konkrét típustól függetlenül, nekem jó tapasztalataim vannak a drágább continental gumikkal.
Jaja, az xking raceSport elég jó guma. Tubelessként is elég jó volt elöl. A protection sajna nehéz
konkrét típustól függetlenül, nekem jó tapasztalataim vannak a drágább continental gumikkal.
Jaja, az xking raceSport elég jó guma. Tubelessként is elég jó volt elöl. A protection sajna nehéz
Nem szeretem a contit, ennyike.
Azért ez is árnyaltabb, mert a szuper sonicban lévő safety systemet minden kiszúrta (erre mondjuk fel is hívták a figyelmet), míg a city contactban 10000 km alatt volt egy defektem. A túra vonalon van most már ezer féle fantázia nevű cuccuk, de azt hiszem a vectran a csúcs
Szerintem nem kell ezoterikusnak lenni
1ébként meg a plus a "csúcs", aztán a safety system, és a puncture protection az alap.
érdekes módon idén a safety system es contactokra vállal garit a conti, nem a plus-osokra.
Azért ez is árnyaltabb, mert a szuper sonicban lévő safety systemet minden kiszúrta (erre mondjuk fel is hívták a figyelmet), míg a city contactban 10000 km alatt volt egy defektem. A túra vonalon van most már ezer féle fantázia nevű cuccuk, de azt hiszem a vectran a csúcs
gondolom abból is az evo..
=
contit semmiképpen nem veszek
Szerintem nem kell ezoterikusnak lenni
nagyon szarok. 1k alatt majd 0ra kopnak és egy szúrósabb tekintettől lyukad. akkor inkább race king, bár nem bírtam megszeretni.
Most rendeltem én is gumit a németektől... Pont emiatt nem akartam RR-t. Lett helyette race-king performance. Miért nem bírtad megszeretni?
Lehet hogy kikapok, de ezt nézzétek meg:
http://www.gumisprin...par-gumi-kopeny
és ezt:
http://www.gumisprin...par-gumi-kopeny
Fantasztikusan jó árakon van most.
(Bocsánat ha valakit zavar ez az ingyenreklám. Most vásároltam tőlük, hátha másnak is segítek vele.)
Binglof módosította - 2014. június 24. - 12:46
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
egyébként meg smart sam, most olvasom hogy bakonyba sem akarsz elveszni
gondolom abból is az evo..
contit semmiképpen nem veszek
egyébként meg smart sam, most olvasom hogy bakonyba sem akarsz elveszni
vagy ha veszek ugyanennyiért perfomance line-os ralphokat? vagy azok nagyon gagyik? rettentően kiestem a technikai vonalról..
nagyon szarok. 1k alatt majd 0ra kopnak és egy szúrósabb tekintettől lyukad. akkor inkább race king, bár nem bírtam megszeretni.
svábli silento
ha komolyabb defektvédelem kell akkor conti country plus.
vagy ha veszek ugyanennyiért perfomance line-os ralphokat? vagy azok nagyon gagyik? rettentően kiestem a technikai vonalról..
svábli silento
ha komolyabb defektvédelem kell akkor conti country plus.
köszi.
Hali!
Külső kellene 2 db - 26", főként aszfalt, meg foldút, árban max. 6k per darab. A felni mavic crosstrail.Hegyet egyelőre nem látna sokat, egy-egy Gázló ilyesmi.
svábli silento
ha komolyabb defektvédelem kell akkor conti country plus.
Hali!
Külső kellene 2 db - 26", főként aszfalt, meg foldút, árban max. 6k per darab. A felni mavic crosstrail.
Hegyet egyelőre nem látna sokat, egy-egy Gázló ilyesmi.
Más kérdés, hogy érdemes az On-One oldalán megnézni, mennyibe kerül a VIttoria Diamante Pro Radiale, 22-24mm szélességben kapható. Az Open Corsa is olcsó arrafelé, de csak 20-as szélességben, bár nekem lehet jó lesz a 20-as is, hiába szeretnék 24-25mm széleset, ha már a 23-as is ilyen sunyin közel van a villavállhoz
Csak nem szeretek az On_one-ról rendelni Egyszer egy havernak totál mást küldtek le, mint amit rendelt, kommunikáció nulla (emailekre..) ráadásul a webshopban levő dolgok listázása idegesítő (rengetegszer látod, hogy amúgy üres az árukészlet, de hirdetik kint..)
Az Ambrosio retro gumijai is érdekesek bár ki tudja, lehet van vagy 20 éves már..
egyébként annyira nem jó árak ezek. Van hazai bringabolt, aki konkrétan ugyanennyiért adja a DIamante Pro Radialét, és ugyebár ott még a posta sem annyi.. A fontot én konzekvensen 380-ba szoktam váltani, mikor kalkulálok az árakkal..
Vejne módosította - 2014. június 22. - 05:47
1ébként meg a plus a "csúcs", aztán a safety system, és a puncture protection az alap.
érdekes módon idén a safety system es contactokra vállal garit a conti, nem a plus-osokra.
Sziasztok!
Conti gumiknál honnan tudom megállapítani, hogy mennyire defekt álló egy külső? A Schwalbe-nél egyértelmű 1-6 ig vannak sorolva.Continál a rétegeket látom...3/84 3/180...ez jelentené? Minnél sűrűbb minél több annál jobb? Vagy használ valamilyen más jelölést?
Ez a szövetsűrűsége lesz.
Pl. SuperSport plüss: 84TPI, 3 rétegben, (3*28), míg a GrandPrix pl. 180tpi, ami 3db 60-as rétegből jön össze. "Általánosságban" a magasabb jobb, ie.: kisebb sérülések (kavicsnyom, aprócska felületi sérülés) kisebb eséllyel fog kifakadni annyira, hogy kiengedje a belsőt, szvsz jobban bírja a szúrásokat-kis vágásokat. Meg kényelmesebb is a magasabb szövetsűrűség, utóbbit pl. elég markánsan lehet érezni 60 és 150, vagy urambocsá' 290 esetén. Érezhetően simábban futnak a magasabb szövetsűrűségű gumik (ezt kb. egyből észrevettem egy gumicsere után, s csak utána "gúgliztam" rá, miután konstatáltam, hogy kényelmesebb. A kereső is ezt támogatta, szóval nem Placido hatásról volt szó, hanem valódi élményről
A sima GrandPrix 20 euróért szvsz nagyon megéri, főleg, hogy 22-23-24-25-28mm szélességben és TRIATLONméretben is elérhető Bár nekem sajna csak kb. 4ezret bírt elöl, kirepedt oldalt..
Sziasztok!
Conti gumiknál honnan tudom megállapítani, hogy mennyire defekt álló egy külső? A Schwalbe-nél egyértelmű 1-6 ig vannak sorolva.Continál a rétegeket látom...3/84 3/180...ez jelentené? Minnél sűrűbb minél több annál jobb? Vagy használ valamilyen más jelölést?
Lehet az eszedbe sem jutott, olyan jó a gumi sokkal gyorsabb vagy vele és mindez annak a következménye!
No ez igaz