Tapadás pár más külsőhöz képest, ennyire kevés mintával még mindig példás, kopni meg gyorsan kopik, hát istenem! Ez ilyen.
ok. csak az előző jobb volt
Tapadás pár más külsőhöz képest, ennyire kevés mintával még mindig példás, kopni meg gyorsan kopik, hát istenem! Ez ilyen.
ok. csak az előző jobb volt
szarabbul tapad és gyorsabban kopik mint a 2. generációs.
Tapadás pár más külsőhöz képest, ennyire kevés mintával még mindig példás, kopni meg gyorsan kopik, hát istenem! Ez ilyen.
szal szerinted az régi jobb?
majd meglátjuk, kipróbálva. az hogy ránézésre nem tetszik attól még lehet jó.
Keresek már képet az RR-ről, mert most vettem egyet. Mivel lett elbasz@rintva?
szarabbul tapad és gyorsabban kopik mint a 2. generációs.
Bikertigger módosította - 2014. június 13. - 15:08
Keresek már képet az RR-ről, mert most vettem egyet. Mivel lett elbasz@rintva?mert nem jó a kép.
lejebb ZSCS linkelte az igazit, annak köze nincs a régihez, de ráézésre ezt is skierált elqrni mint a racingralphot.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
mert nem jó a kép.
lejebb ZSCS linkelte az igazit, annak köze nincs a régihez, de ráézésre ezt is skierált elqrni mint a racingralphot.
szal szerinted az régi jobb?
Soso számít. Salz-ra lesz meg Gardára megyünk utána.
Velo-n láttam, hogy új Nobby NIC-et mutattak be:http://velo.hu/bemut...ic-gumikat.html
Ebbe mi is az újdonság? Kopp olyan, mint az eddigi, nem?
KEnda NEvegállal van valakinek tapasztalata?
mert nem jó a kép.
lejebb ZSCS linkelte az igazit, annak köze nincs a régihez, de ráézésre ezt is skierált elqrni mint a racingralphot.
Bikertigger módosította - 2014. június 13. - 14:04
szia,sajnos tuti nem ez a gond,amúgy a 2 defekt egymástól teljesen eltérő helyen volt,de mind2 a belső belső felén. felni a amúgy rodi cc40,gyári szallagozással
Attól még, hogy a felniszalag a helyén van, ellenőrizd le, hogy ép-e. Tudnék mesélni...
(Bocs, nem "nem kedvelem" a hsz-edet, csak összekevertem a hozzászólás gombbal.)
Felniluk által kitépett szelepre meg azt találtam ki, hogy kis O-gyűrűt húztam a szelep nyakára. Azóta nyugi van, még a hírhedt Mach1 + Conti kombinációval is.
Nibby-t ajánlottam volna magam is, ha a tömeg is számít, az egy jó kompromisszum lehet.
Soso számít. Salz-ra lesz meg Gardára megyünk utána.
Velo-n láttam, hogy új Nobby NIC-et mutattak be:http://velo.hu/bemut...ic-gumikat.html
Ebbe mi is az újdonság? Kopp olyan, mint az eddigi, nem?
KEnda NEvegállal van valakinek tapasztalata?
meg van fúrva a felni, hogy elférjen az autószelep? ha igen, akkor kitakarítottad-e rendesen a forgácsoktól? ha nem, szedd le a felniszalagot, és hajrá.
nekem is volt hasonló problémám és az apró kis forgácsok rendesen megkeserítették az életem..
szia,sajnos tuti nem ez a gond,amúgy a 2 defekt egymástól teljesen eltérő helyen volt,de mind2 a belső belső felén. felni a amúgy rodi cc40,gyári szallagozással
gtitdi módosította - 2014. június 12. - 17:34
na közben az az érdekesség történt,hogy már 2x is kaptam defektet,egyszer kb 5 méter után aszfalton,viszont a lyukat analizálva nem kívülről érte behatás(ha egyáltalán az érte) ,hanem a felni felől természetesen szalag van bent,és végig ellenőrizve semmit sem találtam,majd beraktam egy másik belsőt és egy 20 km-es éjszakai erdei túra után reggelre azt vettem észre,megint totál le eresztett,megint szét szedtem a lyuk megint belül volt a felni felől,de teljesen máshova esett a lyuk,mint az előző.
Azon gondolkoztam,már nem láttam a belsőkön jelölést,egyik no name volt a másik asszem decathlonos,de aztán észrevettem,hogy az egyik vlsz 2.175 volt..lehetséges,hogy a 100 kilós súlyom a 4 báros nyomás,és a kis belső gumi együtt okozta a defektet? az is lehet,hogy a másik defektes gumi még kisebb,így leeresztve szemre vételezve úgy tűnik.
köszi
meg van fúrva a felni, hogy elférjen az autószelep? ha igen, akkor kitakarítottad-e rendesen a forgácsoktól? ha nem, szedd le a felniszalagot, és hajrá.
nekem is volt hasonló problémám és az apró kis forgácsok rendesen megkeserítették az életem..
A sebesség mindent megold.
Sziasztok! Egy 24.5 mm széles (ETRTO COMPATIBILITY 622 x 19) felnibe beletehető 622 x 23 méretekkel megáldott gumi? Jelenlegi 622 x 28, és elgondolkodtam, hogy mi lenne, ha ... Előre is köszi!
sziasztok,segítsetek már egy kicsit,elvagyok maradva schwalbe road plus gumit cserélem át ideglenesen continental X-kingre és mivel a road plusba volt protektor, ebbe is szeretnék defekt védelmet,de amit kaptam hozzá continental revo sealant fehér szószt nem tudok,hogy kell betenni,
(amikor a család többi tagjának,nyomtam be ilyen defekt tűrő zöld zselét,azt rá kellett csavarnom az autós szelepre a hozzá adott csövet és benyomtam.)
ezt meg nem tudom,hogyan kell,köszi
na közben az az érdekesség történt,hogy már 2x is kaptam defektet,egyszer kb 5 méter után aszfalton,viszont a lyukat analizálva nem kívülről érte behatás(ha egyáltalán az érte) ,hanem a felni felől természetesen szalag van bent,és végig ellenőrizve semmit sem találtam,majd beraktam egy másik belsőt és egy 20 km-es éjszakai erdei túra után reggelre azt vettem észre,megint totál le eresztett,megint szét szedtem a lyuk megint belül volt a felni felől,de teljesen máshova esett a lyuk,mint az előző.
Azon gondolkoztam,már nem láttam a belsőkön jelölést,egyik no name volt a másik asszem decathlonos,de aztán észrevettem,hogy az egyik vlsz 2.175 volt..lehetséges,hogy a 100 kilós súlyom a 4 báros nyomás,és a kis belső gumi együtt okozta a defektet? az is lehet,hogy a másik defektes gumi még kisebb,így leeresztve szemre vételezve úgy tűnik.
köszi
megoldva,köszi
sziasztok,segítsetek már egy kicsit,elvagyok maradva schwalbe road plus gumit cserélem át ideglenesen continental X-kingre és mivel a road plusba volt protektor, ebbe is szeretnék defekt védelmet,de amit kaptam hozzá continental revo sealant fehér szószt nem tudok,hogy kell betenni,
(amikor a család többi tagjának,nyomtam be ilyen defekt tűrő zöld zselét,azt rá kellett csavarnom az autós szelepre a hozzá adott csövet és benyomtam.)
ezt meg nem tudom,hogyan kell,köszi
Egy pár hete Evo Nobby-val megyek elől (hosszú sztori, küllőtörés másikban, ideiglenes kerék csere miatt gumicsere Perf. Smart Sam-ről), gyakorlatilag mindig amikor eszembe jut hogy most hogy már nem kell vissza kéne cserélni Sam-re mert mégis gyorsabban kopik valahogy elmagyarázom magamnak hogy még bírja, most úgyis többet megyek terepre ezzel is, meg azért jobban fékez stb. Megint az tűnt fel hogy nem érzem hogy a Sam jobban gurulna vagy aszfalton bármiféleképp hű de jobb lenne, az viszont hátul csúszkál rendesen amikor terepen megeresztem.
Nobby Nic vagy Wild race'r lesz. Előbbire azt írják jobb vízen s jobban gördül. Kenda Nevegal-t is sokan dícsérik
Nibby-t ajánlottam volna magam is, ha a tömeg is számít, az egy jó kompromisszum lehet.
2015-re megújul a Nobby Nic mintázata és változik az oldal kialakítása: http://www.bikerumor...all-protection/
A cikk szerint könnyebb lesz belső nélkül installálni ezzel az ún. "tubeless easy" oldalfallal, mint a SnakeSkint, ezen mondjuk mosolyogtam egyet. A mostani SnakeSkin-ek szmötyi nélkül is tartják a levegőt, hetekig nem kell ráfújni.
Minta:
Oldalfal: