
Jelentkezz be Regisztrálj

Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
#9881
Posted 2009. December 28. - 16:43


#9882
Posted 2009. December 28. - 15:09


legfelul a hgyomanyos, mostanaban ezeket Down Swingnek hivjak, merev vazra altalaban ilyet raknak
kozepen a Top Swing (also bilincses) ezt inkabb telos vazakra teszik, neha nem fer el a felso bilincses a forgaspontok vagy a rugostag felfogatas miatt
legalul meg az E-Type, ha nincs tradicionalis ertelemben vett nyeregvazcso, es oda kell fogatni a monoblokkhazhoz a valtot.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#9883
Posted 2009. December 28. - 12:22

#9884
Posted 2009. December 28. - 12:17

#9885
Posted 2009. December 28. - 00:42

mondjuk már évek óta sram láncokat nyújtok /ki nagyon hamar, nagyon olcsón/
#9886
Posted 2009. December 28. - 00:28

úgy rémlik a 8-as sram patentszem nem jó a 8-as shimano lánchoz. csak a 9-esek mûködnek.Egy Shimano CN-HG40-es láncot akartam föltenni. Egy Quick-link nevû, általam még sosem használt patentszemmel adták, nem a szokott Shimano kettõstüskével.
Amikor föltettem, akkor vettem észre, hogy rosszul (topológia (s éhesen nem szabad dolgozni)). Levenni azonban nem tudtam.
Elsõ kérdés: Ki tudja levenni, s hogyan?
Sebaj, letéptem (eleve nem használható újra), hisz volt egy tartalék SRAM PowerLink szemem, azt ismerem, (majdnem) mindenki szereti. Nem ment azonban rá a Shimano CN-HG40 láncra - mintha az szélesebb lett volna, azaz nem lógtak ki eléggé a tüskék - ám lehet, hogy csak ügyetlen voltam.
Második kérdés: Tett-e már valaki pont ilyen láncra PowerLink patentszemet, s hogyan?
E tapasztalat alapján a Quick-linket elhibázott, legalábbis a sokszor leszedhetõ PowerLinknél jóval gyengébb megoldásnak tartom. A Világhálón azonban mintha azt látnám, hogy a SRAM PowerLink (6,7,8) kompatibilis a Shimano megfelelõivel.
Útmutatást kérek!
(Szerencsére volt egy HG70 tartalékban, tüskékkel, így gurulásképesen ebédeltem.)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#9887
Posted 2009. December 28. - 00:27

9est nemtom, olyan láncom még nem volt
#9888
Posted 2009. December 27. - 23:06

(én xt-t vennék, 25-30ért lehet majdnem újat- újat kapni)
Az van neki, éppen azt akarja lecserélni. De könnyen lehet hogy nem PBG-nek akartál válaszolni hanem a másik kérdezõnek

PBG: Nemtudom mennyit kéne ráfizetned, de ha 15ezer alatt, akkor -szerintem- megéri. Csak aztán majd gyõzzed fizetni az elkopott tányér helyett az újat az XTR-re...
#9889
Posted 2009. December 27. - 22:50

Amikor föltettem, akkor vettem észre, hogy rosszul (topológia (s éhesen nem szabad dolgozni)). Levenni azonban nem tudtam.
Elsõ kérdés: Ki tudja levenni, s hogyan?
Sebaj, letéptem (eleve nem használható újra), hisz volt egy tartalék SRAM PowerLink szemem, azt ismerem, (majdnem) mindenki szereti. Nem ment azonban rá a Shimano CN-HG40 láncra - mintha az szélesebb lett volna, azaz nem lógtak ki eléggé a tüskék - ám lehet, hogy csak ügyetlen voltam.
Második kérdés: Tett-e már valaki pont ilyen láncra PowerLink patentszemet, s hogyan?
E tapasztalat alapján a Quick-linket elhibázott, legalábbis a sokszor leszedhetõ PowerLinknél jóval gyengébb megoldásnak tartom. A Világhálón azonban mintha azt látnám, hogy a SRAM PowerLink (6,7,8) kompatibilis a Shimano megfelelõivel.
Útmutatást kérek!
(Szerencsére volt egy HG70 tartalékban, tüskékkel, így gurulásképesen ebédeltem.)
#9890
Posted 2009. December 27. - 22:49

Ja... lol. Nem is vettem észre. Azt hittem, alapból csapággyal mérik.
Akkor Weight Weeniesrõl: Shimano XTR FC-M960 2006 175 mm 22/32/44 810 g Hollowtech II Crankset & Bottom Bracket
Szóval akkor... 54 g tömegcsökkenés, meg az XTR név megéri a ráfizetést?
(én xt-t vennék, 25-30ért lehet majdnem újat- újat kapni)
#9891
Posted 2009. December 27. - 22:32

Akkor Weight Weeniesrõl: Shimano XTR FC-M960 2006 175 mm 22/32/44 810 g Hollowtech II Crankset & Bottom Bracket
Szóval akkor... 54 g tömegcsökkenés, meg az XTR név megéri a ráfizetést?
#9892
Posted 2009. December 27. - 20:55

#9893
Posted 2009. December 27. - 20:41

Úgy látom, épp' kapcsolódik a témához.
Szerintetek ez a hajtómû megérné egy (szerintem) kb. ugyanennyit használt 2008-as XT helyett?
http://www.fotos.lig...?g2_itemId=2257
Ez tényleg ilyen könnyû, vagy ez valami tuningolt cucc?
Merevségben nem lenne rosszabb, mint az XT?
#9894
Posted 2009. December 27. - 17:03

Semmi (saját tapasztalat). Sõt még az xtr-t is bevehetnénk a sorba csak azért nem teszem, mert én még azt nem használtam. A súlykülönbség használat közben észrevehetetlen.
Tartósságban annyi a különbség, hogy az xt középtányérja jobban bírja, mint a többi.
Ehhez kapcsolódik. Az xt és az slx középtányérja ugyanaz? Mert ránézésre nem látok különbséget, de az xt tányér drágább.
A sebesség mindent megold.
#9895
Posted 2009. December 27. - 16:34

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#9896
Posted 2009. December 27. - 16:05

#9897
Posted 2009. December 27. - 14:34

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#9898
Posted 2009. December 27. - 14:09

Shimano LX ez nézegettem. Arról mi a véleményetek?
Mennyivel gagyibb mint egy XT?
#9899
Posted 2009. December 26. - 23:44

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#9900
Posted 2009. December 26. - 23:32

Egy Shimi "nagyfogasból" mennyire érdemes Bash Ringet késziteni? (2x váltás)
Lemértem ex XT-t, ami van ithon kb. 2,5mm széles volna, ha leesztergálnám a fogakat róla.
Az aktuális KCNC-m 240gr körül mozog (4mm, igaz kemény), de a készitett sokkal könyeb volna.
Túrázni kellene, tapasztalat valakinek?
Ha behajolna is, müxene a kicsi elöl.
szerintem nyugodtan,annyit ki kell neki bírnia,ha nem csapod oda minden méteren.