Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#21281
Posted 2011. March 01. - 00:40
Szerintem jo otlet tiltani, de legalabbis nagyon korlatozni kellene. pl. egy kozos csatorna a versenyzoknek, hogy jeges utszakasz jon, vagy koomlas van, stb. (Mindig a biztonsagra hivatkoznak a partolok)
#21282
Posted 2011. March 01. - 00:37
#21283
Posted 2011. March 01. - 00:09
Mi lesz késõbb, tudja-e valaki? Várható-e a teljes tilalom?
Amúgy szemetelni sem szabad!
UCI szabályok (§3, 2.2.024, In-race communications (two-way radio)) vigyázat, PDF, hosszú!:
http://www.uci.ch/in...e=FILE&id=34028
A 2011 Febr 6-i Challenge Iles Balears versenyen a csapatok tiltakoztak a tilalom ellen:
BikeRaceInfo
#21284
Posted 2011. February 28. - 23:41
#21285
Posted 2011. February 28. - 23:20
Az olcsóbb iparis meg sok esetben konstrukciós hibás, és kikotyogósodik, vagy nem tudsz benne csapágyat cserélni.
#21286
Posted 2011. February 28. - 23:10
#21287
Posted 2011. February 28. - 22:52
#21288
Posted 2011. February 28. - 22:44
>két év alatt elkopott neki az egyik pedálban a dokkoló egység/mozgó rész/ ezáltal lötyög a stopli.
Az azert durva.Nekem 2 ev alatt a stopli kopik el. Nem kaphato kulon, az biztos, de egyek okbol kukazott mas Keobol talan atteheto.
#21289
Posted 2011. February 28. - 22:39
Az azert durva.
#21290
Posted 2011. February 28. - 22:37
Meg még az is érdekelne, hogy iparis, vagy kónuszos agy legyen a bringához? Mik az elõnyök-hátrányok?
Hát az attól függ, milyen vallású vagy?
(Megoszlanak a vélemények, mindkét oldal meg tudja indokolni az igazát.)
A kónuszos normális karbantartás és beállítás mellett vajpuhán fut, és örök élet+1 év
Az iparis pedig igénytelen, ha szétmegy cseréled és kész.
Ugyanakkor:
http://www.youtube.com/watch?v=IFny8u4XEOs
#21291
Posted 2011. February 28. - 22:35
#21292
Posted 2011. February 28. - 22:30
Sziasztok,
szeretnék építtetni egy bringát, kb. 40-50.000 Ft-om lenne fékváltókar, fékek, váltás, hajtómû kombóra, így valami használt 105-ben, esetleg trikolorban gondolkozom. Mindenképpen 2x8-as érdekelne. Szerintetek érdemes ennyibõl belevágni?
Illetve, azt hallottam, hogy a 2x8-as trikolor fékváltókarok nem a legpontosabbak. Mi az igazság ebbõl?
ha meglesz a 10es kampóm, akkor eladó lesz a 2x9 ultegra szettem, majd gondolok rád
#21293
Posted 2011. February 28. - 22:19
A másik kérdésemre esetleg nincs tanácsod? Meg még az is érdekelne, hogy iparis, vagy kónuszos agy legyen a bringához? Mik az elõnyök-hátrányok?
#21294
Posted 2011. February 28. - 22:15
Hol hallottad, hogy nem pontosak?
#21295
Posted 2011. February 28. - 21:45
szeretnék építtetni egy bringát, kb. 40-50.000 Ft-om lenne fékváltókar, fékek, váltás, hajtómû kombóra, így valami használt 105-ben, esetleg trikolorban gondolkozom. Mindenképpen 2x8-as érdekelne. Szerintetek érdemes ennyibõl belevágni?
Illetve, azt hallottam, hogy a 2x8-as trikolor fékváltókarok nem a legpontosabbak. Mi az igazság ebbõl?
#21296
Posted 2011. February 28. - 21:45
Ma találkoztam egy bringással akinek look keo easy pedálja van, két év alatt elkopott neki az egyik pedálban a dokkoló egység/mozgó rész/ ezáltal lötyög a stopli.
Ezt lehet külön kapni vagy kuka és új pedált kell venni?
#21297
Posted 2011. February 28. - 21:34
Tehát a csapágyak után lévõ alu gyûrû kb 0,02mm-es túlfedéssel van felütve a tengelyre.
Csapágylehúzó segítségével és az alu gyûrû melegítésével lejön szépen mind a két csapággyal.
Csapágy típusa: 6700 1.000.-Ft/db volt.
Visszaszerelés: csapágyak felütése finoman, majd az elõmelegített (kb. 250fok )alu gyûrûvel együtt ütközésig.
Pici zsír a belsõ tûgörgõhöz tisztítás után ,és már kész is.
szétszerelés után

Az új csapágyakkal

Ha ügyes vagy, lehet. itt írnak róla
Weight Weenies • View topic - Look Keo bearing replacement
szerk: végigfutva, lehet, hogy mégsem. Én Time-ban szeretnék, és azzal kapcsolatban is bejött ez a találat, és azzal kevertem (Time-ban lehet)
#21298
Posted 2011. February 28. - 20:45
Nem.inkább ez: -- Bikemarket.hu -- Shimano*SL-R770
mert az 5500-as 105-ös szett már 10 sebességes, nem?
nem tudom, mekkora különbség van az outi és az mtb rendszerek között bovdenhúzásban (hátsóváltónál nincs különbség, ha jól tudom), úgyhogy akár ez is jó lehet: -- Bikemarket.hu -- Shimano SLX SL-M660-10 Dyna-Sys
Éppen ezért mondtam, hogy a jobb kar bármilyen lehet, de elöl VAN különbség.
A sebesség mindent megold.
#21299
Posted 2011. February 28. - 20:43
inkább ez: -- Bikemarket.hu -- Shimano*SL-R770
mert az 5500-as 105-ös szett már 10 sebességes, nem?
nem tudom, mekkora különbség van az outi és az mtb rendszerek között bovdenhúzásban (hátsóváltónál nincs különbség, ha jól tudom), úgyhogy akár ez is jó lehet: -- Bikemarket.hu -- Shimano SLX SL-M660-10 Dyna-Sys
#21300
Posted 2011. February 28. - 20:32
kormányfej az a stucni, nut cap a kormánycsapágy kupakja. bármilyet vehetsz, kb csak súlykülönbség van köztük. a csapágy feszességének beállítása után már nincs szerepe.A kormánycsapágyat amivel állítom kományfejnek hívják? Ez angolul Nut cap?

Sign In
Create Account

Back to top






