Senga: De itt egy újabb költség tényezõ. Aki éppen nem teker azt bicajostól kell tovább szállítani
vagy pont az lesz az-az ember aki viszi tovább az autót ill. csomagokat( feltéve ha van autó)
Senga: De itt egy újabb költség tényezõ. Aki éppen nem teker azt bicajostól kell tovább szállítani
És egyre rosszabb a pályajelölés.
A verseny egyes szakaszain a maratonokon megszokott szinvonalú szolgáltatásokat nyújtjuk...
Üdv!
Kérdés: Mit lehet arról tudni hogy, ha valaki egyedül (kísérõ és csapat nélkül) indul lesz valami olyan szolgáltatás hogy a cuccait (sátor, ruhák, alkatrészek, miegymás) elviszik mindig a következõ célállomásba? .
A hazai színvonallal nem az a baj, hogy olyan, amilyen. (errõl oldalakat lehetne írni) Sokkal nagyobb a baj, hogy stagnál. Igazából az utóbbi 5 évben semmi fejlõdés nem történt, talán annyi, hogy még kevesebb a trappista sajt a tésztán, és még silányabb minõségû a póló.
A sebesség mindent megold.
Ellenben ha a hobbysokat meg akarnák fogni akkor én meg pont úgy gondolom, hogy inkább váltó versenyt kéne produkálni...
Ennek mi értelme?! Versenyezzenek egy olyan csapattal, ahol mindenki letekeri a négy napot? Nem fair.
Mindenütt az utolsó ember idejét mérném. Aztán ha az erõsek úgy érzik, vontathatják a beválogatott "gyenge" emberüket.
bike-maniac: Nem csak árakban több egy kinti verseny, de szinvonalban is...
Ennek mi értelme?! Versenyezzenek egy olyan csapattal, ahol mindenki letekeri a négy napot? Nem fair.Akkor nem logikusabb, hogy a csapat egyik fele egyik nap megy, a másik fele következõ nap...
Nem tudom, hogy az elõbb idézett cikkben (Trans Hungária Maraton | kerékpár maraton,nevezési díj,útvonal | mozgasvilag.hu) ki szolgáltatta a térképet, de ha öszeadom az ott szereplõ etapok szintkülönbségeit, akkor az összesen 7500 m. .... ???