S A Sun Assault SL1 viszont tömegben és árban is baráti (már-már gyanúsan könnyû és olcsó). Utóbbival valakinek tapasztalat, esetleg más javaslat? Ami még fontos lehet, 32 lyukas kellene.
A te brutál súlyod alatt bírni fogja.
S A Sun Assault SL1 viszont tömegben és árban is baráti (már-már gyanúsan könnyû és olcsó). Utóbbival valakinek tapasztalat, esetleg más javaslat? Ami még fontos lehet, 32 lyukas kellene.
A sebesség mindent megold.
Sun assault többször is ki lett itt tárgyalva, bennem ezek maradtak meg:Shimano WHR500 (ha jól írom) kerékszettem van az Orbeámban. Most néztem adatot, kõnehéz (400 grammal nehezebb, mint a montim' kerékszettje)
Lecserélném egy könnyebb kerékszettre. Agyakat már néztem, valószínûleg Dt revo. küllõkkel lesz fûzve. Felnire viszont sok ötletem nincs, ehhez a szakághoz nem nagyon értek. Jó lenne 450 gramm körüli, vagy az alatti tömeg és legyen strapabíró. Nem vagyok nagy darab, de a kátyúkerülgetésben nem vagyok jó, bár fõleg Ausztriában lesz használva.
Néztem Mavic Open Pro-t, Dt-t, de ezek 15ezer körüli árban vannak. A Sun Assault SL1 viszont tömegben és árban is baráti (már-már gyanúsan könnyû és olcsó). Utóbbival valakinek tapasztalat, esetleg más javaslat? Ami még fontos lehet, 32 lyukas kellene.
Stop cukrászda teljes eredménylista
Mjani: 49:04 36,68 km/h
Én: 49:21 36,47 km/h
Ave: Ne haragudj, de elfelejtettem a teljes neved
Ebben a 73-ban tuti benne van a zero averaging, vagyis amikor gurul az is beleszamit.
Az atlagpulzus viszont emberre utal.7 oran at megse mehet aerob hataron.
A sebesség mindent megold.
Average cadence 73 rpmÉn ezen döbbentem meg. Cancellara adatai, még a 2010-es Ronde van Vlaanderen-rõl. 143-as átlagpulzus.
Fabian Cancellara’s 2010 Tour of Flanders SRM power data « Adrian Fitch’s random rambling
Nem szép, de legalább ronda. A gumi is elég elnagyoltnak tûnik.
Végre összeállt az új szerelmem...
Váz: Bianchi Via Nirone 7
Váltószett: Campagnolo Chorus
Kerkékszett: Campagnolo Khamsin
Gumi: Continental 4000s
Kormány: 3T Rotundo Pro
Stucni: 3T Arx Pro
Nyeregcsõ: 3T Dorico Pro
Nyereg: Selle Italia SLR Kit Carbonio Flow
Kérdés a Stop idõfutamosoknak: a pályában lévõ emelkedõn - Héreg és Bajna között - szoktam néha menni és szeretem is. Én mindig Bajnáról megyek Héreg felé, ez nektek már a visszaút volt.
Emlékeztek arra, hogy ezen az emelkedõn ebbe az irányba kb mennyivel mentek? Kiváncsi lennék
(én azzal szoktam ott játszani, hogy végig 53-21-ben menjek fel úgy, hogy végig 22 felett legyek - ez szokott menni)
A sebesség mindent megold.
>az idióta bekönyökölve akart hegyre menni
Ez erdekes kerdes, en is mentem eleg sokat felfele bekonyokolve, de egyaltalan nem voltam lassabb, mint amikor kiallva probaltam, es kevesbe faraszto.
De hegyek nem is voltak, csak dombok, meg en is alig mentem 20 alatt.
A sebesség mindent megold.
>az idióta bekönyökölve akart hegyre menni
Ez erdekes kerdes, en is mentem eleg sokat felfele bekonyokolve, de egyaltalan nem voltam lassabb, mint amikor kiallva probaltam, es kevesbe faraszto.
De hegyek nem is voltak, csak dombok, meg en is alig mentem 20 alatt.