Hát akkor használd egészséggel!
Na mentem számvitelezni!
Jó fúrás reszelést mindenkinek!
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Meghajtás (lánc, fogaskoszorú, hajtómű, monoblokk)
Indította
Cybe
, 2003. július 27. 12:04
#17141
Írta 2006. május 31. - 22:28
#17142
Írta 2006. május 31. - 22:25
a monó és a váz közé, ahova kell tenni.
terelõ nincs rajta(csak iscg)
énis sajnálom, de ilyen az élet. úgyse kellett az nekem:)
terelõ nincs rajta(csak iscg)
énis sajnálom, de ilyen az élet. úgyse kellett az nekem:)
#17143
Írta 2006. május 31. - 22:09
Értem!
Azért egy kicsit sajnálom azt a hajtókart!
Mondjuk a 73-as csapágyház esetén tényleg elég nehéz kintebb tolni a kart, mert akkor meg a bal oldali kar nem fog akkora felületen rácsatlakozni.
Mondjuk nekem is 73-as a csap.ház, de én nem használok egy alátétet sem a csapágyak és a váz között. Ha jól értelmezem amit irtal akkor te egyet bent hagytál a hajtás oldalon.
Vagy azt a kar és a csapágyház közé tetted?
Azért egy kicsit sajnálom azt a hajtókart!
Mondjuk a 73-as csapágyház esetén tényleg elég nehéz kintebb tolni a kart, mert akkor meg a bal oldali kar nem fog akkora felületen rácsatlakozni.
Mondjuk nekem is 73-as a csap.ház, de én nem használok egy alátétet sem a csapágyak és a váz között. Ha jól értelmezem amit irtal akkor te egyet bent hagytál a hajtás oldalon.
Vagy azt a kar és a csapágyház közé tetted?
#17144
Írta 2006. május 31. - 22:00
ISCG rendszer, alatta piciny alátét, a gyárit lecseréltem kicsire, hogy a nagyobb 38as tányér elférjen a lánccal ott. így beljebb került a váz felé, de így is beleért(elfordulni sem tudott) ehhez vagy teljesen 100%ig lapos fejü csavarok kellenének, vagy pedig kislánctányérszem nélküli hajtókar(rengeteg ilyen, saintra nem is tudom minek, hisz endurora XT vesz az ember, az is bírja és könnyebb is számottevõen)
tehát a jó ég tudja minek volt ott, kénytelen voltam leflexelni. így tök jó most.
73-as csapágyház, ahogy sala mondta sok volt a két alátét, csak 1 maradt, az is a hajtás oldalon van. énis gondoltam rá, de nem alkalmazható, hisz több alátétet nem tudok hova tenni.
tehát a jó ég tudja minek volt ott, kénytelen voltam leflexelni. így tök jó most.
73-as csapágyház, ahogy sala mondta sok volt a két alátét, csak 1 maradt, az is a hajtás oldalon van. énis gondoltam rá, de nem alkalmazható, hisz több alátétet nem tudok hova tenni.
#17145
Írta 2006. május 31. - 21:54
tök jó kerékpártszerelni:) jó dolog az ISCG láncterelõ rögzítés, csak az embernek fáj a szíve mikor a nemkicsit drága hajtókarról kell leflexelnie a kistányér tartószemeit...
szörnyû.
Thez!
Ha jól látom Saint karod van!
Szerintem ne reszelj!
Probáld meg azt hogy távtartót teszel a ker és a csapágyház közé jobb oldalt!
Ezzel ugye kicsit távolabb kerül a kar a váztól és nem fog beleérni a terelõbe vagymibe.
Mondjuk ha a középcsapágyház 73 mm-es akkor ez nem igazán mûködik.
Nemtom a Speckó vázaknál mi a szabvány.
Mindenesetre lehet, hogy mûködik.
Talán megéri megpróbálni.
#17146
Írta 2006. május 31. - 21:44
Conor, én is reszeltem hussefeltet. Én nem értem ezeket a gyártókat, mind hibás
#17147
Írta 2006. május 31. - 21:38
thez: nekem is ez volt a hussefelttel
reszelõ azt' csá
de az új lx meg pont elfér
szal tengelyhosszfüggõ
reszelõ azt' csá
de az új lx meg pont elfér
szal tengelyhosszfüggõ
Autist Team:)
#17148
Írta 2006. május 31. - 20:53
nekem is így volt, csak azért
és akkor még nem sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni
már csak arra kéne visszaemlékeznem, h hogyan lett ez a dolog áthidalva
mondjuk az eleve nem is ISCG volt, hanem monora rögzíthetõ, de hmmm...
azért fura ez, mert nekem alátéteznem kellett az egész miskulanciát, h elég közel legyen a karhoz... csak nem létezik, h ilyen durva tervezési hibát vétsenek a Speckónál vagy a terelõ gyártójánál!
nem lehet a mononál a bibi?
hirtelen ennyire futotta... mondjuk az e13-nál a csavarok eleve süllyesztve vannak, a fejüknél kintebb van az egész lap síkja :-/
és akkor még nem sejtettem, hogy békaemberekkel fogok találkozni
már csak arra kéne visszaemlékeznem, h hogyan lett ez a dolog áthidalva
mondjuk az eleve nem is ISCG volt, hanem monora rögzíthetõ, de hmmm...
azért fura ez, mert nekem alátéteznem kellett az egész miskulanciát, h elég közel legyen a karhoz... csak nem létezik, h ilyen durva tervezési hibát vétsenek a Speckónál vagy a terelõ gyártójánál!
nem lehet a mononál a bibi?
hirtelen ennyire futotta... mondjuk az e13-nál a csavarok eleve süllyesztve vannak, a fejüknél kintebb van az egész lap síkja :-/
#17149
Írta 2006. május 31. - 20:38
iscg. tökmindegy, mert a csavar fejébe, mely a vázhoz rögzíti a cuccot, na abba ér bele a hajtókar kistányértartó biz-je.
bármit cisnálok bele fog érni, szóval azt flexelni kell.
bármit cisnálok bele fog érni, szóval azt flexelni kell.
#17150
Írta 2006. május 31. - 19:51
Thez görög van a falóban!
Elsõnek ülj le és gondolkodj, mielõtt nekiesel a flex-szel!
Milyen terelõ?
Elsõnek ülj le és gondolkodj, mielõtt nekiesel a flex-szel!
Milyen terelõ?
#17151
Írta 2006. május 31. - 19:44
tök jó kerékpártszerelni:) jó dolog az ISCG láncterelõ rögzítés, csak az embernek fáj a szíve mikor a nemkicsit drága hajtókarról kell leflexelnie a kistányér tartószemeit...
szörnyû.
szörnyû.
#17152
Írta 2006. május 30. - 00:41
#17153
Írta 2006. május 30. - 00:41
jaja...
és az a vicc, hogy én is holnap vizsgázom, és nekem is rohadtul tanulnom kellene a fórumozás helyett...
na lépek
...ON
és az a vicc, hogy én is holnap vizsgázom, és nekem is rohadtul tanulnom kellene a fórumozás helyett...
na lépek
...ON
#17154
Írta 2006. május 30. - 00:39
hone = lx
26500 < 29000
ezt a rendszert kellene megoldani
látom nem vagyok egyedül matematika irányvonalon ebben a késõi idõpontban
#17155
Írta 2006. május 30. - 00:37
a félreértések elkerülése végett : meri! LX=HONE, vedd meg 26500 ft-ért, ne adj ki plusz 2500-at azért, hogy más legyen a színe . de ha világosat akarsz a fekete helyett, hajrá .
na mostmár tényleg elmegyek fürdeni, meg tanulni, mert úgy megvágnak mikroökonómiából, mint a sz*rt, hogyha tovább fórumozok
na mostmár tényleg elmegyek fürdeni, meg tanulni, mert úgy megvágnak mikroökonómiából, mint a sz*rt, hogyha tovább fórumozok
#17156
Írta 2006. május 30. - 00:36
#17157
Írta 2006. május 30. - 00:36
#17158
Írta 2006. május 30. - 00:34
ok-ok, meggyõztetek....LX...for ever!....és kész. Mostmár én is okosabb lettem egy kicsivel:D Remek, köszönöm.
#17159
Írta 2006. május 30. - 00:33
az a hone, de az lx-et (mint már írtam) én 29eFt ért láttam akciósan, ami szintúgy nem oly vészes, úgyhogy azt hiszem inkább abba ruházok bele
#17160
Írta 2006. május 30. - 00:32
meri kalkuláld bele, h pont az okta kapcsolat az, ami sztem nem túl elterjedt (2 tipusa is van, az ISIS a fénykorukban is nagyobb termékskálát vonultatott fel) és a leggyorsabban ki is hal sztem (hiszen a négyszöges karok és az integráltak közé mindenki ISIS-t rak, a Shimanot leszámítva, ahol viszont a négyszögesek és az integráltak majdnem összeérnek a palettán)
tehát, ha nem LX-et veszel, akkor okosabb lehet valami olcsóbb ISIS kar-monó kombó, azokat pótolni is könnyebb lesz késõbb, ha kell
hopp közben felpörgött kicsit a topik
tehát, ha nem LX-et veszel, akkor okosabb lehet valami olcsóbb ISIS kar-monó kombó, azokat pótolni is könnyebb lesz késõbb, ha kell
hopp közben felpörgött kicsit a topik