
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#20141
Posted 2011. May 06. - 21:10

#20142
Posted 2011. May 06. - 21:09

szerintetek mi az az összeghatár, amiért érdemes kereket venni egy alumínium vázas országútiba? ez a komplett ára, ami egy pár Mavic Aksium-ot foglal magába. nincs egy éves sem a bringa, csak a véleményetek érdekel. márkát és típust szándékosan nem írok, hogy ne zavarjon össze senkit
Az elsõ mondaton kívûl, én ebbõl semmit nem értek. Aluminínium vázas bringából meg van nagyon drága is, meg nevenincs vacak is.
#20143
Posted 2011. May 06. - 21:06

#20144
Posted 2011. May 06. - 21:03


#20145
Posted 2011. May 06. - 11:45

Lehet elnéztem valamit, akkor bocsánat...miben különbözik a 6700-hoz való a 6500-hoz valótól? Mindkettõ 130-as nem?
Nem olcsó de van legalább...ha esetleg még aktuális, bár látom már találtál...
BikeStore24.hu Magyarország legnagyobb választékú Onlineshopja
#20146
Posted 2011. May 06. - 10:47

Pár napja az Újdonságokban írtam (kb. ugyanezt):Nabakker... Shimano DI2 wireless???
google translate:
Google Translate
Aktuális hírek, jövõ évi újdonságok - Drótnélküli Shimano DI2
#20147
Posted 2011. May 06. - 10:43

Ha a wireless csak annyira lesz megbízható, mint a legjobb pulzusmérõk vagy kmórák, akkor nem erõltetném.
Elképzelem magam elõtt, amikor versenyzõk gyártatnak olyan kütyüket, ami összezavarja a másik váltóját (õk meg bovdenessel vagy vezetékessel mennek).
Én is erre gondoltam amúgy elõször, hogy ez biztos lenne. Még ha maga a jelátvitel kódolt is, akkor is tökmindegy, nem lehet bonyolult a zavarása. Én alapból fölöslegesnek tartottam már azt is, hogy a váltás elektronikus alapúvá alakítsák.
#20148
Posted 2011. May 06. - 10:40

#20149
Posted 2011. May 06. - 10:28

Elképzelem magam elõtt, amikor versenyzõk gyártatnak olyan kütyüket, ami összezavarja a másik váltóját (õk meg bovdenessel vagy vezetékessel mennek).

A sebesség mindent megold.
#20150
Posted 2011. May 06. - 06:59

#20151
Posted 2011. May 06. - 01:29

RAUH-Welt
B E G R I F F
#20152
Posted 2011. May 06. - 01:17

#20153
Posted 2011. May 05. - 21:27

#20154
Posted 2011. May 05. - 21:23

Használsz hozzá lánctányér csavaranyát.Azt értem, hogy normál csavarral, de ha nincs semmiben menet, akkor hogyan tovább?
A sebesség mindent megold.
#20155
Posted 2011. May 05. - 21:23

Azt értem, hogy normál csavarral, de ha nincs semmiben menet, akkor hogyan tovább?
Ne hülyéskedj már. Még nem volt olyan hajtómûved, amiben hagyományos módon voltak rögzítve a tányérok?

#20156
Posted 2011. May 05. - 21:19

#20157
Posted 2011. May 05. - 21:14

úgy tûnik mintha normál lánctányércsavarral lenne rögzítve a cucc.
Igaz még nem vettem szemügyre közelebbrõl ilyen hajtókart
#20158
Posted 2011. May 05. - 21:12

Ezt most nem értem. Valami magyarázat? Ja, és még ma este meg kellene oldanom...
Mint bármilyen hagyományos lánckerék esetében. Azt hittem a kép alapján egyértelmû.
#20159
Posted 2011. May 05. - 21:08

#20160
Posted 2011. May 05. - 21:02

Szereztem egy 52-es tányért. Csak ugye ebben nincs menet, mint az eredeti Ultegrában. Mit csináljak? Hogy fogassam meg?
Így?
