Tényleg nem értem. Nincs puNpád?
A Smart Sam-mel sárban az a baj hogy ugyanúgy nincs profilja ami megfogná bármennyire fújod, csak ott ahol nem sara még pattog is.
Tényleg nem értem. Nincs puNpád?
A Smart Sam-mel sárban az a baj hogy ugyanúgy nincs profilja ami megfogná bármennyire fújod, csak ott ahol nem sara még pattog is.
Beleférhet, csak sajnos nem itthoni beszerzéssel: http://www.bike-comp...rahtreifen.html
Neked Schwalbe Smart Sam kell ! Aszfalton nagyon jól megy és terepen is tökéletesen mehetsz vele.
én is azt mondtam vón de 5k volt a limit.
tud valaki tanácsot addni,hogy a meglévő Maxxis ignition és Dyn-o-mite külső gumit mire cseréljem le ami nem ennyir terepes ,de azért száraz hegyi földes murvás utakon is használható legyen? De föleg országuton használnám ugy 80-20 % arányba.
A mostanival csak annyi a bajom , hogy tul bütykös és nagy a hangja az utón és elléggé megfogja a bringát is.
Ezért gondolkodom, hogy talán a 2.1-es helyett 2.0 vagy 1.9-es széles gumit tennék fel.
Első körbe egy bontrager H2 2.0-át néztem ki, mi róla a vélemény? És mi a különbség a hard case verzió között mert az ára duplája a simához képest ,de kinézetre ugyan az.
MAx 5k-ig néznék küldő gumikat, pár ajánlatot elfogadnék,hogy melyik lenne jó választás. Semmi durvulásra nem használom csak napi bejárás és túrázás, évi 2-3000km. 26" Merida Transmission sport 206 os bringára lenne. Még az eredeti gumikat használom,de már a közepe lekopott a hátuljáról.
Neked Schwalbe Smart Sam kell ! Aszfalton nagyon jól megy és terepen is tökéletesen mehetsz vele.
tud valaki tanácsot addni,hogy a meglévő Maxxis ignition és Dyn-o-mite külső gumit mire cseréljem le ami nem ennyir terepes ,de azért száraz hegyi földes murvás utakon is használható legyen? De föleg országuton használnám ugy 80-20 % arányba.
A mostanival csak annyi a bajom , hogy tul bütykös és nagy a hangja az utón és elléggé megfogja a bringát is.
Ezért gondolkodom, hogy talán a 2.1-es helyett 2.0 vagy 1.9-es széles gumit tennék fel.
Első körbe egy bontrager H2 2.0-át néztem ki, mi róla a vélemény? És mi a különbség a hard case verzió között mert az ára duplája a simához képest ,de kinézetre ugyan az.
MAx 5k-ig néznék küldő gumikat, pár ajánlatot elfogadnék,hogy melyik lenne jó választás. Semmi durvulásra nem használom csak napi bejárás és túrázás, évi 2-3000km. 26" Merida Transmission sport 206 os bringára lenne. Még az eredeti gumikat használom,de már a közepe lekopott a hátuljáról.
Maxxis Ignitor-ra gondolsz? Nekem olyan volt a gyári gumim a bringán hasonló rossz tapasztalatokkal mint a tiéd. Terepen nem volt stabil, aszfalton lerázott a bicikliről. A megoldás nem feltétlenül a keskenyebb gumi. Nekem egyik bringán elöl Maxxis Ardent 26x2.25, hátul Maxxis Advantage 26x2.1 van. A másik bringán Schwalbe 26x2.25-ösök vannak, elöl Fat Albert Front, hátul Nobby Nic. Ez mondjuk 95% terep, 5% aszfaltra valók. Kimondott aszfaltozására Maxxis Xenith-et használok, ez enyhe terepet elvisel, de nem nagy élmény vele murvás úton menni. Ha vegyes terep / aszfalt felhasználásra szeretnél gumit, arról nem is olyan rég volt szó ebben a témában, csak kicsit vissza kell olvasnod (fejből nem tudom, nekem ilyen gumijaim nincsenek).
freddyke módosította - 2014. május 17. - 20:20
Tényleg nem értem. Nincs puNpád?
De ahhoz elég rossz volt hogy esetleg lehetne valamit javítani rajta
tud valaki tanácsot addni,hogy a meglévő Maxxis ignition és Dyn-o-mite külső gumit mire cseréljem le ami nem ennyir terepes ,de azért száraz hegyi földes murvás utakon is használható legyen? De föleg országuton használnám ugy 80-20 % arányba.
A mostanival csak annyi a bajom , hogy tul bütykös és nagy a hangja az utón és elléggé megfogja a bringát is.
Ezért gondolkodom, hogy talán a 2.1-es helyett 2.0 vagy 1.9-es széles gumit tennék fel.
Első körbe egy bontrager H2 2.0-át néztem ki, mi róla a vélemény? És mi a különbség a hard case verzió között mert az ára duplája a simához képest ,de kinézetre ugyan az.
MAx 5k-ig néznék küldő gumikat, pár ajánlatot elfogadnék,hogy melyik lenne jó választás. Semmi durvulásra nem használom csak napi bejárás és túrázás, évi 2-3000km. 26" Merida Transmission sport 206 os bringára lenne. Még az eredeti gumikat használom,de már a közepe lekopott a hátuljáról.
Hát próbáld ki! :-DDD Mit számít az, hogy más (ismeretlen) mit mond?
Szerintem hasznos más tapasztalatait is meghallgatni. Nincs külön sárgumim, vagy most vékonyabb mint 2,1". ~2 bar-on mentem, inkább az lepett meg hogy egyáltalán ment valahogy mert egyáltalán nem erre való (Smart Sam performance keverék). De ahhoz elég rossz volt hogy esetleg lehetne valamit javítani rajta
Én is azt mondom probáld ki. Mivel nekem 1.6 van elöl azt biztos nem probálnám ki a MUD Factoryval. Utoljára emlékeim szerint 2.5 volt benne ez a gumi 10 bar on sem csúszna meg mivel a felülete kizárólag a bütykökkel találkozik a keményebb talajjal. Ezt ne hasonlítsd semmilyen túra gumihoz mert ez csak sárra való.
Már kopottasan is 9.5 mm a bütyök.
Gyerekekkel mentünk egyszer egy kiállításra, ahol egy bohóc volt az egyszemélyes fogadóbizottság.
Kérdem tőle:
- Hová üljünk?
- Hát a feneketekre!
---
Hát próbáld ki! :-DDD Mit számít az, hogy más (ismeretlen) mit mond?
Azért kérdezem mert tegnap is csúszkáltam egy jót ilyen sáros 20%-os erdei lejtőkön és azon gondolkozom hogy van e értelme keményebbre fújni (a meglévő turázó 2,1-est).
Én pont ugyanazt a nyomást (1.8/2.0) használom a keskenyebb (Speci Captain 2.0), mind a szélesebb (Schwalbe RaRa, RoRo).
Magasabbat semmiképp nem akarok, az alacsonyabbtól meg tartanék, hogy kevés.
Azért kérdezem mert tegnap is csúszkáltam egy jót ilyen sáros 20%-os erdei lejtőkön és azon gondolkozom hogy van e értelme keményebbre fújni (a meglévő turázó 2,1-est).
Én pont ugyanazt a nyomást (1.8/2.0) használom a keskenyebb (Speci Captain 2.0), mind a szélesebb (Schwalbe RaRa, RoRo).
Magasabbat semmiképp nem akarok, az alacsonyabbtól meg tartanék, hogy kevés.
Én meg szerintem a 29x2.25 helyett/mellé beújítok egy 2.1-est, sárban nagyon úszkál érzésem szerint.
Gaboca arra nekem van 1.95-ös sárgumim
Milyen nyomáson mentek a keskenyebb (sár) gumival? Főként az érdekelne hogy mennyivel több mint a szélesebb méretnél.
A Joe' s No Flats-ra rá tölthetek a Conti löttyijéből?
Gaboca arra nekem van 1.95-ös sárgumim, de ahhoz sár kell mert különben leszárad a lábam tőle. Viszont agyagos partoldalon olyan helyen feltekertem vele ahol feltolni se nagyon tudták.
Attól függ. A hagyományos Joe's ammónia-alapú és nekem úgy rémlik, a Conti cucca valamien bio-izé és nem ammónia-alapú. Ha így van, a kettő nem keverhető.
A Joe' s No Flats-ra rá tölthetek a Conti löttyijéből?
Gaboca arra nekem van 1.95-ös sárgumim, de ahhoz sár kell mert különben leszárad a lábam tőle. Viszont agyagos partoldalon olyan helyen feltekertem vele ahol feltolni se nagyon tudták.
törölhető
zeezoltano módosította - 2014. május 13. - 16:11
Én meg szerintem a 29x2.25 helyett/mellé beújítok egy 2.1-est, sárban nagyon úszkál érzésem szerint.
Vegyél 2.3 Rocket Ront nekem nagyon bejött szignifikáns a különbség még a 2.25 höz képest is 60mm széles a 2.25 55mm. Ajánlott guminyomás 1.6bár tapad mint állat. Hogy egy klasszikust idézzek "fekszik a kanyarba, mint cica az ágyba"
Rendben, meggyőztetek, és a brit-német tudósok is .
Előre Rocket Ron 29x2.25, hátra Ralph 29x2.25. A nyomásból is egy kicsit engedek.
Már csak az a kérdés, hogy kell-e a SnakeSkin (sorry, 2 éve nem vettem mtb gumit ezért a sok hülye kérdés, nem emlékszem milyet használtam tökéletes elégedettséggel akkor)? 2 külsőn összesen 180 gramm a különbség...