Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#19981
Írta 2011. május 14. - 20:11
bár ahogy nézem ez a Gios sem az a Gios, mert nem olyan a papucs, mint itt http://www.excelspor...t Pro Frame.jpg
bármennyire szép, sajnos nekem nem jött be
- nehéz. c-c 55 és toptube 55 méretben 1960 gramm, sajnos épp az állítható papucs teszi nehézzé. a meghirdetett 1850 gramm valószínûleg e nélkül értendõ, vagy pedig 48-as méretben. a villa viszont könnyû 610 gramm, igaz menetes
- 74 fokos a nyeregvázcsõ szög. talán ezért, talán másért, de rövidnek éreztem 55 cm felsõcsõ + 12 cm stucni + teljesen hátratolt nyereggel, állandóan hátra akartam csúszni rajta a 178 cm-el
- nehéz eladni hiába legenda. a bikemagon a legjobb ajánlat 25e ft -os vicc volt (villával, kormánycsapággyal) végül az ebayon adtam el kb 55 ezerért, bõven bukóban így is.
erre a vázra mehetne is fel a c record: http://apro.bikemag....-pro-l9863.html[/QUOTE][/QUOTE]
Az én acélvázam villával együtt ugyanekkora méretben 210grammal több és ugyanilyen papucsa van, mint ennek, az ára viszont komplett bringaként is kevesebb mint a fele volt ennek. A meredek szögtõl hosszabb lesz a váz.
A sebesség mindent megold.
#19982
Írta 2011. május 14. - 19:59
bár ahogy nézem ez a Gios sem az a Gios, mert nem olyan a papucs, mint itt http://www.excelspor...t Pro Frame.jpg
bármennyire szép, sajnos nekem nem jött be
- nehéz. c-c 55 és toptube 55 méretben 1960 gramm, sajnos épp az állítható papucs teszi nehézzé. a meghirdetett 1850 gramm valószínûleg e nélkül értendõ, vagy pedig 48-as méretben. a villa viszont könnyû 610 gramm, igaz menetes
- 74 fokos a nyeregvázcsõ szög. talán ezért, talán másért, de rövidnek éreztem 55 cm felsõcsõ + 12 cm stucni + teljesen hátratolt nyereggel, állandóan hátra akartam csúszni rajta a 178 cm-el
- nehéz eladni hiába legenda. a bikemagon a legjobb ajánlat 25e ft -os vicc volt (villával, kormánycsapággyal) végül az ebayon adtam el kb 55 ezerért, bõven bukóban így is.
erre a vázra mehetne is fel a c record: http://apro.bikemag....-pro-l9863.html[/QUOTE]
#19983
Írta 2011. május 14. - 17:09
Nem tudom olvastátok-e?
"A Cél helye változott!
A Cél nem megy fel teljesen a Vaskapu erdészházhoz! kb.: 800 m-el lejebb lesz a mérõpont!!!
Az eredményhírdetés a rajt helyén, a Sportcsarnoknál lesz!!!"
Fel vagyok háborodva!
Reggel beszéltem a szervezõkkel, és nem fogjátok elhinni mi az oka. Az utolsó kanyartól az az utolsó 500 méter már elvileg a nemzeti park területe. Tábla, sorompó nincs, tehát látszólag közforgalmú út. Jár is fel naponta vagy 100 autó.
Az erdõgazdaság pedig kitalálta, hogy erre a szakaszra a verseny szervezõjének környezetvédelmi engedélyt kell kiváltani 250 000 Ft értékben, mindezt úgy, hogy a hosszú évek óta zárva tartó Vaskapu turistaházat tavasszal felújították, és jövõ héten lesz a megnyitója. Szép kis reklámot csináltak ezzel a jó ötlettel!
Az a véleményem, hogy az utóbbi években erre a díszes kompániára a dilettantizmus és az esztelen harácsolás jellemzõ kizárólag.
Részemrõl a verseny véget fog érni a célvonalnál, de azt senki nem tilthatja meg, hogy mint kerékpáros turista feltekerjek a csúcsra!
#19984
Írta 2011. május 14. - 17:08
Mindig van versenyzoi eligazitas itt, majd megmondjak miert. Kar, mert igy nem tudom osszevetni a tavalyival az utolso hegyet.
#19985
Írta 2011. május 14. - 16:26
Helló virsligumisok!
Eddig nem szóltam hozzá ebben a topikban mert nem volt miért, most változik a helyzet.
Építek egy vékony kerekût, a Ti topikba már linkeltem pár képet a vázról. Gyakorlatilag majdnem
minden alkatrész megvan. Campagnolo 10s Record-Chorus szett, Campagnolo Shamal Ultra kerekek,
Chorus 12-25 sor. Egy mászósabb gépet akartam, de így alakult. Kipróbálom milyen ezzel a sorral,
és ha nem jó változtatok. Várom az "építõ jellegû" hozzászólásokat
szép lesz,ha elkészül. csak az az spd nem kéne rá.
#19986
Írta 2011. május 14. - 16:24
erre a vázra mehetne is fel a c record: http://apro.bikemag....-pro-l9863.html
#19987
Írta 2011. május 14. - 12:30
"A Cél helye változott!
A Cél nem megy fel teljesen a Vaskapu erdészházhoz! kb.: 800 m-el lejebb lesz a mérõpont!!!
Az eredményhírdetés a rajt helyén, a Sportcsarnoknál lesz!!!"
Megy vissza a 12-26.
A sebesség mindent megold.
#19988
Írta 2011. május 14. - 09:05
nem,nem most hallok elõször...egyszerûen nehéz elhinni.De ugye most olvasol olvasol eloszor ilyen pozitiv visszajelzest SPD mtb -> outi valtasrol.
mondjuk nem olcsó beruházás.simán belekerül egy középszintü kerékszett árába.
akkor most végképp nem tudom,hogy mit fejlesszek
#19990
Írta 2011. május 13. - 22:41
mindazonáltal, ha már ilyen szépen, igényesen összeválogattad az alkatrészeket, akkor szerintem érdemes lenne beruházni egy utis pedál-cipõ kombóra is, mert nekem az az SPD nagyon kilóg a sorból...
egy évet lenyomtam én is SPDvel-montis cipõvel, aztán most tavasszal többek közt erre is beruháztam, és ég és föld a kettõ!
Sokat agyaltam ezen, régóta montizok SPD-vel, a cipõim carbon talpúak talán nem lesz olyan nagy a különbség. Amíg megszokom az új vázat és a pozíciót a berögzült pedál csatolásra nem kell figyelnem.
A pedál egy Ti pedál cr-mo tengellyel. Egyébként lehet hogy idõvel én is lecserélem.
#19991
Írta 2011. május 13. - 22:36
3. szezonom,hogy van outim...nagyon megszerettem.
mountis elõélettel nekem is spd-m van.
már egy ideje szemezgetek én is valami outis pedál-cipõ kombóval.tényleg ennyit számítana?valahogy nem tudom elképzelni...
Igen. Komolyan mondom, sokkal jobb az outi pedál, mondjuk egy 105ös a monti cipõd országúti változatával. Valahogy jobban eggyé válsz a pedállal. A merevebb dolgot nem tudom megerõsíteni, mert nekem az spd is elég merev a speci cipõmmel. Azért terepre nem használnám még akkor sem ha nem kéne leszállni sehol a bringáról.
A sebesség mindent megold.
#19992
Írta 2011. május 13. - 22:29
3. szezonom,hogy van outim...nagyon megszerettem.
mountis elõélettel nekem is spd-m van.
már egy ideje szemezgetek én is valami outis pedál-cipõ kombóval.tényleg ennyit számítana?valahogy nem tudom elképzelni...
Miért olyan nehéz elképzelni. Ha jobban belegondolsz az mtb-s megoldás egy "lebutított" verzió, kompromisszum eredménye. Az országúti verzió 100%-ban hajtásra van kitalálva, nem véletlenül mutat hülye látványt, aki abban gyalogol.
#19993
Írta 2011. május 13. - 22:29
Ha nincs problemad az SPD-vel minek valtani, nemigaz?
Ez mindennel igy van. Amig nem tudja az ember mit hagy ki, addig boldog azzal, ami van.
#19994
Írta 2011. május 13. - 22:22
3. szezonom,hogy van outim...nagyon megszerettem.mindazonáltal, ha már ilyen szépen, igényesen összeválogattad az alkatrészeket, akkor szerintem érdemes lenne beruházni egy utis pedál-cipõ kombóra is, mert nekem az az SPD nagyon kilóg a sorból...
egy évet lenyomtam én is SPDvel-montis cipõvel, aztán most tavasszal többek közt erre is beruháztam, és ég és föld a kettõ!
mountis elõélettel nekem is spd-m van.
már egy ideje szemezgetek én is valami outis pedál-cipõ kombóval.tényleg ennyit számítana?valahogy nem tudom elképzelni...
#19995
Írta 2011. május 13. - 22:11
egy évet lenyomtam én is SPDvel-montis cipõvel, aztán most tavasszal többek közt erre is beruháztam, és ég és föld a kettõ!
Flickr
#19996
Írta 2011. május 13. - 22:03
#19997
Írta 2011. május 13. - 21:51
Nekem napi edzõkörömben benne van a zárószakasz. Ott montival 32/24 áttétellel és 12-14 közti sebességgel megyek fel, Szóval szerintem 39/28 jó lesz.Ezt a profik is tudják?
Ha a Magyary utcán mennénk fel, akkor lenne igazi nyavalygás, mert az átlag 20%-os, de rövid szakaszokon 27% is van.
#19998
Írta 2011. május 13. - 21:20
#19999
Írta 2011. május 13. - 20:52
39-25 szerintem elég 15%ig
már várom a képet, milyen összerakva
Ezt a profik is tudják?
A sebesség mindent megold.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






