Mondasz konkrét típusokat, megmondom mi a gond.
Shimano BB-UN26 68/122.5
Shimano Tourney FC-M131 LV 22-34-42
E. valto Shimano 200GS
Mondasz konkrét típusokat, megmondom mi a gond.
Mondasz konkrét típusokat, megmondom mi a gond.sziasztok!
nemreg vettem a bicomhoz uj monoblokkot es elso lanckereket. netrol rendeltem mindent. mikor osszeszereltem kiderult, hogy az elso valto nem tudja feldobni a lancot a legnagyobb lanckerekre. a lanckerekhez eloirt tengelyhosszusagu monoblokkot vettem es megsem jo.
mi lehet a gond, az elso valtok szabvanyosak nem?
A sebesség mindent megold.
Ezt a megoldást nagyon dícsérték
Sziasztok,
szeretnék beszerezni vmi hatékony láncfeszítõt\terelõt. A dolog pikantériája, hogy 3 tányérral operálok elõl 22-32-44 foggal.
Van valakinek tapasztalata a témában, milyen megoldás a legjobb?
Köszönöm elõre is!
14ebõl van itthon deore.
Ez igaz, az olasz hegyek meredekebbek. Jan Ulrich meg hármast is használt a Vueltán, akkor meg hogyhogy nem engedi az UCI - vagy csak újabban nem engedné?A Giro-n minden évben elõkerülnek a kompaktok.
14ebõl van itthon deore.Sajnos, vagy szerencsére nem így van. 7-8 ezerbõl megvan a 3 lánctányér csere, egy új Deore hajtómû meg 21 rugó. Persze e régi hajtómûvet meg el lehet adni, csökkentve a költségeket.
Ehhez a monti kéttányérosításához annyit, hogy nem régiben az országútikat 3 tányérosították, most meg a montikat kettõsítik. A tizes rendszer után azt hittem, nem tudnak több bõrt lehúzni (rólunk?) a láncváltós megoldásról, de már nincsenek illúzióim, szerintem még beadnak párat.
A sebesség mindent megold.
Nemrégiben? 1985 körül már volt 3 lánckerekes Peugeot (Vagabond, 50x45x28T). Persze nem volt az olyan régen[...] Ehhez a monti kéttányérosításához annyit, hogy nem régiben az országútikat 3 tányérosították, most meg a montikat kettõsítik. A tizes rendszer után azt hittem, nem tudnak több bõrt lehúzni (rólunk?) a láncváltós megoldásról, de már nincsenek illúzióim, szerintem még beadnak párat.
olcsóbban kijössz, ha veszel egy 26-36-48-at vagy 28-38-48-at mintha nekiállsz lánctányérokat cserélgetni
Ott van az, nézd meg jobban.- Jani valamit elírt a táblázatban vagy a szövegben, mert 38-26 áttételt emleget a szövegben és a táblázatban pedig 38-25 van.
Nem ellensúlyoz semmit, a 11-13as hiba benne van, pont ahol a legnagyobb gondot okozza és a 19-21-23, talán országúton belefér egy amatõrnek az ilyen sûrû kiosztás, de montira teljesen felesleges. Sokkal jobb sort össze lehet rakni.- Valamint szerintem 10s rendszernél a 38-26 vagy 40/26 esetében a 11-34 nem felesleges kiosztás ... de ízlések és pofonok ... (XC-re nagyon is jó áttétel, sõt még némely maratonra is kiváló) pont ellensúlyozza Jani folyamatos problémáját, a nem olyan sûrû kiosztást ... most megkapta és most meg felesleges
A sebesség mindent megold.
Jani itt ír róla nem annyira tõmondatokban, de érdemes elolvasni.
Az én tapasztalatom az, hogy egyrészt kellemesebb a kisebb fordulatesés vagy -növekedés amikor elöl váltok, másrészt egy kistányéros mászáskor, amiben azért vannak lankásabb szakaszok, nem kell olyankor elöl felrakni a középtányérra, ugyanígy közel vízszintes dimbes-dombos nagytányéros részeken elég csak hátul feljebb váltani ha éppen kisebb domb jön.
Nem tûnik soknak a 2 fog, de határozottan érezhetõ.