Néztem Mavic Open Pro-t, Dt-t, de ezek 15ezer körüli árban vannak. A Sun Assault SL1 viszont tömegben és árban is baráti (már-már gyanúsan könnyû és olcsó). Utóbbival valakinek tapasztalat, esetleg más javaslat? Ami még fontos lehet, 32 lyukas kellene.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#20641
Posted 2011. April 05. - 11:05
Néztem Mavic Open Pro-t, Dt-t, de ezek 15ezer körüli árban vannak. A Sun Assault SL1 viszont tömegben és árban is baráti (már-már gyanúsan könnyû és olcsó). Utóbbival valakinek tapasztalat, esetleg más javaslat? Ami még fontos lehet, 32 lyukas kellene.
#20642
Posted 2011. April 05. - 09:58
Stop cukrászda teljes eredménylista
Mjani: 49:04 36,68 km/h
Én: 49:21 36,47 km/h
Ave: Ne haragudj, de elfelejtettem a teljes neved
Az akesz honlapján már délután fent volt. Onnan "lopták le".
Ebben a 73-ban tuti benne van a zero averaging, vagyis amikor gurul az is beleszamit.
Az atlagpulzus viszont emberre utal.7 oran at megse mehet aerob hataron.
Dehogynem, bírná simán. Ez inkább azt mutatja, hogy mennyit pihent közben.
A sebesség mindent megold.
#20643
Posted 2011. April 04. - 22:43
Talaltam egy masik STOP-os logot, mondjuk meg lassabb volt, mint en.
AKESZ 3.futam by pgraczol at Garmin Connect - Details
Ami nagyon erdekes, hogy mennyire mas szintkulonbseget mert a ket kutyu. Persze nem tudom o mikor indult, ahogy valtozik az idojaras, "20-30 meternyit" siman valtozik a legnyomas egy adott ponton.
#20644
Posted 2011. April 04. - 22:36
Mjani: 49:04 36,68 km/h
Én: 49:21 36,47 km/h
Ave: Ne haragudj, de elfelejtettem a teljes neved
#20645
Posted 2011. April 04. - 22:27
Az atlagpulzus viszont emberre utal.
#20646
Posted 2011. April 04. - 22:14
Average cadence 73 rpmÉn ezen döbbentem meg. Cancellara adatai, még a 2010-es Ronde van Vlaanderen-rõl. 143-as átlagpulzus.
Fabian Cancellara’s 2010 Tour of Flanders SRM power data « Adrian Fitch’s random rambling
nem pörgette túl a lábát...
#20647
Posted 2011. April 04. - 22:03
Fabian Cancellara’s 2010 Tour of Flanders SRM power data « Adrian Fitch’s random rambling
#20648
Posted 2011. April 04. - 21:52
http://www.mapeispor...g_nov-marzo.pdf
Elkepeszto szamok, mar 12 000 km-nel tart.
Februarban 7ora a legkemenyebb intenzitas zonaban!
A vegen power adatok a legkemenyebb egybefuggo 10, 20, 30, 60 percek atlagteljesitmenyei.
#20649
Posted 2011. April 04. - 18:18
Nem szép, de legalább ronda. A gumi is elég elnagyoltnak tûnik.
Még nem a végleges változat.
#20650
Posted 2011. April 04. - 16:29
#20651
Posted 2011. April 04. - 14:47
Gallery: Race Tech: Campagnolo Electronic At Tour Of Flanders - BikeRadar
elég érdekes ez a "nyelv"
#20652
Posted 2011. April 04. - 14:35
Végre összeállt az új szerelmem...
Váz: Bianchi Via Nirone 7
Váltószett: Campagnolo Chorus
Kerkékszett: Campagnolo Khamsin
Gumi: Continental 4000s
Kormány: 3T Rotundo Pro
Stucni: 3T Arx Pro
Nyeregcsõ: 3T Dorico Pro
Nyereg: Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow
Nagyon szép, grat!
#20653
Posted 2011. April 04. - 13:11
Kérdés a Stop idõfutamosoknak: a pályában lévõ emelkedõn - Héreg és Bajna között - szoktam néha menni és szeretem is. Én mindig Bajnáról megyek Héreg felé, ez nektek már a visszaút volt.
Emlékeztek arra, hogy ezen az emelkedõn ebbe az irányba kb mennyivel mentek? Kiváncsi lennék
(én azzal szoktam ott játszani, hogy végig 53-21-ben menjek fel úgy, hogy végig 22 felett legyek - ez szokott menni)
Arra emlékszem, hogy 39-19et hajtottam ott szinte végig és a lábfordulatom nem esett vissza, 25km/h körül mehettem átlagban.
A sebesség mindent megold.
#20654
Posted 2011. April 04. - 11:54
Emlékeztek arra, hogy ezen az emelkedõn ebbe az irányba kb mennyivel mentek? Kiváncsi lennék
(én azzal szoktam ott játszani, hogy végig 53-21-ben menjek fel úgy, hogy végig 22 felett legyek - ez szokott menni)
Nem ide tartozik de megint igaza lett a nagy öregeknek a fûzött / gyári kerekek kényelmi funkciói kapcsán:
Pénteken pont a Gerecsében tekertem az otvar minõségû utakon egy 80ast Ksyrium Elite-el de máig tisztázatlan módon szombaton azt vettem észre, hogy nyolcas lett benne hátul - nem menet közben szereztem az tuti, azt észrevettem volna.
Vasárnapra betettem a fûzött kerekeimet, azokat is feltoltam 7-7,5 barra és azzal mentem egyet a Pilis ugyancsak helyenként otvar köz és erdészeti útjain. A Ksyriumhoz képest olyan érzésem volt, mintha párnákon mennék...sokkal kényelmesebb kerekek!!! Mindent összevetve jobb érzés volt ezekkel menni és nem feltétlenül lassabb. Ide edzésre ez való!
#20655
Posted 2011. April 04. - 11:04
>az idióta bekönyökölve akart hegyre menni
Ez erdekes kerdes, en is mentem eleg sokat felfele bekonyokolve, de egyaltalan nem voltam lassabb, mint amikor kiallva probaltam, es kevesbe faraszto.
De hegyek nem is voltak, csak dombok, meg en is alig mentem 20 alatt.
Pedig jobb lett volna ha kiegyenesedsz és átfogsz a fékkarra.
Nekem 68km/h volt a maxom, amikor az autókat elõztem visszafelé a lejtõn.
A sebesség mindent megold.
#20656
Posted 2011. April 04. - 07:31
Egyébként valami baj lesz a baloldali stoplibeállítással, vagy valamivel. Megint zsibbadt a bal lábam, pedig nem húztam rá a tépõzárat.
#20657
Posted 2011. April 04. - 07:07
>az idióta bekönyökölve akart hegyre menni
Ez erdekes kerdes, en is mentem eleg sokat felfele bekonyokolve, de egyaltalan nem voltam lassabb, mint amikor kiallva probaltam, es kevesbe faraszto.
De hegyek nem is voltak, csak dombok, meg en is alig mentem 20 alatt.
Nem feltétlen rossz, ha könyökölve mentél, az aerodinamikai elõnyök már meglepõen alacsony sebességnél jelentkeznek. Amíg nem hátráltat a mászásban, addig érdemes.
#20658
Posted 2011. April 04. - 01:31
Ez erdekes kerdes, en is mentem eleg sokat felfele bekonyokolve, de egyaltalan nem voltam lassabb, mint amikor kiallva probaltam, es kevesbe faraszto.
De hegyek nem is voltak, csak dombok, meg en is alig mentem 20 alatt.
#20659
Posted 2011. April 04. - 00:46
53:02 a hivatalos, azt hiszem. Ketten ertek utol az egyik a kozvetlenul utanam jott, bar azert nemileg meglepett, hogy mar 6-7km utan megtette.
A masodik a fordulo utan nem sokkal elozozott meg. A noi gyoztes. Gondoltam, na, 1.5 percet ramvert fel tavon, ez nagy alazas. Aztan kiderult, hogy 3 perccel indult mogottem, es hat a vegere durvan 6perccel nyomott le.
Pulzusom nem valami magas, szerintem nem hajtottam ki magam rendesen, tul sokat "pihentem" a huplik utan, raadasul lefele nem nagyon voltam bator.
Jo tapasztalat azert.
STOP cukrázda időfutam by timeslip.hu at Garmin Connect - Player
#20660
Posted 2011. April 04. - 00:03
Pulzuskontrollos taktika = ?
Nekem most 193 átlagpulzus, de érdekes módon egyáltalán nem hajtottam magam úgy rommá, mint múlthéten.
Megvolt, hogy mikor milyen pulzuson mehetek.
Nekem 174 volt az átlag és szintén nem hajtottam úgy szét magam mint múlthéten, de tudom, hogy ez azért volt, mert itt jó idõ volt, meg én is jobb állapotba kerülök hétre és ezen a pályán lehetett pihenni.
A sebesség mindent megold.

Sign In
Create Account

Back to top





