A sebesség nem érdekes,a mászás aggaszt leginkább.Nem vagyok nagy mászógép,pont azért aggódom a kisebb tányér megszüntetése miatt.
Akkor miért nem 32t vagy 34et teszel elõre?
A sebesség nem érdekes,a mászás aggaszt leginkább.Nem vagyok nagy mászógép,pont azért aggódom a kisebb tányér megszüntetése miatt.
A sebesség mindent megold.
Én is a pörgetõs fajta vagyok, és a nagyobb áttételt a térdeim sem szeretik. Én sík úton kizárólag 32-es tányért használok 11-28-as sorral, és 40 felett tudom tartani vele a tempót (persze csak hátszélben
), csúcsra még az 50 is összejön.
Én is gondolkoztam az egy tányéron, másztam a 32-essel, de rájöttem, hogy nagyon hiányozna a 22-es elsõ tányér, sokkal kényelmesebb vele mászni, mint a 32-essel és nem is lassabb nekem. Igaz, nekem 28 a legnagyobb fogszám hátul.
Nekem az lenne a fasza, ha deore szintre lemenne a kéttányéros megoldás, és akkor egy 22-34-es megoldás maga lenne a tökély
A sebesség nem érdekes,a mászás aggaszt leginkább.Nem vagyok nagy mászógép,pont azért aggódom a kisebb tányér megszüntetése miatt.
Igazából csak rajtad múlik. Nem tudom mennyire vagy erõs. Az hogy a sor vége 34 legyen kb ugyanannyit számít, mint a 38-ról 36-ra váltás. 36os tányérral én 50km/h is ki tudok tekerni, ami általában elég mindenhova itthon. Ami még fontos, a vázadtól férjen el a lánckerék középen, a legtöbb vázon elfér, de vannak kivételek.
Esetleg lemehetnék 36 ra ha az használható kompromisszum.
A sebesség mindent megold.
Esetleg lemehetnék 36 ra ha az használható kompromisszum.Az már kicsit combosabb, de ha nem vagy az a pörgetõs fajta akkor mûködhet. Tavaly 44/32-t használtam a mereven, az is használható volt, de ahhoz kellett már erõ.
38/32 lenne
A sebesség mindent megold.
Igen, de sok múlik az egyén képességein is. Egy 34/34 vagy 36/34, 10es rendszernél meg a 34/36 vagy 36/36 elég kicsi áttételek.
Lehet vele azért mászókázni?Nem olyan helyre gondolok,ahol 22-n magzat van,mert ott gondolom nem.
A sebesség mindent megold.
Persze, 32, 34, 36-os (esetleg még 38) tányérok közül felrakod középre amelyikhez elég erõs vagy, veszel egy láncterelõt vagy pozíciónálod az elsõváltót és ennyi. Gyakorlatilag én is egytányért használok fullyval (kivéve a versenyeket).
Létezhet olyan 1tányéros megoldás ami azért használható fully montin?Nem DH,12cm út.
A sebesség mindent megold.
Ezt kifejtenétek 2-3 tõmondatban ?
Csak elõre hajtsd!
Elõre hajtásnál a feszítõ görgõ a megfelelõ pozícióban, a lánckerék alatt tartja a láncot. Hátra tekeréskor a hajtómû felõl a ferde láncvonal ki akar egyenesedni és ezért ugrik a másik fokozatra! " Szerintem "
Megvolt ez is, tökéletesen mûködik. Igaz, úgy süvített a szél, hogy nem is hallottam volna a gyanús zajokat
![]()
A 24-32-42-es kiosztás határozottan használhatóbbnak tûnik, mint a korábbi 22-32-44.
Ezt kifejtenétek 2-3 tõmondatban ?Gondolom olvastad, amit még tavaly nyáron írtam, hogy miért jobb a 24-32-42. Csak matek az egész.
Ld. Sheldon Brown's Bottom Bracket Size Database, az ISO <-> J.I.S. részt. A Campa ISO. A japán szabvány szerinti négyszögek kicsit kövérebbek; nincs kizárva, hogy a kúposság (szöge) is tényleg eltér. Más különbségrõl nem tudok. ISO-hoz ISO-t, JIS-hez JIS-t és minden rendben lesz. Más gyártó hajtókarja ls mehet a Campagnolo középrészedhez, feltéve, ha ISO szabványú.Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy Campagnolo négyszögtengelyes hajtókarom, és az csak Campagnolo középrésszel kompatibilis vagy tetszõleges gyártóával is? Persze azonos tengelyhossz esetén.
Mert halottam valami olyasmit, hogy a nem Campa-s középrész megeszi a Campa hajtókart, mert a Campa-nak egy kicsit másmilyen a kúpossága és nem illik teljesen össze. [...]
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van egy Campagnolo négyszögtengelyes hajtókarom, és az csak Campagnolo középrésszel kompatibilis vagy tetszõleges gyártóával is? Persze azonos tengelyhossz esetén.
Mert halottam valami olyasmit, hogy a nem Campa-s középrész megeszi a Campa hajtókart, mert a Campa-nak egy kicsit másmilyen a kúpossága és nem illik teljesen össze.
Elõre is köszönöm a segitséget!
Megvolt ez is, tökéletesen mûködik. Igaz, úgy süvített a szél, hogy nem is hallottam volna a gyanús zajokat
![]()
A 24-32-42-es kiosztás határozottan használhatóbbnak tûnik, mint a korábbi 22-32-44.
A sebesség mindent megold.