Üdv TREKkesek!!!
Csak annyi, hogy az elõzõ oldalakon említett bringámtól családi okok miatt megválnék :'( egy közepesen jelentõs összeg ellenében. :-\ Azért elõször ide írom, mert szeretném hogy tényleg jó kezekbe kerüljön a gép. Ha Köztetek van valaki, aki kacérkodik a gondolattal, hogy ilyen bringája legyen, üzenjen, vagy mailezzen.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Trek
Started by
burce
, 2002. March 04. 23:30
#1341
Posted 2003. November 12. - 20:44
#1342
Posted 2003. November 03. - 13:45
Megnéztem a gyárlátogatásról készült képeket! Nem Sámli azt biztos. Szép! Sajnálom a szûkös helyzetet de hátha a Lottó ötös beüt. A Rabolóknak meg szigorúan eltörni a karját! Mindesetre elzavarok egy mailt nekik. Hátha segít.
#1343
Posted 2003. October 30. - 18:06
Ahh, értem. Azt hittem épp Amerikából írtál, hogy útbaejtenétek a gyárat. Hát az a helyzet, hogy épp ma korlátozták az internethozzáférésemet :-[ Ezért nem tudok olyan nagy energiát fektetni a címkeresésbe, pedig érdekelne. Azért ha találok, feldobom ide.
Heti 40? Az se rossz, én csak 7végén ha hazajutok, mert itt akkora lakást bérelek, ami vállban picit szorít így a paripa már csak a folyosón legelhetne, de sok a marhatolvaj errefelé...
Heti 40? Az se rossz, én csak 7végén ha hazajutok, mert itt akkora lakást bérelek, ami vállban picit szorít így a paripa már csak a folyosón legelhetne, de sok a marhatolvaj errefelé...
#1344
Posted 2003. October 30. - 16:07
ChiliPalmer: Igaziból vannak bizonytalanságaim a Trek 721-esem eredetiségével kapcsolatban és lehet ha dobnék nekik egy mailt, akkor tisztába jönnék a pontos típusszámmal. mivel a vázon alul, a monoblokknál látható egy szám. Hátha ez alapján azonosíthatnám, mivel használtan vettem és újra lett szinterezve valamikor teljesen. Mindesetre kösz a címet! Sajna Waterloo-ig nem mernék elkerekezni. Eddig a leghosszabb táv "csak" 80 km volt amit egyhuzamban le tudtam nyomni, azt is nyáron. Most ilyen idõben nem vállalkoznék rá, meg így 40 fölött meggondolja az emberfia mibe feccöli az energy-t. Biztos ismered a három bika( a fiatal , a középkorú, az öreg) esetét ahogy a domboldalról nézik a völgyben a teheneket... Na én középkorúként (agyonmûtött csülkökkel) nagy sajnálatomra nem vállakozok már ennyire hosszúra. Örülök ha azt a heti 2*30-40 km megvan. Üdv: akaido
#1345
Posted 2003. October 27. - 15:25
A pontos címre nem emlékszem, de utánakérdezhetek, ha nagyon fontos. Mentek oda?
Szóval itt jártunk:
Trek gyárlátogatás
(Mondjuk ezt nem mi írtunk, de ugyanezt láttuk)
Ez nem egészen az, de ott talán tudják...
Trek Bicycles
1170 Universal Blvd
Whitewater, WI 53190
Contact: Jeff Powers, HR Mgr
Ph 262-473-8735 ex 3151
Email Jeff_Powers@TrekBike.com
Ez is gyárlátogatás..
http://www.bikesport.com/new_.htm
Szóval itt jártunk:
Trek gyárlátogatás
(Mondjuk ezt nem mi írtunk, de ugyanezt láttuk)
Ez nem egészen az, de ott talán tudják...
Trek Bicycles
1170 Universal Blvd
Whitewater, WI 53190
Contact: Jeff Powers, HR Mgr
Ph 262-473-8735 ex 3151
Email Jeff_Powers@TrekBike.com
Ez is gyárlátogatás..
http://www.bikesport.com/new_.htm
#1346
Posted 2003. October 27. - 15:08
Chili Palmer: Szép kis túra lehetett. Meg tudnád mondani esetleg honnan lehet a Waterloo-i gyár címét megszerezni? Üdv.:akaido
#1347
Posted 2003. October 13. - 14:46
Olvasgatom itt a topicot, tetszik, tetszik, de az még jobban tetszett, hogy '99 nyarán személyesen megtekinthettem a Waterloo-i gyárat... Az eset egy kisebb túra keretében esett meg, este kilenc körül értünk Waterloo-ba, eszünkbe jutott, hogy ott a zojjektum, egy próbát megért, hogy beengednek e. Nagyon rendes sráccal találkoztunk, és bemehettünk!! Kitétel, hogy bent nem csinálhattunk fényképet. Így egy kissé hihetetlennek tûnik, de külsõ fényképet tudok garantálni! Szóval eszméletlen: egy néni épp Bontrager kerekeket fûzögetett; mellette csövek álltak, szépen darabolva, a hegesztõk mint az irodákban, kis bokszokban a vérmérsékletük szerint készítették a vázakat, ez a handmade részleg, zene hallgatás, miegymás. Minden vázba ugye beleírják a hegesztõ mongramját, melyik müszakban mikor készítette, így könnyû visszakeresni, hogy ki rontotta el, ha megtörténne.. Eddigre már ájultan járkáltunk fel s alá. A fal mellett sáros bicajok a nappali teszt eredménye képpen. Láttuk a helyiséget, ahol az OCLV eljárás folyik... be nem mehettünk, viszont festetlen, még poros OCLV vázakat is fogdoshattunk. Megnéztük a festõ üzemet, és kaptunk egy rakás matricát, (mint a hülyegyerekek az oviban... ;D). Szóval a lényeg, hogy nagyon nagyon meggyõzõ volt amit láttunk, és akkor nagyon a szívemhez nõtt ez a márka. Kár, hogy píz nincs rá... (nem tudtam bõvebben, mert meló is van )
#1348
Posted 2003. October 13. - 14:28
Bagi: Ne is mond, most voltam a kardiológusnál, mert olyan heves szívverésem támadt..., hogy a richter skála 7-ig kimozdult. Gondolom a zsebembõl is kimozdulna egy pár "csikó a körmöci ménesbõl" ha meg tudnám venni.
#1349
Posted 2003. October 10. - 12:21
#1350
Posted 2003. October 08. - 09:49
Grimus: A 721 vázra visszatérve: Érdeklõdtem többfelé: a 721-es váz 50 körül van, +,- 5E Ft.
#1351
Posted 2003. September 30. - 12:55
Eric: Fuel 100 váz 2002 379900 magyar forint a Nellában, Szép? z Örs vezér téri BigBikeban Merida és Magellan vázak vannak, tavasszal láttam utoljára egy trek 8000-est 120 Ezerért.
#1352
Posted 2003. September 29. - 20:24
#1353
Posted 2003. September 29. - 20:11
Üdv minden TREKkesnek!!!
Az utóbbi idõben kicsit elvesztem, de sok a munka. ??? De a hétvégén kihasználva a jóidõ maradékát, a Koloska völgyben bringáztunk egy jót az XC Kupa nyomvonalán. Egy élmény volt. ;D Olyan helyeken lejöttünk, ahol már-már azt hittem, rögtön orra állok. De az egész bringa kifogástalanul mûködött, a fékek, mint az álom, szóval nagyon jól esett.
Remélem, még lesz egy kis jó idõ még, és akkor "one more time"!!!
Az utóbbi idõben kicsit elvesztem, de sok a munka. ??? De a hétvégén kihasználva a jóidõ maradékát, a Koloska völgyben bringáztunk egy jót az XC Kupa nyomvonalán. Egy élmény volt. ;D Olyan helyeken lejöttünk, ahol már-már azt hittem, rögtön orra állok. De az egész bringa kifogástalanul mûködött, a fékek, mint az álom, szóval nagyon jól esett.
Remélem, még lesz egy kis jó idõ még, és akkor "one more time"!!!
#1354
Posted 2003. September 29. - 11:13
Hi Grimus!
Tudtommal önállóan 721 vázat nem lehet kapni pl. a Nellában vagy a BigBike-ban. De ettõl még elképzelhetõ. A fórum elõzõ hozzáröfögései közt megtalálhatod a 721-esem alaktrészlistáját. Az erdetibõl csak a hátsóváltó(Sachs Centera) és az 1"-os kormányfej, + persze a váz maradt meg . A többit apránként( kb 1 év alatt) kicseréltem. A váz használtan került hozzám, és újra lett szinterezve, matricázva. Elsõ teló nélkül nyomom rajta a km-eket, terepen, országúton vegyesen, eddig nekem bejött. Trekking váznak eddig OK. Üdv: akaido
Ja és tudtommal csak Trek 8000 vagy e környéki vázakat lehet önállóan venni, ami kb 100 ezres nagyságrend, csakhogy az egyszeri eladó is jól járjon , mi meg egyszeri bringások csorgathassuk...többek közt a nyálunkat.
Tudtommal önállóan 721 vázat nem lehet kapni pl. a Nellában vagy a BigBike-ban. De ettõl még elképzelhetõ. A fórum elõzõ hozzáröfögései közt megtalálhatod a 721-esem alaktrészlistáját. Az erdetibõl csak a hátsóváltó(Sachs Centera) és az 1"-os kormányfej, + persze a váz maradt meg . A többit apránként( kb 1 év alatt) kicseréltem. A váz használtan került hozzám, és újra lett szinterezve, matricázva. Elsõ teló nélkül nyomom rajta a km-eket, terepen, országúton vegyesen, eddig nekem bejött. Trekking váznak eddig OK. Üdv: akaido
Ja és tudtommal csak Trek 8000 vagy e környéki vázakat lehet önállóan venni, ami kb 100 ezres nagyságrend, csakhogy az egyszeri eladó is jól járjon , mi meg egyszeri bringások csorgathassuk...többek közt a nyálunkat.
#1355
Posted 2003. September 21. - 11:59
Sziasztok!
Most gondolkodom egy 721-e beszerzésében, mert tetszik a váz, a többi cucc nem annyira, de az lecserélhetõ. Lehet, h csak vázat veszek. Mi a tapasztalatotok?
Most gondolkodom egy 721-e beszerzésében, mert tetszik a váz, a többi cucc nem annyira, de az lecserélhetõ. Lehet, h csak vázat veszek. Mi a tapasztalatotok?
#1356
Posted 2003. September 15. - 09:56
Múlt héten volt egy 50 km-es teljesítménytúra Gödöllõ környékén. Egész jól ment. Egy darabig Filló sporttárssal(ex Ganz Mávag biker) nyomtuk. Egy picivel én bírtam jobban, de Õ is "hõsisesen" 8) küzdött az emelkedõkkel. Így szezonvégén jólesett egy kis tekerés(pláne 40 év felett már csak a mozgás kedvéért csinálom, tehát BIG Amateur vagyok). A bringám is jól viselekedett ahhoz képest, hogy trekking vázas. Így kicsit nehezebb, mivel acélból van. Kényelmesen kb 2 óra alatt teljesítettem a távot, amivel (még így is) a szintidõhöz képest 1 óra elõnnyel jöttem be. Filló egy jó 15 perccel utánam, de a tavalyihoz képest fél órát javított. Gratula Neki. Szevasztok!
#1357
Posted 2003. August 28. - 14:35
A TREK 721-esem -szerintem megemlíthetõ-alkatrészei: STX RC váltókarok, STX elsõ váltó, SACHS Centera hátsó váltó, Shimano MegaRange elsõ racsnik, Suntour RC elsõ agy, Remerx Grand Rock magasított profilú piros felnik, GoodYear gumik, Trek(Velo) nyereg, Bike+ rugós nyeregcsõ. A többi nem éppen minõségi, ezért nem is számolok be róluk. Hát nem éppen Copiloti mércével mérhetõ, de gurul Gödöllõ a környéki terepeken, országutakon, hegynek fel és le is. Pláne ha tekerem. ;D Tervezem, egy legalább Altus kategóriájú V-fék beszerzését a mostani Logan helyett. Na csak elárultam magam.
#1358
Posted 2003. August 22. - 16:50
Üdv TREKkesek!!
Master:
Á, dehogy!!! : Volt ennél könnyebb is, de inkább a tartósságra és az egyediségre mentem rá. Elég nehéz volt összeszedni ezt a komplett 8-as szettet, és még a hajtómû is ki lóg a sorból. De már egy kisebb vagyonba került eddig is a bringa, valahol megálljt kell mondanom. (Egyenlõre.... :-\)
Most már nyugodt lélekkel mondom, hogy nekem is nagyon tetszik a gép, és a gyakorlati tapasztalat is azt mutatja, hogy jó cuccokat választottam. Nem recseg, nem zörög, nem kerreg, csendben teszi minden a dolgát. És még szép is!! ;D ;D ;D
Master:
Á, dehogy!!! : Volt ennél könnyebb is, de inkább a tartósságra és az egyediségre mentem rá. Elég nehéz volt összeszedni ezt a komplett 8-as szettet, és még a hajtómû is ki lóg a sorból. De már egy kisebb vagyonba került eddig is a bringa, valahol megálljt kell mondanom. (Egyenlõre.... :-\)
Most már nyugodt lélekkel mondom, hogy nekem is nagyon tetszik a gép, és a gyakorlati tapasztalat is azt mutatja, hogy jó cuccokat választottam. Nem recseg, nem zörög, nem kerreg, csendben teszi minden a dolgát. És még szép is!! ;D ;D ;D
#1359
vendég_Master_*
Posted 2003. August 22. - 11:03
#1360
Posted 2003. August 21. - 20:34
Hali minden TREKkesnek!!!
Még egy dolog cserélõdött, hogy teljes legyen a lelki nyugalmam, most már egy '98-as XT elsõ átdobó került fel a gépre, csakhogy teljes legyen az XT szereltség.
Váz: Trek 8000 ZR9000 alloy ProRace 1510g
Villa: Manitou Black Comp 80/100 1905g
Felni: Mavic X317 Disc 395g×2
Külsõ: Bontrager RevoltSuperX 550g×2
Belsõ: Schwalbe XXLight 95g×2
Küllõk: Wheelsmith SS14 Black 210g×2
Hajtómû: FSA V-Drive 655g
Lánc: Sram PC68 300g
Középcsapágy: BB-UN52 310g
Fékek: Avid BBDB CPS 345g×2
Kormányszár: Ritchey Pro 155g
Kormány: Ritchey Pro 140g
Kormánycsapágy: Ritchey Scuzzy Logic Pro 130g
Szarv: Ritchey WCS 90g/pár
Markolat: Ritchey WCS 50g
Nyeregcsõ: Ritchey Pro V2 240g
Nyereg: Selle Italia Flite Gel 265g
Gyorszár: Trek 25g
Bowden: Shimano XTR 100g
Fékváltókar: Shimano XT ST-M739 355g/pár
Elsõ váltó: Shimano XT FD-M738 125g
Hátsó váltó: Shimano XTR RD-M951 215g
Elsõ agy: Shimano XT HB-M755 355g
Hátsó agy: Shimano XT FH-M756 495g
Fogaskoszorú: Shimano XT CS-M737 11-30 255g
Pedál: Shimano PD-M536 435g/pár
Összesen: 11.300kg
És most már tényleg kész. Már szóltam minden ismerõsömnek, hogy ha újabb bringaalkatrészt akarok venni, kötözzenek le.
Még egy dolog cserélõdött, hogy teljes legyen a lelki nyugalmam, most már egy '98-as XT elsõ átdobó került fel a gépre, csakhogy teljes legyen az XT szereltség.
Váz: Trek 8000 ZR9000 alloy ProRace 1510g
Villa: Manitou Black Comp 80/100 1905g
Felni: Mavic X317 Disc 395g×2
Külsõ: Bontrager RevoltSuperX 550g×2
Belsõ: Schwalbe XXLight 95g×2
Küllõk: Wheelsmith SS14 Black 210g×2
Hajtómû: FSA V-Drive 655g
Lánc: Sram PC68 300g
Középcsapágy: BB-UN52 310g
Fékek: Avid BBDB CPS 345g×2
Kormányszár: Ritchey Pro 155g
Kormány: Ritchey Pro 140g
Kormánycsapágy: Ritchey Scuzzy Logic Pro 130g
Szarv: Ritchey WCS 90g/pár
Markolat: Ritchey WCS 50g
Nyeregcsõ: Ritchey Pro V2 240g
Nyereg: Selle Italia Flite Gel 265g
Gyorszár: Trek 25g
Bowden: Shimano XTR 100g
Fékváltókar: Shimano XT ST-M739 355g/pár
Elsõ váltó: Shimano XT FD-M738 125g
Hátsó váltó: Shimano XTR RD-M951 215g
Elsõ agy: Shimano XT HB-M755 355g
Hátsó agy: Shimano XT FH-M756 495g
Fogaskoszorú: Shimano XT CS-M737 11-30 255g
Pedál: Shimano PD-M536 435g/pár
Összesen: 11.300kg
És most már tényleg kész. Már szóltam minden ismerõsömnek, hogy ha újabb bringaalkatrészt akarok venni, kötözzenek le.