Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#14181
Írta 2007. augusztus 21. - 10:41
A sebesség mindent megold.
#14182
Írta 2007. augusztus 21. - 10:25
xt árban ?az új xt jó nehéz (isis-bõl simán össze tudok rakni 800g körülit az árából), .
arra azért kiváncsi vok..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14183
Írta 2007. augusztus 21. - 10:22
Tigger, a shimano honlapon azt írják, hogy 39g+10g-mal csökkentették az xt agyak súlyát.
A sebesség mindent megold.
#14184
Írta 2007. augusztus 20. - 23:44
süni: pl 12-21
sokkal ideálisabb áttétel különbségek, nem találsz benne olyat, hogy egyik kicsi, másik nagy...
de mehetsz effelé simán.
12-27 pl.
Ahol effelett kell, ott már tolni úgyis gyorsabb...
#14185
Írta 2007. augusztus 20. - 23:41
ja érteeemmm. de vannak ilyen montis sorok, hogy 12-27? vagy ez már inkább országúti? annyira erõs azért nem vagyok, meg nem szeretem tolni a biciklit, csak ha tényleg muszáj...meg pl. sárban azért jól jön az a plusz fokozat
#14186
Írta 2007. augusztus 20. - 23:36
most majd 9 sebességes 11-32es xtm lesz, kíváncsi vagyok, érezni fogom e.
pedig... pont a 11-30 az, ahol sokkal jobb áttételek vannak, ennél jobb nem lesz.
Végy sündisznót.
MJani: milyen q faktor "problémát" is?
hol van vele probléma?
(azt leszámítva h neked nem tetszik)
#14187
Írta 2007. augusztus 20. - 23:31
Mivel én csak KB értek németül, jo lenne ha valaki ezt leforditaná...
(valamilyen távolság a két hajtokar külsö valamilye közt?
Hát ebböl én nem lettem sokkal okosabb..)
in the bicycle technology as geometrical measure of the crank drive common. The q-factor designates the distance of the outside surfaces of both pedal arms to each other.
a babelfish csodákra képes...a Q faktor a hajtókar külsõ oldala közti távolság, tehát gyakorlatilag azt mutatja meg, hogy mekkora terpeszben tekersz.
engem speciel nem zavar a ht2es lx q faktora, a régi nem integrált hajtókaromnál nem bírtam eléggé eltolni a cipõben a stoplikat, mindig túl bent tekertem és gyakan fájt a térdem meg a bokám. itt meg majdnem középen van a stopli, és olyan párhuzamosan tekerek a váz síkjával mindkét oldalon, hogy vonalzóval sem húzhatnánk szebbet. folyamatos 100 km aszfalt-földút után nem fájt semmim a lábamban.
a fogkiosztsához: én egészen máig abban a tudatban éltem ,hogy nekem biza' 11-32es sorom van (8 sebességem van). aztán amikor ma megpucoltam és megnézegettem, akkor láttam csak, hogy 11-30as. észre nem vettem, tökre kellemes vele tekerni, bár az tény, hogy egy adott sebességnél (ez olyan 25-28 km/h) az 5. fokozat hátul tól pörgõs, a 6. meg túl erõlködõs.
most majd 9 sebességes 11-32es xtm lesz, kíváncsi vagyok, érezni fogom e.
#14188
Írta 2007. augusztus 20. - 23:25
mért nem kérdeztél ?hát mjani se tudta a pontos sulyadatot meg én se. többek között ezért volt a leírás. tehát 850 g
bár az agyak súlyára pl én is kiváncsi volnék...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14189
Írta 2007. augusztus 20. - 23:23
#14190
Írta 2007. augusztus 20. - 23:19
ezt kb eddig is tudtuk....és ezt még nagyjából én is értem08 XT hajtokar ezt találtam most:
-Hollowtech II design maximizes stiffness while keeping weight to a minimum
-Precision two-piece construction for perfect chainline and chainwheel alignment
-44T-32T-22T
-Increased stiffness and improved shifting performance
-Carbon composite/ Steel composite middle ring adds rigidity for better shifting, increases service life, and smoothly delivers powers to the cassette
-Outboard bearings maximize stability and stiffness
-850g
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14191
Írta 2007. augusztus 20. - 23:15
-Hollowtech II design maximizes stiffness while keeping weight to a minimum
-Precision two-piece construction for perfect chainline and chainwheel alignment
-44T-32T-22T
-Increased stiffness and improved shifting performance
-Carbon composite/ Steel composite middle ring adds rigidity for better shifting, increases service life, and smoothly delivers powers to the cassette
-Outboard bearings maximize stability and stiffness
-850g
#14192
Írta 2007. augusztus 20. - 20:15
in der Fahrradtechnik als geometrisches Maß des Kurbelantriebes gebräuchlich. Der Q-Faktor bezeichnet den Abstand der äußeren Flächen beider Pedalarme zueinander.
Mivel én csak KB értek németül, jo lenne ha valaki ezt leforditaná...
(valamilyen távolság a két hajtokar külsö valamilye közt?
Hát ebböl én nem lettem sokkal okosabb..)
#14193
Írta 2007. augusztus 20. - 20:10
A sebesség mindent megold.
#14194
Írta 2007. augusztus 20. - 20:02
#14195
Írta 2007. augusztus 20. - 19:58
A sebesség mindent megold.
#14196
Írta 2007. augusztus 20. - 19:48
~780 g ra emlékszem igy halványan...
#14197
Írta 2007. augusztus 20. - 19:46
A sebesség mindent megold.
#14198
Írta 2007. augusztus 20. - 19:37
kösszi amugy mcgywer
#14199
Írta 2007. augusztus 20. - 19:34
Itt normál lyukkör van írva, 104/64mm, szóval szerintem más tányérral is használható ha elkopna a gyári. A középtányérnak acél fogai vannak, elvileg ha nem szar acélból gyártják akkor tartósabb mint az alu.
#14200
Írta 2007. augusztus 20. - 19:27
1. a lényeg: lánctányérjai anyagban / tartosságban jobbak e a mostani simánjo tányérok?
2. multkor itt vki irta h nem jo rá a hagyományos lánctányér szett...ez valoban igaz? nem 104 mm lenne a lyukkör átmérö vagy mi? nekem képröl olyannak tünnek mint az eddigi összes 4 karos hajtomüé...