Copilot: Az én Trekemben csak egy alkatrész ugyanolyan mint a Tiedben: az SKS pumpa. :-)))
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Trek
Indította
burce
, 2002. március 04. 23:30
#1361
Írta 2003. augusztus 21. - 09:28
#1362
Írta 2003. augusztus 19. - 19:03
Üdv TREKkesek!!!
Visszatértem a szabiból. Újra a verkliben vagyok. :-\
Master: most már köszönöm, de nem kell, mert megtörtént az átalakulás. Azt hiszem, hogy egyenlõre befejeztem a tuningot. Annyira tetszik, hogy nem bírom magamban tartani, és szeretném, ha Ti is látnátok. Ezzel a bringával újra "gyereknek" érzem magam. ;D ;D ;D
Visszatértem a szabiból. Újra a verkliben vagyok. :-\
Master: most már köszönöm, de nem kell, mert megtörtént az átalakulás. Azt hiszem, hogy egyenlõre befejeztem a tuningot. Annyira tetszik, hogy nem bírom magamban tartani, és szeretném, ha Ti is látnátok. Ezzel a bringával újra "gyereknek" érzem magam. ;D ;D ;D
#1363
vendég_Master_*
Írta 2003. augusztus 05. - 11:21
Szega Mindenkinek!
Visszatértem Romániából! Ha kicsivel több idõm lesz, akkor leírok mindent részletesen.
Copilot: Nézek árakat
Pontosan mi is kellene? Vagy írtad? Nem tom... már :-[
Visszatértem Romániából! Ha kicsivel több idõm lesz, akkor leírok mindent részletesen.
Copilot: Nézek árakat
Pontosan mi is kellene? Vagy írtad? Nem tom... már :-[
#1364
Írta 2003. július 26. - 21:01
Üdv TREKkesek!!!
NoFear: A TREK vázakhoz hátra van egy külön adapter, amivel a tárcsaféket fel lehet fogatni. Én is most szembesültem a ténnyel, pedig már azt hittem, hogy a tavalyi csúcsvázra nem lehet tárcsaféket szerelni. Aztán felhomályosítottak, mivel én is most szeretnék tárcsásítani. Csak még a kerék kérdésében nem döntöttem. Még alszom rá egyet, kettõt, hármat..........! :
NoFear: A TREK vázakhoz hátra van egy külön adapter, amivel a tárcsaféket fel lehet fogatni. Én is most szembesültem a ténnyel, pedig már azt hittem, hogy a tavalyi csúcsvázra nem lehet tárcsaféket szerelni. Aztán felhomályosítottak, mivel én is most szeretnék tárcsásítani. Csak még a kerék kérdésében nem döntöttem. Még alszom rá egyet, kettõt, hármat..........! :
#1365
Írta 2003. július 25. - 23:22
Én úgy tudom, hogy külön csak vázat újonnan nem hoznak be az országba.
Az egyik ismerõsömnek egy 4700-ese van (ha jól tudom 2002-es). Az lehetséges, hogy nem lehet hátra tárcsaféket rakni rá?
Az egyik ismerõsömnek egy 4700-ese van (ha jól tudom 2002-es). Az lehetséges, hogy nem lehet hátra tárcsaféket rakni rá?
#1366
Írta 2003. július 25. - 18:19
Érdeklõdnék!
Tud-e valaki árat mondani:
Trek 8000 Disk VÁZ v.
Trek 4900 Disk VÁZ
Újonnan
Vagy lehete kapni valahol vagy rendelni!
Köszi : SONÁJ
Tud-e valaki árat mondani:
Trek 8000 Disk VÁZ v.
Trek 4900 Disk VÁZ
Újonnan
Vagy lehete kapni valahol vagy rendelni!
Köszi : SONÁJ
#1367
Írta 2003. július 24. - 07:31
Sziasztok!
Én csak azért nem írogatok, mert nem sok idõm volt mostanában fórumozni. Annak ellenére, hogy nyugisan kellene telnie a napoknak a munkahelyemen, iszonyat pörgés van.
De már csak ezt a hetet kell kibírnom és jön két hét szabi. Sok egyéb jó dolog mellett szeretnék egy csomót bringázni is. Talán ha visszatértem a szabimról kaptok néhány túra beszámolót is tõlem.
Addig is jó tekerést mindenkinek!
Én csak azért nem írogatok, mert nem sok idõm volt mostanában fórumozni. Annak ellenére, hogy nyugisan kellene telnie a napoknak a munkahelyemen, iszonyat pörgés van.
De már csak ezt a hetet kell kibírnom és jön két hét szabi. Sok egyéb jó dolog mellett szeretnék egy csomót bringázni is. Talán ha visszatértem a szabimról kaptok néhány túra beszámolót is tõlem.
Addig is jó tekerést mindenkinek!
#1368
Írta 2003. július 23. - 20:12
Üdv TREKkesek!!!
Master: Esetleg ha tudsz segíteni, hogy kintrõl OLCSÓ és JÓ tárcsafékes kerekeket beszerezni, ami bírja a súlyomat is a tárcsákat is és még ha fekete színû, akkor maga lenne a megtestesült ÁLOM! ;D
Ha tudsz árakat mondani, akkor azt megköszönném.
Mint látod, megindult a vezérhangya, hogy tovább tuningoljam a bringát. Bár az igazság, hogy múlt hétvégén elkapott egy nagy esõ, és a fekete Ritchey fékpofák úgy taknyolódtak a felnin, ahogy csak kell, és a fékhatás elég sok kívánnivalót hagyott maga után. Szóval, ha tudsz, segíts kérlek! :
Master: Esetleg ha tudsz segíteni, hogy kintrõl OLCSÓ és JÓ tárcsafékes kerekeket beszerezni, ami bírja a súlyomat is a tárcsákat is és még ha fekete színû, akkor maga lenne a megtestesült ÁLOM! ;D
Ha tudsz árakat mondani, akkor azt megköszönném.
Mint látod, megindult a vezérhangya, hogy tovább tuningoljam a bringát. Bár az igazság, hogy múlt hétvégén elkapott egy nagy esõ, és a fekete Ritchey fékpofák úgy taknyolódtak a felnin, ahogy csak kell, és a fékhatás elég sok kívánnivalót hagyott maga után. Szóval, ha tudsz, segíts kérlek! :
#1369
vendég_Master_*
Írta 2003. július 19. - 13:20
Csá.
Én pl. azért nem irogatok ide mert igazán nincsen mit. Hacsak! Na mindegy... Szóval. Ha minden simán megy akkor megyek németországba és én ott fogom felszerelni a kerómat. Az a bizonyos teló kb. 20 ropival kevesebbet kóstál odakinn! Nem rossz mi?? Csak itt magyarországon vannak elszabadúlva az árak. Ahogyan azt olvastam valahol, kint minden rozzant gép min. Deore-val,, vagy XT-vel van szerelve. Tehát szívfájdításkánt Copilot, kint fillérekért hozzá lehet jutni ehhez a cucchoz! Itthon ezentúl nem veszek semmit. Legalábbis telóra nem itt fogok beruházni! ;D
Csá
Én pl. azért nem irogatok ide mert igazán nincsen mit. Hacsak! Na mindegy... Szóval. Ha minden simán megy akkor megyek németországba és én ott fogom felszerelni a kerómat. Az a bizonyos teló kb. 20 ropival kevesebbet kóstál odakinn! Nem rossz mi?? Csak itt magyarországon vannak elszabadúlva az árak. Ahogyan azt olvastam valahol, kint minden rozzant gép min. Deore-val,, vagy XT-vel van szerelve. Tehát szívfájdításkánt Copilot, kint fillérekért hozzá lehet jutni ehhez a cucchoz! Itthon ezentúl nem veszek semmit. Legalábbis telóra nem itt fogok beruházni! ;D
Csá
#1370
Írta 2003. július 18. - 21:50
Üdv TREKkesek!!!
Már megint nagy csend van. :-X
Vagy csak én vagyok túl beszédes, de ezt nem hiszem. Na mindegy! :-\
Megint fejlõdött a bringa. Nem bírtam ki egy hónapnál tovább, és megint tuning lett a vége. Mivel nagyobb darab vagyok, és az eredetileg megvett TREK 4300-as 8-as rendszerrel volt szerelve, és még azt fejlesztgettem 8-as LX szettel, akkor sajnos csak olyan fékváltókart találtam LX-ben, ami Kantifékes volt. Próbáltam fékmerevítõkkel ellensúlyozni a hatást, de mindig is zavart, hogy egy kicsit nyúlós volt a fékem. Már régóta fontolgattam, hogy a Probike-ban hirdetett XT fékváltókart megveszem, de valahogy sajnáltam ekkora összeget kiadni. Aztán tegnap az egyik helyi boltban olyan árat mondtak rá, hogy nem tudtam ellenállni, és "hirtelen felindulásból" felrakattam a bringára egy '98-as XTR hátsóváltóval együtt! :
Szerintem nem vagyok teljesen normális. ;D
Így most a nejem túrabringáján már LX szett virít. Õ meg csodálkozik, hogy vajon mitõl lett ilyen jó a fék, és a váltó. (az eddigi C050-es cucc után .
Na szóval ennyi. Azért néha Ti is lendíthetnétek a topikunk olvasottságán.
Már megint nagy csend van. :-X
Vagy csak én vagyok túl beszédes, de ezt nem hiszem. Na mindegy! :-\
Megint fejlõdött a bringa. Nem bírtam ki egy hónapnál tovább, és megint tuning lett a vége. Mivel nagyobb darab vagyok, és az eredetileg megvett TREK 4300-as 8-as rendszerrel volt szerelve, és még azt fejlesztgettem 8-as LX szettel, akkor sajnos csak olyan fékváltókart találtam LX-ben, ami Kantifékes volt. Próbáltam fékmerevítõkkel ellensúlyozni a hatást, de mindig is zavart, hogy egy kicsit nyúlós volt a fékem. Már régóta fontolgattam, hogy a Probike-ban hirdetett XT fékváltókart megveszem, de valahogy sajnáltam ekkora összeget kiadni. Aztán tegnap az egyik helyi boltban olyan árat mondtak rá, hogy nem tudtam ellenállni, és "hirtelen felindulásból" felrakattam a bringára egy '98-as XTR hátsóváltóval együtt! :
Szerintem nem vagyok teljesen normális. ;D
Így most a nejem túrabringáján már LX szett virít. Õ meg csodálkozik, hogy vajon mitõl lett ilyen jó a fék, és a váltó. (az eddigi C050-es cucc után .
Na szóval ennyi. Azért néha Ti is lendíthetnétek a topikunk olvasottságán.
#1371
vendég_Master_*
Írta 2003. július 06. - 18:01
Csá Copilot. Itt van egy kis ízelítõ!
Elég tökös kis tekergés volt az biztos. Az a be nem jelentett verseny, bizony-bizony be volt jelentve mert a verseny elõtt többször is hallottam róla. Annyira hátúl voltunk, hogy mire elindultunk a mezõny már a Margit-híd közelében kerekezett! Nehéz volt magam elõrevergõdni de kicsit azért javítottam a helyezésemen. Ezt a Pálvölgy barlangos "indulást" is jó lenne fixálni, mert én lenulláztam ugyan az órámat, de a célban az még csak 63km-t mutatott. A frissítõkkel nem volt probléma, viszont a szemeteléssel annál inkább! Kicsit kultúráltabban is meg lehetne oldani ezeket a dolgokat! Segítek: elfogyasztod a helyszínen és ott dobod el, vagy elviszed magaddal, de a papirost belenyomod a "gatyeszba". Szerintem nem volt igazán kemény DH-s rész pedig én merev villával!!!! nyomtam végig. Az újjaim és a csuklóm is rendesen amortizálódott azt elhihetitek. A végén annyira fájtak hogy a macskaköves részen Kb. 10Km/h-val döngettem lefelé. A versenyen 40. km-nél rohadtúl begörcsöltek a combfeszítõim. Sajna egész versenyen csak ezek dolgoztak mert hogy SPD-m sincsen. Minden összevetve azért elégedett vagyok magammal. A 104. lettem! Ha egy kicsit (sokat) edzenék és a technikai feltételeim is optimálisak lennének akkor sokkal elõrébb is végezhettem (indúlhattam) volna. A kaja marha jó volt, de még repetáztam volna az tuti, ha lehetett volna.
A végén marha nagy versenyt mentem egy lánnyal. Mondtam is neki hogy k..va jól megy. Koller Krisztina 542. volt az ha nem tévedek. Aztán egy kanyarban hibázott és sikerült lenyomnom (...na, nem úgy...). Gratulálok neki, hisz 3.-ik lett.
Elég tökös kis tekergés volt az biztos. Az a be nem jelentett verseny, bizony-bizony be volt jelentve mert a verseny elõtt többször is hallottam róla. Annyira hátúl voltunk, hogy mire elindultunk a mezõny már a Margit-híd közelében kerekezett! Nehéz volt magam elõrevergõdni de kicsit azért javítottam a helyezésemen. Ezt a Pálvölgy barlangos "indulást" is jó lenne fixálni, mert én lenulláztam ugyan az órámat, de a célban az még csak 63km-t mutatott. A frissítõkkel nem volt probléma, viszont a szemeteléssel annál inkább! Kicsit kultúráltabban is meg lehetne oldani ezeket a dolgokat! Segítek: elfogyasztod a helyszínen és ott dobod el, vagy elviszed magaddal, de a papirost belenyomod a "gatyeszba". Szerintem nem volt igazán kemény DH-s rész pedig én merev villával!!!! nyomtam végig. Az újjaim és a csuklóm is rendesen amortizálódott azt elhihetitek. A végén annyira fájtak hogy a macskaköves részen Kb. 10Km/h-val döngettem lefelé. A versenyen 40. km-nél rohadtúl begörcsöltek a combfeszítõim. Sajna egész versenyen csak ezek dolgoztak mert hogy SPD-m sincsen. Minden összevetve azért elégedett vagyok magammal. A 104. lettem! Ha egy kicsit (sokat) edzenék és a technikai feltételeim is optimálisak lennének akkor sokkal elõrébb is végezhettem (indúlhattam) volna. A kaja marha jó volt, de még repetáztam volna az tuti, ha lehetett volna.
A végén marha nagy versenyt mentem egy lánnyal. Mondtam is neki hogy k..va jól megy. Koller Krisztina 542. volt az ha nem tévedek. Aztán egy kanyarban hibázott és sikerült lenyomnom (...na, nem úgy...). Gratulálok neki, hisz 3.-ik lett.
#1372
Írta 2003. július 04. - 21:46
Üdv TREKkesek!!!
Master: nekem egy 2002-es Manitou Black Comp 80/100-as van a bringában, és a 2500 km alatt, amit tavaly tekertem, kifogástalanul mûködött. Lazább túrázáshoz, amikor a családdal együtt tekerek, akkor 100-on használom, ha a barátaimmal megyek ki terepre akkkor a keményebb 80-as rugóutat választom. Jól bírja a 90 kilómat, szépen megindul, és még nem koppant fel. Igaz, ha már egyszer összehoztam egy félmillás bringát, azért vigyázok is rá. És csak arra használom, amire való, tehát CC-re. Egy-egy húzósabb lezúdulás 50-60-as tempóval a Csatárhegyi murvás lejtõn belefér , de nem vállalok be 1.5-2 m-es letörésekrõl a leugrálást, mint az egyik barátom a Konájával, oszt már minden baja van a gépének. :-\ Cikiz is rendesen, hogy Õ itt leugrik, ott átugrik, én meg nem, de már elég öreg vagyok hozzá, hogy ne érdekeljen.
Jó gurulást a DM-en, majd írd meg az élményeidet. :-*
Master: nekem egy 2002-es Manitou Black Comp 80/100-as van a bringában, és a 2500 km alatt, amit tavaly tekertem, kifogástalanul mûködött. Lazább túrázáshoz, amikor a családdal együtt tekerek, akkor 100-on használom, ha a barátaimmal megyek ki terepre akkkor a keményebb 80-as rugóutat választom. Jól bírja a 90 kilómat, szépen megindul, és még nem koppant fel. Igaz, ha már egyszer összehoztam egy félmillás bringát, azért vigyázok is rá. És csak arra használom, amire való, tehát CC-re. Egy-egy húzósabb lezúdulás 50-60-as tempóval a Csatárhegyi murvás lejtõn belefér , de nem vállalok be 1.5-2 m-es letörésekrõl a leugrálást, mint az egyik barátom a Konájával, oszt már minden baja van a gépének. :-\ Cikiz is rendesen, hogy Õ itt leugrik, ott átugrik, én meg nem, de már elég öreg vagyok hozzá, hogy ne érdekeljen.
Jó gurulást a DM-en, majd írd meg az élményeidet. :-*
#1373
Írta 2003. július 04. - 12:28
Üdv a klubban!
Az én bringám eredetileg egy 4000-es volt, de az elmúlt közel 2 év alatt némileg átalakult a gyári verzióhoz képest. Elõl Alivio szett, hátul Acera váltó végzi a dolgát, kisebb-nagyobb beállításokat leszámítva, gond nélkül. Eddig kb. 2500 km lett belehajtva a hajtásláncba. Szóval annak ellenére, hogy ezek a Shimano közép kategóriás alkatrészei, azért még megbízhatóak.
Idõvel ahogy elhasználódnak, úgy érdemes szerintem az alkatrészeket neked is lecserélni. Alattad, azért nem fognak olyan hamar tönkre menni.
Ami a telot illeti, érdemes egy jó modellre gyûjteni. Hosszú és rövid távon egyaránt érvényesül az elõnye. Az RS Judy XC amit az én bicom kapott, legalább is nekem nagyon bejött. A te súlyod mellett egy levegõs teloval sem lenne sok gondod.
Az én bringám eredetileg egy 4000-es volt, de az elmúlt közel 2 év alatt némileg átalakult a gyári verzióhoz képest. Elõl Alivio szett, hátul Acera váltó végzi a dolgát, kisebb-nagyobb beállításokat leszámítva, gond nélkül. Eddig kb. 2500 km lett belehajtva a hajtásláncba. Szóval annak ellenére, hogy ezek a Shimano közép kategóriás alkatrészei, azért még megbízhatóak.
Idõvel ahogy elhasználódnak, úgy érdemes szerintem az alkatrészeket neked is lecserélni. Alattad, azért nem fognak olyan hamar tönkre menni.
Ami a telot illeti, érdemes egy jó modellre gyûjteni. Hosszú és rövid távon egyaránt érvényesül az elõnye. Az RS Judy XC amit az én bicom kapott, legalább is nekem nagyon bejött. A te súlyod mellett egy levegõs teloval sem lenne sok gondod.
#1374
vendég_Master_*
Írta 2003. július 03. - 16:52
[glow=red,2,300]Halihó TREK-es megszálottak! [/glow] (halkan mondom: ÉNN ISS AZZ VAGYOK!!!!!!!!!!) ;D ;D ;D
Nekem egy 4100-es van. Már van benne pár ezer km-er (legalább fele, nem a legszelídebb terepen 8)) de még karcolásokon kívül semmi baja nincsen. (65kg vagyok) Hozzá kell tennem sajna még teló nélkül :-X nyomom mert a "pénz az alszik" mint szokták volt mondani. Biztos van benne valami, hogy gyenge az Alivio de én adig fogom nyúzni amíg le nem rohad a keróról! ;D Aztán majd tuti valami dögös cuccal fogom fölszerelni. Szerintem (bár kezdõ vagyok ???) elõször is a monoblokk fogja megadni magát, majd a felnik, a hátsó agy s így tovább... Tehát a mozgó alkatrászek, amiket nyúzok, de rendesen. A telóra visszatérve egy gyöngécske Manitou-t szánok a verdára, a Black v. Skareb modellek közül. Indulok a Dm-en is, majd attán Romániába megyünk túrázni. (Megmozdulás Rovat!!!!) Ha van kedve valakinek akkor nyugodtan csatlakozhat. (legalább nem én lennék az eggyetlen TREK-es a bandában) (Jó volt Copilot írásait olvasgatni) Üdv mindenkinek!
Nekem egy 4100-es van. Már van benne pár ezer km-er (legalább fele, nem a legszelídebb terepen 8)) de még karcolásokon kívül semmi baja nincsen. (65kg vagyok) Hozzá kell tennem sajna még teló nélkül :-X nyomom mert a "pénz az alszik" mint szokták volt mondani. Biztos van benne valami, hogy gyenge az Alivio de én adig fogom nyúzni amíg le nem rohad a keróról! ;D Aztán majd tuti valami dögös cuccal fogom fölszerelni. Szerintem (bár kezdõ vagyok ???) elõször is a monoblokk fogja megadni magát, majd a felnik, a hátsó agy s így tovább... Tehát a mozgó alkatrászek, amiket nyúzok, de rendesen. A telóra visszatérve egy gyöngécske Manitou-t szánok a verdára, a Black v. Skareb modellek közül. Indulok a Dm-en is, majd attán Romániába megyünk túrázni. (Megmozdulás Rovat!!!!) Ha van kedve valakinek akkor nyugodtan csatlakozhat. (legalább nem én lennék az eggyetlen TREK-es a bandában) (Jó volt Copilot írásait olvasgatni) Üdv mindenkinek!
#1375
Írta 2003. július 02. - 08:18
Copilot:
Köszi az infokat a nyeregrõl. A válaszod igazolta az elképzeléseimet. Úgy látszik, hogy jó irányból közelítettem a nyereg vásárláskor a dolgokhoz.
A Lookin nyereg nekem is bevált. Kicsit játszani kellett a beállításával, de most úgy látszik megtaláltam azt a pozíciót, amiben a legkényelmesebb ülés esik rajta. Én sem vagyok pihe súlyú keros, talán éppen ez az oka, hogy egy idõ után azért még ez a nyereg is nyom. (Valószínûleg ez minden nyeregnél így lenne.) Az eredeti nyeregnél viszont egyértelmûen kényelmesebb.
Az OS1-rõl nincsenek tapasztalataim, de az biztos, hogy pofás kis óra.
Én egy Enduro 2-t nyúzok a szezon kezdés óta. Mivel a mostani szintemnél profibb aligha leszek, azért bõven megfelel az igényeimnek. A funkcióit nem sorolom fel, mert azt a Cateye oldalán úgy is meg lehet nézni. Vízálló, többé-kevésbé ütésálló tokozása van. Vastagabb kábel megy a jeladóhoz. Összességében egy könnyen kezelhetõ, strapabíró montis óra, és eddig megbízhatóan is mûködött. Az mtbr.com-on is jó véleményeket írtak róla.
Köszi az infokat a nyeregrõl. A válaszod igazolta az elképzeléseimet. Úgy látszik, hogy jó irányból közelítettem a nyereg vásárláskor a dolgokhoz.
A Lookin nyereg nekem is bevált. Kicsit játszani kellett a beállításával, de most úgy látszik megtaláltam azt a pozíciót, amiben a legkényelmesebb ülés esik rajta. Én sem vagyok pihe súlyú keros, talán éppen ez az oka, hogy egy idõ után azért még ez a nyereg is nyom. (Valószínûleg ez minden nyeregnél így lenne.) Az eredeti nyeregnél viszont egyértelmûen kényelmesebb.
Az OS1-rõl nincsenek tapasztalataim, de az biztos, hogy pofás kis óra.
Én egy Enduro 2-t nyúzok a szezon kezdés óta. Mivel a mostani szintemnél profibb aligha leszek, azért bõven megfelel az igényeimnek. A funkcióit nem sorolom fel, mert azt a Cateye oldalán úgy is meg lehet nézni. Vízálló, többé-kevésbé ütésálló tokozása van. Vastagabb kábel megy a jeladóhoz. Összességében egy könnyen kezelhetõ, strapabíró montis óra, és eddig megbízhatóan is mûködött. Az mtbr.com-on is jó véleményeket írtak róla.
#1376
Írta 2003. július 01. - 15:59
Üdv a TREKkeseknek!
Gabo:
Kérted hogy néhány túra után véleményezzem a nyerget, szóval röviden: "Qrva JÓ". Mivel nagyobb darab vagyok, ezért a kicsit szélesebb ülõfelület nagyon bejött, és a zsibbadások is elmúltak. Eddig kb 300 km-t tekertem vegyes területen, és maximálisan megérte a pénzt.
Közben ismét újult a bringa, kapott egy Cateye OS1-es kilométerórát. Ha esetleg van valakinek tapasztalata az óráról, szívesen várnék egy-két visszajelzést.
Hajrá TREKkesek!!!
Gabo:
Kérted hogy néhány túra után véleményezzem a nyerget, szóval röviden: "Qrva JÓ". Mivel nagyobb darab vagyok, ezért a kicsit szélesebb ülõfelület nagyon bejött, és a zsibbadások is elmúltak. Eddig kb 300 km-t tekertem vegyes területen, és maximálisan megérte a pénzt.
Közben ismét újult a bringa, kapott egy Cateye OS1-es kilométerórát. Ha esetleg van valakinek tapasztalata az óráról, szívesen várnék egy-két visszajelzést.
Hajrá TREKkesek!!!
#1377
Írta 2003. június 25. - 22:14
Üdv TREKkesek!!!
pitzu: a Tomslickek tökéletes választás, a Balaton200-at csináltam vele végig, illetve azóta ha csak aszfalton tekergünk a Bakonyban, mindig ezeket használom. Maximálisan elégedett vagyok, nagyon könnyen gurulnak, én a Pro változatot, a kevlárost használom 1.5-ös méretben, aminek a súlya is nagyon baráti. Jól tapad és nagyon jól dönthetõ a kanyarokban.
pitzu: a Tomslickek tökéletes választás, a Balaton200-at csináltam vele végig, illetve azóta ha csak aszfalton tekergünk a Bakonyban, mindig ezeket használom. Maximálisan elégedett vagyok, nagyon könnyen gurulnak, én a Pro változatot, a kevlárost használom 1.5-ös méretben, aminek a súlya is nagyon baráti. Jól tapad és nagyon jól dönthetõ a kanyarokban.
#1378
Írta 2003. június 14. - 10:31
Nekem a Trek-em kerekei nagyon bejöttek. Négy év alatt centírozni sem kellett pedig nem vagyok pehelysúlyú és sok-sok ezer km van bennük. Azok Vuelta VXC felnik voltak. Az idén cseréltem kerekeket ezek meg átkerültek a hétvégi bringámra. Hátul Richey OCR pro, elöl Sun ds2 xc. Nagyon nyilatkozni még nem tudok róluk, mert még nem mentem velük olyan sokat, de eddig szuperek.
Városi gumikból nekem a Richey Tomslick tetszik, de még nem próbáltam.
Városi gumikból nekem a Richey Tomslick tetszik, de még nem próbáltam.
#1379
Írta 2003. június 13. - 17:44
Szervusztok TREKesek!
Egy hónapja vagyok TREK tulajdonos (4900-as). Eredetileg Magellánt (Crux), vagy Meridát akartam venni, de a Nellánál találkoztam ezzel a géppel, és nagyon meggyõzõ volt. A topic elején elhangzottak vélemények a kiszolgálásról, nekem pozitiv a tapasztalatom. Sõt, eredetileg 6700-ast néztem ki, pénz nem számit alapon, de lebeszéltek, mondván, hogy nem fogom érezni a különbséget, és az árkülönbözetet (80e Ft) inkább kiegészitõkre forditsam. A régi szép idõkben egy Gepida Asgardom volt, amit nagyon szerettem. Négy éve ellopták, azóta meg nem volt pénzem venni. Tesco gazdaságost meg nem akartam. Most egyenlõre megpróbálok visszaszokni a bringás életbe. Elég sokat járok a városban fõleg dolgozni. Ehhez kéne egy kerékgarnitúra. Adjatok tanácsot, milyen felnit, meg külsõt vegyek. Annak idején a Schwalbe City Marathon külsõje nekem bejött, de nem tudom, hogy azóta milyen lehetõségek vannak.
Egy hónapja vagyok TREK tulajdonos (4900-as). Eredetileg Magellánt (Crux), vagy Meridát akartam venni, de a Nellánál találkoztam ezzel a géppel, és nagyon meggyõzõ volt. A topic elején elhangzottak vélemények a kiszolgálásról, nekem pozitiv a tapasztalatom. Sõt, eredetileg 6700-ast néztem ki, pénz nem számit alapon, de lebeszéltek, mondván, hogy nem fogom érezni a különbséget, és az árkülönbözetet (80e Ft) inkább kiegészitõkre forditsam. A régi szép idõkben egy Gepida Asgardom volt, amit nagyon szerettem. Négy éve ellopták, azóta meg nem volt pénzem venni. Tesco gazdaságost meg nem akartam. Most egyenlõre megpróbálok visszaszokni a bringás életbe. Elég sokat járok a városban fõleg dolgozni. Ehhez kéne egy kerékgarnitúra. Adjatok tanácsot, milyen felnit, meg külsõt vegyek. Annak idején a Schwalbe City Marathon külsõje nekem bejött, de nem tudom, hogy azóta milyen lehetõségek vannak.
#1380
Írta 2003. június 10. - 11:26
pitzu: Vettem az infot, THX, de közben kiderült 721-es a váz. A bicycledoctor.com-ról sikerült azonosítani. Az enyém "mountainbikeosabb" mivel egyenes kormánya van, + nincs sárhányója .