Köszönöm! Azt nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű :-)
Két csavarhúzót bedugsz a három bemarásból kettőbe és kipattintod azt a karikát, lehúzod a fogaskereket és mehet vissza a másik.
Köszönöm! Azt nem gondoltam, hogy ilyen egyszerű :-)
Két csavarhúzót bedugsz a három bemarásból kettőbe és kipattintod azt a karikát, lehúzod a fogaskereket és mehet vissza a másik.
Sziasztok!
Egy kontrás agyról szeretném levenni (kicserélni nagyobbra) a fogaskereket. Ezt otthon hogyan lehet a legkönnyebben megoldani? (Átalában vannak speciális szerszámaim a bringához, de ehhez való nincs..)
Háttérinfó: Mivel hegyes-völgyes vidéken lakom, egy gyerekbringán szeretném a hátsó fogaskereket nagyobbra cserélni, hogy a gyerek fel tudjon tekerni.
Két csavarhúzót bedugsz a három bemarásból kettőbe és kipattintod azt a karikát, lehúzod a fogaskereket és mehet vissza a másik.
Sziasztok!
Egy kontrás agyról szeretném levenni (kicserélni nagyobbra) a fogaskereket. Ezt otthon hogyan lehet a legkönnyebben megoldani? (Átalában vannak speciális szerszámaim a bringához, de ehhez való nincs..)
Háttérinfó: Mivel hegyes-völgyes vidéken lakom, egy gyerekbringán szeretném a hátsó fogaskereket nagyobbra cserélni, hogy a gyerek fel tudjon tekerni.
kobormuki módosította - 2014. augusztus 18. - 09:06
Váltókart felesleges cserélned (lentebb megbeszéltük, tökéletes a 3x valamennyis is), hacsak nem a színével van bajod...
Mindenkép venni akarok majd meg váltókart is csak a fránya pénz :-/
Tégy egy próbát, ha nem jön össze, vegyél egy olcsó kéttányéros elsőváltót. Én végigpróbáltam SLX-XT-XTR, szépek nagyon a feliratok rajtuk.
Ha kell, van belőlük eladó kispézé.
Köszi! Akkor majd a próbán kiderül de talán össze hangolható ;-) Sajnos egyszerre nem tudom megvenni az egész settet és jó lenne a köztes időben is használni a bicót :-)
Igen, menni fog.
Egészen pontosan csak a shimanóról tudom, ott a kéttányérosnál épp 0.1mm-el van közelebb (távolabb? fejből nem vágom) a két tányér egymáshoz/tól, mint a háromtányérosnál.
A váltókarral semmi bajod nem lesz! Az új típusok, amelyek már kapcsolhatóak, pont annyit húznak két-, vagy háromtányéros állásban, csak épp előbbinél két tányérnak "van hely a bovden másik végén".
Az első váltó már más kérdés, igaz arra nem tértél ki. No, ott nem egyértelmű a siker, nálam legalábbis a 2s átdobó hozott megnyugtató megoldást.
Sziasztok!
Adott egy 2x10-es hajtómű kérdezném tudom-e egy hagyományos 3 fokozatú váltókarral használni? Vagyis elől is változott a lánckerekek közti távolság?
Mivel úgy saccolom, egyetlen példány van belőle az országban, nekem meg nem hiányzik, hogy egyes read only userek esetleg megtaláljanak...
végülis egy nagy darabszámban gyártott tömegcikk esetén teljesen valószínű, mindenki ezt mondja a saját gépéről
végülis egy nagy darabszámban gyártott tömegcikk esetén teljesen valószínű, mindenki ezt mondja a saját gépéről
andris módosította - 2014. augusztus 06. - 19:58
kérésre
Mivel úgy saccolom, egyetlen példány van belőle az országban, nekem meg nem hiányzik, hogy egyes read only userek esetleg megtaláljanak...Az ha megosztod az információt a fórumon nem reklám, segítség lehet, hogy más ne fusson bele.
nem titokzatos. Direkt nem reklámozom.
Az ha megosztod az információt a fórumon nem reklám, segítség lehet, hogy más ne fusson bele.
budapesti utakra már 70 kilósan sem mernék bevállalni egy outit.Érdekes, sok 100 kiló fölötti kollegát látok outizni, gond nélkül.
Ha már láncnyúlás. Montin, erős igénybevétel mellett 10-es KMC lánc + Squirt Lube, 2200 km használat, 0.3-0.4-es nyúlás. Messze ez a rekordom. Ha nem lett volna a sáros Salz 211 km, ahol sajnos nem kentem láncot útközben, szerintem alig 0.2-es nyúlásom lenne. Persze így is bőven szuper, ennyi km-nél montin még a Connex láncaim is elérték a 0.75-0.8-at. Shimano 1400-1500 km, SRAM láncok 1400-1500 km-nél 0.75 volt mind.
Off. Canyon és társaikra kíváncsi leszek, hogy bírják. Érdekelt vagyok, nekem is van egy...
Szintén a könnyítés témához. A méregdrága Ritchey P-29 acélváz felújítva, miután 3000 km után megadta magát.
Előtte: https://www.facebook...pe=3&permPage=1
Utána: https://www.facebook...pe=3&permPage=1
Érdemes a hozzászólásokat is elolvasni, hogyan nyilatkozott róla a felújító.
On.
Légtelenítés: három szerelőből kettő nincs elragadtatva az ötlettől, ha elixirt kell légteleníteni, a harmadik meg megerősítette, hogy nem egyszerű menet.Mondjuk ilyen légtelenítést, csavarmeghúzást nem értem, minek kell szervízzel csináltatni. Sajna nekem az a tapasztalatom, hogy ha azt akarom, h vmi jó legyen, akkor magam csinálom. Mondjuk eléggé műszaki ember vagyok ehhez.
De gondolom nem 12 küllős keréken.
Annak még én sem látom értelmét. Egyébként néhány gyári kerékszett verhetetlen ár:érték arányon nyújt kiváló erősséget-tartósságot és javíthatóságot. Idehaza meg a Fulcrum-Campag vonal olcsóbb, mint a többi cég palettája, és alkatrészellátottsága is megfelelő.
Egyébként belgium post csomagolással-címkézéssel, tracking nr-rel tegnap kaptam kézhez 1.5 héttel lecsapás után egy ebay aukcióban tajvanról elhozott HG-50-es láncot. 2000 ft-ot fizettem a láncért postázva, amit jónak tartok, főleg, hogy itt a boltban 5100 ft egy HG50-es lánc. A mostanival elégedett vagyok, csendesen vált, szépen fut, teszi a dolgát, február óta van fent, de május óta "mérem", hogy mennyit futott (május óta 2800 km-t, előtte szerintem kb. 1000-et). A láncnyúlásmérő szerint teljesen jó állapotú, még a 0.75-össel sincs köszönőviszonyban.
Vejne módosította - 2014. augusztus 06. - 08:55
Érdekes, sok 100 kiló fölötti kollegát látok outizni, gond nélkül.
De gondolom nem 12 küllős keréken.