Ha nekem 3 tányéros hajtómű van kettányérosként használva, és kellene nekem tányércsavar, akkor a rövidebb fajta az megfelelő? Annyira nem cigánykodnék hézagolókkal meg alátétekkel.
A Zoggienak van rövidebbje. Az tökéletes hozzá.
Ha nekem 3 tányéros hajtómű van kettányérosként használva, és kellene nekem tányércsavar, akkor a rövidebb fajta az megfelelő? Annyira nem cigánykodnék hézagolókkal meg alátétekkel.
A Zoggienak van rövidebbje. Az tökéletes hozzá.
Ha nekem 3 tányéros hajtómű van kettányérosként használva, és kellene nekem tányércsavar, akkor a rövidebb fajta az megfelelő? Annyira nem cigánykodnék hézagolókkal meg alátétekkel.
Ördögoldalon az jó átlag, úgy mehetsz akkor, mint az "élmezőny".
(biztos?) http://app.strava.com/segments/2517430
Nem arra gondoltam. Pécsen a lakóhelyemtől amíg feljutok az erdőig, az aszfalt és nagyon meredek. De felmentem kétszer a Csortoson is, ha valaki ismerős Pécsen.
Én nem tolom a biciklit hegynek. Ha túl meredek, ott a mókuskerék. A soron a 32-es és 34-es fogaskerekek között tényleg csak minimális a különbség, ha bármelyik sort megkapod jobb áron, vedd azt, egyikből sem fog túl nagy hátrányod származni. Legalább kipróbálod és legközelebb könnyebben döntesz. Én pörgősen és inkább könnyebb áttételben tekerek, mert így az izületeimnek jobb, nem fájdul meg a térdem. Nekem az említett szakaszon 22-34-ben 5.9-6.5 km/h átlagom szokott lenni, ha valaki jobbat csinál fizetek pár sört.
22-32-ben is felmentem régen, de jobb a 34-es.
Ördögoldalon az jó átlag, úgy mehetsz akkor, mint az "élmezőny". (biztos?) http://app.strava.com/segments/2517430
zscs módosította - 2013. október 19. - 18:48
Meredekeken én is járok a Bükkben,eddig elég volt a 32-es is.Mondjuk az Ördög oldal megfog,de az olyan emelkedő ritka.
Én nem tolom a biciklit hegynek. Ha túl meredek, ott a mókuskerék. A soron a 32-es és 34-es fogaskerekek között tényleg csak minimális a különbség, ha bármelyik sort megkapod jobb áron, vedd azt, egyikből sem fog túl nagy hátrányod származni. Legalább kipróbálod és legközelebb könnyebben döntesz. Én pörgősen és inkább könnyebb áttételben tekerek, mert így az izületeimnek jobb, nem fájdul meg a térdem. Nekem az említett szakaszon 22-34-ben 5.9-6.5 km/h átlagom szokott lenni, ha valaki jobbat csinál fizetek pár sört. 22-32-ben is felmentem régen, de jobb a 34-es.
Értem és köszönöm a hozzászólásokat.De figyelembe vettétek,hogy 26-os kerékméretről van szó?
Én is 26-oson ülök ... izé ... tekerek
Értem és köszönöm a hozzászólásokat.De figyelembe vettétek,hogy 26-os kerékméretről van szó?
igen
Attól függ.
Ma tekertem az új útvonalamon, ahol erdőben van egy emelkedős rész. 22/24-ben is megcsinálható, de felraktam poénból 22/32-be. Eléggé kellett pörögnöm, de könnyű volt felmenni, és így is megvolt a 8-9km/h. Ha szeretsz pörgősen hajtani, és vannak hegyek a környéken, mindenképp megéri.
ha a 22-32ben el tudsz kapálózni, akkor a 34 sem lesz lényegesen pörgősebb. ha meg a 22-32 is sok, akkor 2 tányéros cucc
én most 40/30/22-es kompakt montison gondolkodom 36-os soral, persze a 22-est azon sem használnám kb soha.
Értem és köszönöm a hozzászólásokat.De figyelembe vettétek,hogy 26-os kerékméretről van szó?
silboy módosította - 2013. október 19. - 17:42
Attól függ hol biciklizel. Én ragaszkodom hozzá, hogy legyen ilyen áttételem. Pécsen ahol elindulok a hegynek, egy kilométeres emelkedő és nagyon meredek végig, van egy szakasz ahol még így is alig lehet felmenni, speciális beton van, mert télen másképpen járhatatlan lenne. Nem vagyok gyenge és aki nincs kondiban, nem bír feltekerni megállások nélkül. A mecsekben még vannak aranyos szakaszok, ahova elkel. A soproni erdőben annyira nem hiányzik, de most majd 10 sebességesben is 36-ossal végződő sort akarok tenni, (24-36 = 22-34).
Meredekeken én is járok a Bükkben,eddig elég volt a 32-es is.Mondjuk az Ördög oldal megfog,de az olyan emelkedő ritka.
Arra gondoltam,hogy van-e értelme ilyen kis áttételnek.
ha a 22-32ben el tudsz kapálózni, akkor a 34 sem lesz lényegesen pörgősebb. ha meg a 22-32 is sok, akkor 2 tányéros cucc
én most 40/30/22-es kompakt montison gondolkodom 36-os soral, persze a 22-est azon sem használnám kb soha.
Szerintetek?
Attól függ.
Ma tekertem az új útvonalamon, ahol erdőben van egy emelkedős rész. 22/24-ben is megcsinálható, de felraktam poénból 22/32-be. Eléggé kellett pörögnöm, de könnyű volt felmenni, és így is megvolt a 8-9km/h. Ha szeretsz pörgősen hajtani, és vannak hegyek a környéken, mindenképp megéri.
Nekem volt fenn nem jelent jelentős különbséget igazából a nagyon hosszú emelkedökön jön jól amikor már tele a tököd. Elkopott, azóta 32 van fenn.
26-os kerékkel használtad?Most 32-es hátul a legnagyobb és elégnek bizonyul,ahol nem tudok felmenni vele ott már nem is akarok.Viszont most lenne jó áron SLX sor 11-34-es,csak nem tudom eldönteni van-e értelme.
silboy módosította - 2013. október 19. - 17:34
Arra gondoltam,hogy van-e értelme ilyen kis áttételnek.
Attól függ hol biciklizel. Én ragaszkodom hozzá, hogy legyen ilyen áttételem. Pécsen ahol elindulok a hegynek, egy kilométeres emelkedő és nagyon meredek végig, van egy szakasz ahol még így is alig lehet felmenni, speciális beton van, mert télen másképpen járhatatlan lenne. Nem vagyok gyenge és aki nincs kondiban, nem bír feltekerni megállások nélkül. A mecsekben még vannak aranyos szakaszok, ahova elkel. A soproni erdőben annyira nem hiányzik, de most majd 10 sebességesben is 36-ossal végződő sort akarok tenni, (24-36 = 22-34).
Nekem volt fenn nem jelent jelentős különbséget igazából a nagyon hosszú emelkedökön jön jól amikor már tele a tököd. Elkopott, azóta 32 van fenn.
Nem tudom mit jelent a kapálózós, hacsak nem a földművelésre gondoltál.
Mire vagy kíváncsi, az áttételre?
Arra gondoltam,hogy van-e értelme ilyen kis áttételnek.
Szerintetek?
Nem tudom mit jelent a kapálózós, hacsak nem a földművelésre gondoltál. Mire vagy kíváncsi, az áttételre?
Jól gondolom,hogy 26-os montin,44-32-22 hajtóművel nagyon kapálózós a 34-es hátsó legnagyobb lánckerék?
Szerintetek?
Mázlista, ha rákattintasz a linkre a csapágyon kiül látsz egy gyűrűt a csapágy és e közé teszel zsírt majd összehúzod a hajtóművet, lánc csere alkalmával hajtó karok lehúz gyűrű levesz, koszos zsírt töröl-újjal bekenn-összerak. Eddig 3 havonta cseréltem shimi csapágyat, mióta ez meg van jobban fut azóta is mint egy xt-xtr. A zsír megakadályozza a por és a víz bejutását a csapágyhoz. Kb. 7 perc. 2év 3 hónap alatt ha szolidan számolom is 6 HT II csapágy ment volna el az kb 25-30e ebbe jövöre veszek egy pár porzárót vagy 3 dollárért.
Középcsapágyat karbantartani? Nem zárt? Nekem még az FSA van fent, tökéletesen forog 4 év és 7000km után, pedig nem vitrinben tartom.