az én módszerem sem tér el jelentősen a videón láthatótól, csupán a sz.pásfaktor magasabb a nem ust-s gumi és felni miatt. szappanból igazit használtam, jó sokat.
először tej nélkül, csak szappannal fújtam ugyanazon okokból, mint mgy kolléga, majd mikor könnyesre erőlködtem magam és fölpattant, vártam picit, hátha idomul(valószínűleg tök feleslegesen, de mindegy is). aztán egyik oldalt le, szappan körbe, tej be, perem vissza, szappanos szivaccsal felni-külső határt végighúz, hogy legyen egy folyamatos szappanos réteg, és újra ész nélkül pumpapumpapumpa. oszt' kész.
nem egyszerű móka, de nekem nagyon bevált a dolog. a mecseki karsztos/homokköves csapatós ösvényeken nem mindig jövök szépen, de cserébe gyorsan, így fontos, hogy ne legyen sziszegős felütés minden alkalommal. eddig szerencsére a felnin sem vettem észre nyomokat, szóval vagy nem használom elég alacsony nyomáson, vagy nem is csapatok annyira a cornering ability viszont óóriásit fejlődött! (meg monnyuk az intense kicsit toleránsabb is az éles helyzetekben, mint a coiler volt)