446
Posted 2011. February 20. - 16:06

am ez elég jó vétel lehet ennyiért. de ez nyilván állapotfüggõ is.
Sziasztok!
Apróban találtam ezt a hirdetést:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Alu-karbon gép fékváltókarral - áron alul
Nem volt még országúti bringám, ez lenne az elsõ. Szerintetek is jó vétel lenne?
Köszi
#21447
Posted 2011. February 20. - 15:40

#21448
Posted 2011. February 20. - 15:35

Apróban találtam ezt a hirdetést:
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: Alu-karbon gép fékváltókarral - áron alul
Nem volt még országúti bringám, ez lenne az elsõ. Szerintetek is jó vétel lenne?
Köszi
#21449
Posted 2011. February 20. - 12:21

Pedig nem árt többször, mert ha nem lövöd be jól, szerintem akár még lassabb is lehetsz, mint nélküle. Amikor elõszõr próbáltam, nagyon bizonytalannak éreztem az irányítást, kanyarokba nem mertem bemenni. Kicsit változtatni kellett a nyereg szögén is, mert rettenetesen nyomott. Ez lehet, hogy megmosolyogtató, de szerintem ami nagyon sokat segít, az szobában, tükör elött gyakorolni a jó tartást. A jól belõtt pozíció sokkal többet számít, mint a sokszázezres aero felszerelés.
nagy igazság! én pl itthon mindig tükör elõtt görzõgök:D:P, kivéve amikor filmezek
#21450
Posted 2011. February 20. - 12:20

Jettison
A túl magas pozícióra nekem ez tûnik a legjobb megoldásnak. Nézegettem az állítható kormányszárakat, de ez nagyobb tartományban állítható és ha van otthon elfekvõben több hosszban stucni, akkor ez jobb lehet. De ha túlméretes a kormány, akkor nem jó.
ilyet még nem is láttam, elég hasznos cucc lehet, bár nekem szerencsére stucnival is meg lehet oldani a kérdést, direkt szépen kiszámoltam és a 30fokos az tökéletes.
#21451
Posted 2011. February 20. - 10:59

#21452
Posted 2011. February 20. - 10:41

Mert most mibõl tart verseny elõtt (meg ugye 1-2x ha elmész könyöklõvel edzeni elõtte) stucnit cserélni? 10perc.
Nagyon sokáig, sokkal egyszerûbb csak felrakni a könyöklõt. Nem megyek el elõtte edzeni könyöklõvel, max 1szer egész szezonban.
A sebesség mindent megold.
#21453
Posted 2011. February 20. - 10:13

A túl magas pozícióra nekem ez tûnik a legjobb megoldásnak. Nézegettem az állítható kormányszárakat, de ez nagyobb tartományban állítható és ha van otthon elfekvõben több hosszban stucni, akkor ez jobb lehet. De ha túlméretes a kormány, akkor nem jó.
#21454
Posted 2011. February 20. - 09:57

#21455
Posted 2011. February 20. - 09:25

#21456
Posted 2011. February 20. - 08:33

#21457
Posted 2011. February 20. - 03:31

remélem tudtam segíteni, jó próbálgatást!
#21458
Posted 2011. February 20. - 02:02

Ez is igaz. Rövidke amatõr kupás pályafutásom alatt, én úgy csináltam, hogy bandázs le, fékváltókarok le, kormány le, idõfutam kormány fel, fékváltókarok fel, aztán mindig vissza az egész.
Kénytelen leszek én is így csinálni, mert ugyan van egy tökjó könyöklõm, de az ilyen kormány-könyöklõ egyben, úgyhogy lesz egy második szett (gagyi)bowdenem is, ami annak a méretéhez van vágva...
Amatõrkupás pályafutásod miért volt rövid?
Amúgy tegnap este 7kor nekiláttam a kerékpárom atomjaira bontásának, teljesen szétszedtem mindent az utolsó csavarig, letakarítottam,kipucoltam, bowdeneket kicseréltem, beraktam a mavic kerékszettet, megolajoztam a láncot is...stb. Ma kimentem, és mintha egy új bringám lenne!

Egyébként csavartam volna ki a vázból a bowdenfeszítõ csavarokat (fejcsõnél)...nem jön ki. Csavarlazító, úgy sem. Megfogtam fogóval a csavar fejét...beletört. Mind a két oldalt. És mivel szorosan a váz mellett van, nem lehet kifúrni. Úgyhogy pici tokmányba befogva a fúrószárat, kézzel forgatva sikerült kiszenvednem, aztán menetfúróval hasonló módon új menetet csinálni bele, aztán csavart esztergálni hozzá...2-3 órás bûvészkedés után ismét mûködõképes lett.
RENDSZERES_KARBANTARTÁS!

Ja és


#21459
Posted 2011. February 20. - 01:51

Mert most mibõl tart verseny elõtt (meg ugye 1-2x ha elmész könyöklõvel edzeni elõtte) stucnit cserélni? 10perc.
Ez is igaz. Rövidke amatõr kupás pályafutásom alatt, én úgy csináltam, hogy bandázs le, fékváltókarok le, kormány le, idõfutam kormány fel, fékváltókarok fel, aztán mindig vissza az egész.
#21460
Posted 2011. February 20. - 01:43

Azzal biztos nem fogok azért az évi pár sík idõfutam miatt.
![]()
Mert most mibõl tart verseny elõtt (meg ugye 1-2x ha elmész könyöklõvel edzeni elõtte) stucnit cserélni? 10perc.