
Ez ugyanis nem rutin meló. Ezt a hozzáértõ bringások és a szervizek is csak akkor csinálják ha baj van (mint most a te esetedben).
...ez nem része a garanciális átvizsgálásnak.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
Hali!
Jelenleg 32-es tányért használok elõl. Hátul 8 sebességem van. Ha lecserélném az elsõ tányért egy nagyobbra (42-es), mennyire lenne nehezebb vagy könnyebb hajtani ?
4-es és 5-ös sebességben szoktam használni.
Kopott már ez a 32-es tányér és olcsón tudok szerezni egy 42-eset ráadásul Truva DH tányér.
nehezebb lenn tekerni. az átételarányt számold ki a két esetben és meglátod mi a különbsg 32 42 közt
Valamint Hajtókar cseréjét tervezem a 2010-es Deore-ra (Jelenleg Hussefeltem van, de szintén nagyon használt).
Deore mennyire bírná a keményebb igénybevételt? Pl.:János-hegy.
Legtöbbet városi tekergésre használnám, de nyáron terepre is mennék.
bevinni egy kerékpárboltba, ahol értenek hozzá, és megcsinálják.sziasztok
..kellemes unnepeket mkinek
volna egy kerdesem es jo lenne ha tudna valaki segiteni aki igazan hozzaerto , mert en hogy ugy mondjam eleg kezdo vagyok a temaban...
szoval....nemreg volt egy trek jack bicom most meg van egy specialized hardrock....es ami a legbosszantobb az az hogy mind a ket biconal tapasztaltam azt ami nagyon pesszimistava tett ezekkel a bicokkal kapcsolatban.....
meghozza azt hogy amikor hajtom es utanna csak gurulok vele egy darabig majd utanna elekzdem hajtani erosebben akkor hirtelen recsen egyet-eleg nagyot- es olyan mintha megszalajtana vagy valami hasonlo...na ez mind a ket bicomnal elojott....es nagyon nagyon idegel mert sztem igy konnyen el lehet esni vele....
szoval a monoblock lehet a ludas vagy esetleg a hatso agy vagy maga a fogak elol vagy hatul?.....
en azt gondolom hogy a monoblock.....de mit lehet tenni ilyenkor??
kozi a valaszt:)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
RAUH-Welt
B E G R I F F
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Nnna, a lényeg nem a pedáltávolságon volt (az csak hozadéka lett volna a rendszernek), hanem a két tányéros váltáson. x.0 markolatváltóra gondoltam amúgy,de ha sima váltókarral is mûködne akkor az fasza lenne.
Így átgondolva miért ne mûködne? ugyanannyi bowdent kell húznia, és túl sem tudom kattintani ha a váltó végpontjai be vannak állítva. Jól gondolom?
Mégegy kérdés: Két lánctányéros verziónál milyen áttételezést szokta használni? Milyen tányérok elöl, és milyen sor hátul?
Ja, ja azt igen, de Kiskubai határozottan a pedáltávolság miatt kérdezte.
Egyértelmû, hogy nem lesz rövidebb, hisz fix
viszont a láncvonalat tudod vele szabályozni kicsit...
A távtartóktól nem lesz a tengely rövidebb, ha hajtás oldalon beljebb hézagolod a másik oldalon kíjebb jön
Az integrált olyan széles amilyen, nem lehet variálni....szerintem.
az integrált tengelynél és a 68as csapágyháznál van lehetõséged, mivel vannak távtartói(2-3db, mindenesetre 5mm) ezekkel lehet játszani...(távtartók nélkül ugye 73as vázba jók...