Először kívülről belefúrok a bütyökbe egy ár-szerű, hegyes tárggyal. Ez kiadja a belső oldalon a bütyök helyét. Ebbe a lyukba már be lehet csavarni egy megfelelő méretű csavart. ......
Lehet, hogy nem "szájbarágósan" írtam le, talán a bütyök szó helyett csavart kellett volna írnom. De gondoltam egy szöges guminál elég egyértelmű, a csavarom belülről fog kifelé a hegyével előre "becsavarodni". Így a végeredmény, hogy a hegye lesz kifelé, a talaj felé.
Gondolom teljesen becsavarva hogy ne legyen hézag a csavar feje és a gumi között, mert különben elég hamar kiszakadna. Viszont akkor mi fogja a talajt, domború a fej? Vagy valahogy mégis fordítva hogy a hegyes vége álljon ki?
A belső jó ötlet, de a súly miatt inkább egy vagy több réteg küllőszalaggal próbálkoznék, vagy valami kevlár féle anyaggal amit nem annyira egyszerű kilyukasztani mint a butilt.
Szóval, belülre egy belső kell, higgy nekem ! És szöges guminál nem szempont a súly, mert úgyis dög nehéz lesz de mégsem zavaró.
hejhó!
gumi ajánlatra lenne szükségem.
26"-os és minél szélesebb méretben 
terepre megvan a magam kedvence,de most olyan gumira lenne szükségem ami jól bírja az aszfaltot és terepre is fel tudok menni vele.
konkrét felhasználási példa: otthonról munkába aszfalton megyek munkából haza meg terepen,vagy fordítva.
nyilván nem szabad csodát elvárnom, ezzel tisztában vagyok... inkább úgy fogalmaznék, hogy olyan terepgumira lenne szükségem ami aszfalton jól gurul és nem kopik el 2 hét alatt. ebben az esetben a súly nem szempont...
első blikkre a smart samre gondoltam. ebből van olcsóbb verzió is (mivel erre a területre nem fogok highend gumit venni)
előre is köszi.
Mint korábban is írtam, a Smart Sam erre tökéletes. Most nem számoltam ki pontosan de úgy 4000 km-t bírt ki nekem a sima 2,1es, drótos verzió. Szóval a 2 hétnél kicsit tovább fog tartani. :-)
marton módosította - 2014. május 19. - 23:29