Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#20001
Posted 2011. May 13. - 20:07
#20002
Posted 2011. May 13. - 19:34
Eddig nem szóltam hozzá ebben a topikban mert nem volt miért, most változik a helyzet.
Építek egy vékony kerekût, a Ti topikba már linkeltem pár képet a vázról. Gyakorlatilag majdnem
minden alkatrész megvan. Campagnolo 10s Record-Chorus szett, Campagnolo Shamal Ultra kerekek,
Chorus 12-25 sor. Egy mászósabb gépet akartam, de így alakult. Kipróbálom milyen ezzel a sorral,
és ha nem jó változtatok. Várom az "építõ jellegû" hozzászólásokat
#20003
Posted 2011. May 13. - 18:10
Az országútimon kb egy olyan idõs km-óra van, mint maga az országúti.>10km/h-val nem is tudok menni országútival.
Pedig nem nehez.
btw. van valamilyen orad, ami rogzit adatokat?
De olyan órám egyáltalán nincs, ami rögzít pillanatnyi sebességet vagy pedálfordulatot.
A sebesség mindent megold.
#20004
Posted 2011. May 13. - 17:20
Pedig nem nehez.
btw. van valamilyen orad, ami rogzit adatokat?
#20005
Posted 2011. May 13. - 17:00
Szereny hegymeno kepessegemmel a pocsek idoben, tavaly 34x23-mal nem mentem 10km/h alatt.
Ahogy nezem jobbara 70 felett forgattam az utolso hegyen, a legmeredekebb reszen 54-es fordulat mondjuk tenyleg nem sok, de ezt csak egy percen at kellett ilyen lassan forgatnom, es nem is 100%-on mentem.
Kivancsi vagyok mit legozol ossze?
A vege ismereteben en valami ilyesmit gondolnek, de ebben eleg ijeszto lepesek vannak: 12,15,17,19,21,24,28,32
Klasszikus 12-32. 12,14,16,18,21,24,28,32 . Hegyek poklán is ez volt csak a 32-es helyett 11-es volt. 32-36km/h között és 52-56km/h között síkon lehetne problémám ezzel a sorral, meg hegyen a 18 21 közti különbség kicsit nagy, de ezt meg kell tudnom oldani. Edzésen is 12-26 van fent, ami nem sokkal jobb, mint ez (ez a két különbség van rajta, mint amit írtam).
Én hegyen sem forgatok nagyon 80 alatt (aszfalton). 10km/h-val nem is tudok menni országútival.
A sebesség mindent megold.
#20006
Posted 2011. May 13. - 16:20
Ahogy nezem jobbara 70 felett forgattam az utolso hegyen, a legmeredekebb reszen 54-es fordulat mondjuk tenyleg nem sok, de ezt csak egy percen at kellett ilyen lassan forgatnom, es nem is 100%-on mentem.
Kivancsi vagyok mit legozol ossze?
A vege ismereteben en valami ilyesmit gondolnek, de ebben eleg ijeszto lepesek vannak: 12,15,17,19,21,24,28,32
#20007
Posted 2011. May 13. - 15:39
2. Soha nem a "fel lehet menni" a kérdés, hanem az, hogy milyen gyorsan.
A sebesség mindent megold.
#20008
Posted 2011. May 13. - 14:34
upd: Ezt a 32-re irtam, de latom kozben petter is kb. ugyanezt mondja.
#20009
Posted 2011. May 13. - 14:22
Ezen a körön meg tényleg sok a rovid de velõs meredek de ezek zömmel 2-300m hosszúak - ahol igazán meredek.
Szerintem jobban jársz egy sima 12-25 vagy 27 sorral, többet fog itt számítani a fokozatok közötti kicsi ugrás. Ja és versenyen mindig húznak a többiek is
Feltud, de elég nehézkesen. Így beraktam egy 28-ast is közéjük. Úgy néz ki, hogy lényegében egy 12-32-es sorral vágok neki a versenynek. Szerintem ülve pörgetõsen, a saját stílusomban tudok majd menni a végén a meredeken.
#20010
Posted 2011. May 13. - 13:30
Holnap kipróbálom, hogy a 24-esrõl fel tud-e váltani a 32-esre a hátsóváltóm.
Feltud, de elég nehézkesen. Így beraktam egy 28-ast is közéjük. Úgy néz ki, hogy lényegében egy 12-32-es sorral vágok neki a versenynek. Szerintem ülve pörgetõsen, a saját stílusomban tudok majd menni a végén a meredeken.
A sebesség mindent megold.
#20011
Posted 2011. May 13. - 00:57
Millare nem kompakt, ha arra celzol. De az biztos 36x36 eleg majdnem mindenhol. MAJDNEM mindenhol.
YouTube - Fargo Street Hill Climb
Ha az a fickó tényleg 55, akkor mostantól én is egykerekûzök.
#20012
Posted 2011. May 13. - 00:15
YouTube - Fargo Street Hill Climb
#20013
Posted 2011. May 12. - 23:59
Nem semmi racsni van Millar bicojan.
De jol valasztott, szerintem. Egyreszt a vegen 10km/h alatt ment, az biztos. Lehet tudta elore, hogy ez lesz.
Masreszt a murvas hegyi hajranal piszok meredek volt az ut, 15%-ot irtak. Ilyen meredeken, laza talajon nem rossz gondolat porgossel menni.
11-36 egy kompakt hajtómûvel már egész jó áttételt ad.
Holnap kipróbálom, hogy a 24-esrõl fel tud-e váltani a 32-esre a hátsóváltóm.
A sebesség mindent megold.
#20014
Posted 2011. May 12. - 23:52
De jol valasztott, szerintem. Egyreszt a vegen 10km/h alatt ment, az biztos. Lehet tudta elore, hogy ez lesz.
Masreszt a murvas hegyi hajranal piszok meredek volt az ut, 15%-ot irtak. Ilyen meredeken, laza talajon nem rossz gondolat porgossel menni.
#20015
Posted 2011. May 12. - 21:52
Egyébként miért nem ültek át cx bringára a végén? Sokkal többet nyertek volna vele, mint amit a bringacserével veszítenek.
Ezen ma suliba menet én is pont elgondolkodtam... ^^
#20016
Posted 2011. May 12. - 21:51
Egyébként miért nem ültek át cx bringára a végén? Sokkal többet nyertek volna vele, mint amit a bringacserével veszítenek.
A Montepaschi Eroica versenyt is normál bringával teljesítik, és ott sokkal több strade bianche van.
#20017
Posted 2011. May 12. - 21:47
A sebesség mindent megold.
#20018
Posted 2011. May 12. - 21:40
#20020
Posted 2011. May 12. - 15:58
Nehezen hiszem el, hogy ebben van 1400m szint.1000-1100 tûnik reálisabbnak.
Nagyon sok a rövid le-föl, ami nem jön ki a szinttérképen, de a küllõszaggatóktól lehet, hogy lesz mért adat estére.

Sign In
Create Account

Back to top





