Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#20241
Írta 2011. május 01. - 07:45
#20242
Írta 2011. április 30. - 20:21
És akkor most mi van a bodygeometry-s betéteddel? végeredményben nem vált be? Milyen méretû?
Miért is raktál alátéteket a stopli alá?
A BG betétek már nem férnek be kényelmesen a talpbetét alá, viszont amíg használtam õket, éreztem a jótékony hatásukat. Ez is egy bevett módszer, a Specialized-nak is van ilyenje, az eredeti azt hiszem a Lemond LeWedge.
#20243
Írta 2011. április 30. - 18:12
Nincs gond a gyári kenéssel (meg én annál lustább vagyok, hogy nekiálljak egy új láncot pucolni), viszont úgy vettem észre, hogy nagyon gyorsan eltûnik. Valószínû, hogy inkább csak felületi védelem céljából teszik rá.
Elkészültem az aszimmetrikus stoplialátéteimmel, amit a cipõtalp alá helyezhetõ lecserélésére szánok.
Miért is raktál alátéteket a stopli alá?
#20244
Írta 2011. április 30. - 18:09
És így néz ki
És akkor most mi van a bodygeometry-s betéteddel? végeredményben nem vált be? Milyen méretû?
#20245
Írta 2011. április 30. - 15:42
#20246
Írta 2011. április 30. - 08:04
Elkészültem az aszimmetrikus stoplialátéteimmel, amit a cipõtalp alá helyezhetõ lecserélésére szánok.
#20247
Írta 2011. április 30. - 07:10
Én mindig letisztítom, és újrakenem, a gyárival nem mindig úgy vált, ahogy azt én szeretném.Holnap rakok fel uj lancot, gondoltam megkerdem ki hogy teszi fel a szo szerint "zsir" uj Shimano lancot? Meghagyja rajta a gyari zsirt, jo az egy darabig, vagy egybol tisztitas es kenes a szokott anyaggal?
#20248
Írta 2011. április 30. - 04:11
Ismeri valaki ezt a márkát? C12.hu
A C12-t nem ismerem, így nem is kommentálnám õket, de a vázról elég sokat olvastam.
Olcsó, kínai váz, az interneten tucatszám találni belõle, de mindet ugyan az a "cég" gyártja.
Külföldi fórumokon egész kultusza van ezeknek a kínai karbon vázaknak. Még gyûjtõnevet is kaptak, találóan Chinarello -nak hívják
Itt a különbözõ típusokkal kapcsolatos információcsere olvasható.
Mindent leírnak amit tudni lehet és érdemes:
Chinese Carbon Thread and Ebay direct version 5.0 - Road Bike, Cycling Forums
Itt pedig egy építés folyamata:
Chinarello | Carbon road bikes from China
Különbözõ viszonteladók:
HongFu Sports Equipment Co., Ltd.
DengFuBieks
carbon bike manufacture,carbon frames,carbon rims,carbon forks,carbon bike parts,carbon wheelsets
Itt látható a C12 által forgalmazott darab, ugyanazzal a festéssel:
Product -- Road Frame fit fork seat post and paint show -- HongFu Sports Equipment Co., Ltd.
És csupaszon:
HF-FM015 - $415.00 : E-hongfu-Bikes
Szívesen olvasnék hazai tapasztalatokat is, de én nem tudom, hogy be merném-e vállalni. Annyi pénzem nincs, hogy kíváncsiságból építsek egyet magamnak, kockáztatni meg nem igazán akarok.
Az biztos, hogy vigyázni kell, mert láttam már az eBayen Chinarello vázat Pinarello festéssel és a kerékszettekre is szokás márkás matricát ragasztani mostanság.
Üdv
#20249
Írta 2011. április 30. - 00:16
Peten Tahihoz kepest majd +1km/h. Tudja fene mennyi szerepe van ebben a fordulatnak.
Edzesatlagok szinten nottek valamelyest, persze ezt nem szeretnem csak ehhez kotni, hiszen csak er valamit a sok edzes magaban is, es persze ritkan megyek teljesen ugyanarra, ugyanolyan korulmenyek kozott...
Persze, ahogy egyre többet mész meg az idõ is jobb lesz te is jobb leszel.
A sebesség mindent megold.
#20250
Írta 2011. április 30. - 00:05
Edzesatlagok szinten nottek valamelyest, persze ezt nem szeretnem csak ehhez kotni, hiszen csak er valamit a sok edzes magaban is, es persze ritkan megyek teljesen ugyanarra, ugyanolyan korulmenyek kozott...
#20251
Írta 2011. április 29. - 23:48
Eddig csak Dura Ace láncom volt amit zsírújan raktam fel (meg hulladék KMC-k egysebin, de az más...
) és a gyári kenés mindig elég sokáig bírta.
Szerencséd volt eddig. Tavalyelõtt vettem három Dura Ace láncot, az egyik büdös volt. Gondolom szériafüggõ.
A buz az problema lehet, asszonynak jo az orra.
De akkor bizunk benne, hogy jo lesz, ez is D/A.
Mas. Kb. 3-4 hete gyurok a magas pedalfordulatra, 100 alatt nem nagyon szoktam mar menni. Azt vettem eszre, hogy kemeny resztavok alatt mar a 100-ast is lassunak erzem, sokszor azon kapom magam, hogy 110 felett forgatok.
Ma meg hazafele 5%-os emelkedon elgondolkoztam, es amikor leneztem, hogy mi van, latom, hogy majd 100-zal porgettek felfele. Hihetetlen, azt hittem joval nehezebb lesz feljebb tornaszni.
Érzed, hogy gyorsabb vagy tõle?
A sebesség mindent megold.
#20252
Írta 2011. április 29. - 23:29
De akkor bizunk benne, hogy jo lesz, ez is D/A.
Mas. Kb. 3-4 hete gyurok a magas pedalfordulatra, 100 alatt nem nagyon szoktam mar menni. Azt vettem eszre, hogy kemeny resztavok alatt mar a 100-ast is lassunak erzem, sokszor azon kapom magam, hogy 110 felett forgatok.
Ma meg hazafele 5%-os emelkedon elgondolkoztam, es amikor leneztem, hogy mi van, latom, hogy majd 100-zal porgettek felfele. Hihetetlen, azt hittem joval nehezebb lesz feljebb tornaszni.
#20253
Írta 2011. április 29. - 23:17
#20254
Írta 2011. április 29. - 23:03
A sebesség mindent megold.
#20255
Írta 2011. április 29. - 23:01
Holnap rakok fel uj lancot, gondoltam megkerdem ki hogy teszi fel a szo szerint "zsir" uj Shimano lancot? Meghagyja rajta a gyari zsirt, jo az egy darabig, vagy egybol tisztitas es kenes a szokott anyaggal?
A gyári kenés a létezõ legjobb.
#20256
Írta 2011. április 29. - 23:00
#20257
Írta 2011. április 29. - 14:50
Az jó, mert a gyári üléscsõ sokszor elég drága.... valaki az áráért egy bringát vesz
az R3-é asszem normál nyeregcsõ, semmi speckó aero cucc vagy ilyesmi.
#20258
Írta 2011. április 29. - 14:02
#20259
Írta 2011. április 29. - 13:30
#20260
Írta 2011. április 29. - 13:02
Szerintem tartozéka, szinte az összes képen rajta van. google, Cervelo r3 frame
Az jó, mert a gyári üléscsõ sokszor elég drága.... valaki az áráért egy bringát vesz

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







