Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#20721
Posted 2011. April 01. - 13:40
Még új vagyok az oldalon és még a kerékpáros sportban is.Elég gyakran szoktam hozzájutni szép országútikhoz, de sajnos még nem vagyok tisztában sem a fontos jellemzõkkel sem az árakkal.nagyon megköszönném ha adnátok tanácsot hogy mire kell figyelnem, mi számít jónak stb.nagyon köszönöm
üdv
Gattuso
#20722
Posted 2011. April 01. - 09:49
Márciusban jöttek be az országba, szóval szerintem senki.ilyet használt már vlki hajtogatósban? BikeFun - CST - Külsõ - 700 - 23C - C1406 - Külsõ CST C1406 CZAR
A sebesség mindent megold.
#20723
Posted 2011. April 01. - 07:34
a 10esnél nekem belefér a keretbe váltás nélkül a nagytányéron szinte minden. talán a legnagyobbnál kellene 1 kicsit odébb tenni az elsõváltót,de ezt az áttételt úgy sem használom. nekem is csak 6 pozíció van.
sztem,ha be lesz üzemelve nem fog annyit kattanni. az elsõ váltó beszabályozza a bovdenhúzás mennyiségét. bekötés nélkül végig tudod zongorázni az összes lehetõséget az ergopoweren. a reteszelõ mechanika,asszem megegyezik a jobb oldali karban lévõvel. az meg ugye többet kell,h húzzon. többet is kattan.
#20724
Posted 2011. April 01. - 06:41
#20725
Posted 2011. April 01. - 06:28
én is kérdeznék a campa szakértõktõl: miért van a bal fékváltókarnak 12 pozíciója? gyakran kell pl nagytányéron utánállítani az átdobónak?
a 10esnél nekem belefér a keretbe váltás nélkül a nagytányéron szinte minden. talán a legnagyobbnál kellene 1 kicsit odébb tenni az elsõváltót,de ezt az áttételt úgy sem használom. nekem is csak 6 pozíció van.
#20726
Posted 2011. April 01. - 06:23
Az normális Campagnolo 10es szettnél hogy kis tányéron rendesen reszel bármilyen fokozatot adok neki hátul (elsõ váltó nem ér a lánchoz, vázméretbõl adódóan csak a 2 legkisebb hátsó fokozat használatakor ér az elsõ nagyobbik lánckerékbe a lánc) ha viszont a nagy tányért használom elöl néma lesz a gép, még teljesen keresztbe váltva is?
kopott a kistányér
akkor mégsem kopott
#20727
Posted 2011. March 31. - 22:52
Ezek szerint egyszer már mûködött jól (bocs, de elsõre nem volt egyértelmû). A Chorus nagyon jó minõségû, ha jól volt beállítva, „nem mászhat el”. A kábel és a ház is új? Ezekre (is) érzékeny a Campa (is). Ha lazult, azt kézzel is érezheted. Nincs jobb tippem (mint ellenõrizni a váltóbeállítást), kíváncsian várom a megoldást.Alig használt, sosem estek vele, most lett összeszerelve, Record ultra narrow lánccal. A szett maga az utolsó szériás, karbonhajómûves, 10 sebességes Chorus. Láncvonal teljesen okés, bowdennek megpróbálok utána húzni, lehet hogy lazult az elsõ beállítás óta...
Talán ez a front derailleur micro-adjustment possibility (ld. The official Campagnolo web site - Bicycle Parts and Components Cycling)? A Veloce-n (3x10) csak 6 kattanást tudok fölfele váltásnál elõállítani, lefele meg egy-egy, azaz 2 (amúgy rendesen vált, nem kell utánállítani (menet közben sem)). A Chorus és Record szint többet tud, felteszem, hogy olyanod van. Donciccio meg nálam, majd megmondja holnap. Mindenesetre a Super Record 11 kritikák a váltás könnyûségérõl és simaságáról ömlengtek (pl. TECH FEATURES: CAMPAGNOLO 11-SPEED SUPER RECORD).én is kérdeznék a campa szakértõktõl: miért van a bal fékváltókarnak 12 pozíciója? gyakran kell pl nagytányéron utánállítani az átdobónak?
#20728
Posted 2011. March 31. - 20:25
#20729
Posted 2011. March 31. - 19:24
úgy értve, hogy kézbe veszem a fvkart (nincs felszerelve, bebowdenezve ) és 11-et lehet kattintani
Bovdennel is annyit fog
#20730
Posted 2011. March 31. - 19:22
Nagytányéron nálam 1 állás van, az végigviszi reszelés nélkül az egész hátsó sort. (vagyis 2 van, de az utolsó elõtti nagytányér-kónuszon már reszel, legutolsó állás tökéletes mindenhol) (2x8 Chorus)
úgy értve, hogy kézbe veszem a fvkart (nincs felszerelve, bebowdenezve ) és 11-et lehet kattintani
#20731
Posted 2011. March 31. - 19:09
én is kérdeznék a campa szakértõktõl: miért van a bal fékváltókarnak 12 pozíciója? gyakran kell pl nagytányéron utánállítani az átdobónak?
Nagytányéron nálam 1 állás van, az végigviszi reszelés nélkül az egész hátsó sort. (vagyis 2 van, de az utolsó elõtti nagytányér-kónuszon már reszel, legutolsó állás tökéletes mindenhol) (2x8 Chorus)
#20732
Posted 2011. March 31. - 18:31
#20733
Posted 2011. March 31. - 17:43
#20734
Posted 2011. March 31. - 17:38
1. Elég jó illetve megfelelõ, ezért az árért. Van küllõ, ha kell. Alapkerék, de bátyádnak pár évig elég lesz.[...] Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: ....::::KELLY'S ARC 1.9::::....
kérdéseim:
1. ez a kerékszett mennyire jó? lehet-e hozzá küllõt kapni? agyak hagyományos shimano kónuszosak gondolom. kazi acél? tesóm nem pille 68 kg mint én hanem kb 85.
2. mikori sora szett ez, hogy még 8-as sor meg nem integrált hajtókar van. jut eszembe hajtókar milyen rendszerû? octalink ugye? 5 csillagos lánctányérok könnyen elérhetõk még? fingom sincs, hogy utiba mi most a "standard" legáltalánosabb lyukkör kiosztás.
[...]
mit gondoltok, hogyha minden patentül mûködik rajta akkor mi érte a reális ár? [...]
2. 2-3 éve még 8-as volt. Octalink, tudtommal. A lánctányérok országútin tipikusan ötágúak, a Shimano szabvány lyukkörös (ld. pl. Sheldon Brown's Bicycle Glossary Bo--Bz).
A gép kb megéri az árát. A Sora jól mûködõ, megbízható készlet. Már többször rosszallottam itt ugyan a fékváltókar szuboptimális tervezését, de ez inkább csak nagyon penge versenyzõket tart egy-két pillanatig vissza, azaz ezzel nem kell törõdnie annak, aki elsõ komoly gépét veszi.
#20735
Posted 2011. March 31. - 17:20
#20736
Posted 2011. March 31. - 17:14
#20737
Posted 2011. March 31. - 17:07
Nem normális. Teljesen némának kellene lennie, természetesen. Láncvonalad rendben (elsõre erre gyanakodnék)? Hátsó váltó jól be van állítva? Váltófül nem görbült (esés?)?Az normális Campagnolo 10es szettnél hogy kis tányéron rendesen reszel bármilyen fokozatot adok neki hátul (elsõ váltó nem ér a lánchoz, vázméretbõl adódóan csak a 2 legkisebb hátsó fokozat használatakor ér az elsõ nagyobbik lánckerékbe a lánc) ha viszont a nagy tányért használom elöl néma lesz a gép, még teljesen keresztbe váltva is?
10-esben 3x10-es Veloce-m van, tökéletesen vált az elsõ (beállított) pillanattól. Ugyanígy a 2x8-as Athena egy másik biciklimen.
Új a gép vagy cseréltél-e valamit rajta?
#20738
Posted 2011. March 31. - 16:54
#20739
Posted 2011. March 31. - 16:30
sajnos én az utikban nem vagyok nagyon otthon, ezért segítségeteket kérném.
Bátyjám szemezget ezzel a bicajjal.
Kerékpár apróhirdetés: eladó használt és új bicikli és alkatrész ingyenes apró: ....::::KELLY'S ARC 1.9::::....
kérdéseim:
1. ez a kerékszett mennyire jó? lehet-e hozzá küllõt kapni? agyak hagyományos shimano kónuszosak gondolom. kazi acél? tesóm nem pille 68 kg mint én hanem kb 85.
2. mikori sora szett ez, hogy még 8-as sor meg nem integrált hajtókar van. jut eszembe hajtókar milyen rendszerû? octalink ugye? 5 csillagos lánctányérok könnyen elérhetõk még? fingom sincs, hogy utiba mi most a "standard" legáltalánosabb lyukkör kiosztás.
méretileg elvileg jó lenne a gép.
mit gondoltok, hogyha minden patentül mûködik rajta akkor mi érte a reális ár?
Elõre is köszi a segítséget!
#20740
Posted 2011. March 31. - 15:14

Sign In
Create Account

Back to top





