De azert neten is akad.

Ami egyertelmu valtozas, hogy regebben a felso fogas magasabban volt, mint a fekkar (ma legtobbszor egy vonalban vannak), tehat a kormany magassagat mashogy kell nezni.
Ez megvan? Coppi vs. Contador bringaja egymasra teve...

>Lemond idejében még nem igazán volt alternatíva a fékkar fogás.
Eléggé amatõr lesz, de fel kell tennem a kérdést.
A kormánycsapágyat amivel állítom kományfejnek hívják? Ez angolul Nut cap?
Kormánycsapággyal, de a villa felsõ végén említett cucc nélkül kaptam a vázat amit rendeltem.
Tehát fejcsõ, kormánycsapágy, hézagolók, stucni. A végén van a cucc ami nekem kell, 1 1/8" méretben.
Bármilyet vehetek bele? Mindegyik ugyanazt tudja? Az fsa kormánycsapágyat tudom majd vele irányítani?
A sebesség mindent megold.
Lehet, hogy brutális a kormány esése, de sokkal kevésbé nyújtozkodnak manapság elõrefelé, mint régebben.
http://www3.pictures...Tjgrg3hMz5l.jpg
http://www.greglemon...om/lemondzb.jpg
A sebesség mindent megold.
Vajon mennyivel van lejjebb nekik a nyereg, mint a kormány? És ilyen kormánymagasság mellett tudnak alsófogásban is tekerni? Nem rugdossák a mellkasukat? Meg hegyiszakaszon is ilyen beállítással mennek?
az nem baj, bár kissé camping feeling. a stucni felett vezetett bowden viszont hányás.
A sebesség mindent megold.
Balról a második csak Van Summeren-é lehet. "Civil" Cervelo-kban látni olyat, amin fele ennyire van kihúzva a nyereg.