szarabbul tapad és gyorsabban kopik mint a 2. generációs.
win-win
szal szerinted az régi jobb?
majd meglátjuk, kipróbálva. az hogy ránézésre nem tetszik attól még lehet jó.
Keresek már képet az RR-ről, mert most vettem egyet. Mivel lett elbasz@rintva?
szarabbul tapad és gyorsabban kopik mint a 2. generációs.
Bikertigger módosította - 2014. június 13. - 15:08
Keresek már képet az RR-ről, mert most vettem egyet. Mivel lett elbasz@rintva?mert nem jó a kép.
lejebb ZSCS linkelte az igazit, annak köze nincs a régihez, de ráézésre ezt is skierált elqrni mint a racingralphot.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
mert nem jó a kép.
lejebb ZSCS linkelte az igazit, annak köze nincs a régihez, de ráézésre ezt is skierált elqrni mint a racingralphot.
szal szerinted az régi jobb?
Soso számít. Salz-ra lesz meg Gardára megyünk utána.
Velo-n láttam, hogy új Nobby NIC-et mutattak be:http://velo.hu/bemut...ic-gumikat.html
Ebbe mi is az újdonság? Kopp olyan, mint az eddigi, nem?
KEnda NEvegállal van valakinek tapasztalata?
mert nem jó a kép.
lejebb ZSCS linkelte az igazit, annak köze nincs a régihez, de ráézésre ezt is skierált elqrni mint a racingralphot.
Bikertigger módosította - 2014. június 13. - 14:04
szia,sajnos tuti nem ez a gond,amúgy a 2 defekt egymástól teljesen eltérő helyen volt,de mind2 a belső belső felén. felni a amúgy rodi cc40,gyári szallagozással
Attól még, hogy a felniszalag a helyén van, ellenőrizd le, hogy ép-e. Tudnék mesélni...
(Bocs, nem "nem kedvelem" a hsz-edet, csak összekevertem a hozzászólás gombbal.)
Felniluk által kitépett szelepre meg azt találtam ki, hogy kis O-gyűrűt húztam a szelep nyakára. Azóta nyugi van, még a hírhedt Mach1 + Conti kombinációval is.
Nibby-t ajánlottam volna magam is, ha a tömeg is számít, az egy jó kompromisszum lehet.
Soso számít. Salz-ra lesz meg Gardára megyünk utána.
Velo-n láttam, hogy új Nobby NIC-et mutattak be:http://velo.hu/bemut...ic-gumikat.html
Ebbe mi is az újdonság? Kopp olyan, mint az eddigi, nem?
KEnda NEvegállal van valakinek tapasztalata?
meg van fúrva a felni, hogy elférjen az autószelep? ha igen, akkor kitakarítottad-e rendesen a forgácsoktól? ha nem, szedd le a felniszalagot, és hajrá.
nekem is volt hasonló problémám és az apró kis forgácsok rendesen megkeserítették az életem..
szia,sajnos tuti nem ez a gond,amúgy a 2 defekt egymástól teljesen eltérő helyen volt,de mind2 a belső belső felén. felni a amúgy rodi cc40,gyári szallagozással
gtitdi módosította - 2014. június 12. - 17:34
na közben az az érdekesség történt,hogy már 2x is kaptam defektet,egyszer kb 5 méter után aszfalton,viszont a lyukat analizálva nem kívülről érte behatás(ha egyáltalán az érte) ,hanem a felni felől természetesen szalag van bent,és végig ellenőrizve semmit sem találtam,majd beraktam egy másik belsőt és egy 20 km-es éjszakai erdei túra után reggelre azt vettem észre,megint totál le eresztett,megint szét szedtem a lyuk megint belül volt a felni felől,de teljesen máshova esett a lyuk,mint az előző.
Azon gondolkoztam,már nem láttam a belsőkön jelölést,egyik no name volt a másik asszem decathlonos,de aztán észrevettem,hogy az egyik vlsz 2.175 volt..lehetséges,hogy a 100 kilós súlyom a 4 báros nyomás,és a kis belső gumi együtt okozta a defektet? az is lehet,hogy a másik defektes gumi még kisebb,így leeresztve szemre vételezve úgy tűnik.
köszi
meg van fúrva a felni, hogy elférjen az autószelep? ha igen, akkor kitakarítottad-e rendesen a forgácsoktól? ha nem, szedd le a felniszalagot, és hajrá.
nekem is volt hasonló problémám és az apró kis forgácsok rendesen megkeserítették az életem..
A sebesség mindent megold.
Sziasztok! Egy 24.5 mm széles (ETRTO COMPATIBILITY 622 x 19) felnibe beletehető 622 x 23 méretekkel megáldott gumi? Jelenlegi 622 x 28, és elgondolkodtam, hogy mi lenne, ha ... Előre is köszi!
sziasztok,segítsetek már egy kicsit,elvagyok maradva schwalbe road plus gumit cserélem át ideglenesen continental X-kingre és mivel a road plusba volt protektor, ebbe is szeretnék defekt védelmet,de amit kaptam hozzá continental revo sealant fehér szószt nem tudok,hogy kell betenni,
(amikor a család többi tagjának,nyomtam be ilyen defekt tűrő zöld zselét,azt rá kellett csavarnom az autós szelepre a hozzá adott csövet és benyomtam.)
ezt meg nem tudom,hogyan kell,köszi
na közben az az érdekesség történt,hogy már 2x is kaptam defektet,egyszer kb 5 méter után aszfalton,viszont a lyukat analizálva nem kívülről érte behatás(ha egyáltalán az érte) ,hanem a felni felől természetesen szalag van bent,és végig ellenőrizve semmit sem találtam,majd beraktam egy másik belsőt és egy 20 km-es éjszakai erdei túra után reggelre azt vettem észre,megint totál le eresztett,megint szét szedtem a lyuk megint belül volt a felni felől,de teljesen máshova esett a lyuk,mint az előző.
Azon gondolkoztam,már nem láttam a belsőkön jelölést,egyik no name volt a másik asszem decathlonos,de aztán észrevettem,hogy az egyik vlsz 2.175 volt..lehetséges,hogy a 100 kilós súlyom a 4 báros nyomás,és a kis belső gumi együtt okozta a defektet? az is lehet,hogy a másik defektes gumi még kisebb,így leeresztve szemre vételezve úgy tűnik.
köszi
megoldva,köszi
sziasztok,segítsetek már egy kicsit,elvagyok maradva schwalbe road plus gumit cserélem át ideglenesen continental X-kingre és mivel a road plusba volt protektor, ebbe is szeretnék defekt védelmet,de amit kaptam hozzá continental revo sealant fehér szószt nem tudok,hogy kell betenni,
(amikor a család többi tagjának,nyomtam be ilyen defekt tűrő zöld zselét,azt rá kellett csavarnom az autós szelepre a hozzá adott csövet és benyomtam.)
ezt meg nem tudom,hogyan kell,köszi
Egy pár hete Evo Nobby-val megyek elől (hosszú sztori, küllőtörés másikban, ideiglenes kerék csere miatt gumicsere Perf. Smart Sam-ről), gyakorlatilag mindig amikor eszembe jut hogy most hogy már nem kell vissza kéne cserélni Sam-re mert mégis gyorsabban kopik valahogy elmagyarázom magamnak hogy még bírja, most úgyis többet megyek terepre ezzel is, meg azért jobban fékez stb. Megint az tűnt fel hogy nem érzem hogy a Sam jobban gurulna vagy aszfalton bármiféleképp hű de jobb lenne, az viszont hátul csúszkál rendesen amikor terepen megeresztem.
Nobby Nic vagy Wild race'r lesz. Előbbire azt írják jobb vízen s jobban gördül. Kenda Nevegal-t is sokan dícsérik
Nibby-t ajánlottam volna magam is, ha a tömeg is számít, az egy jó kompromisszum lehet.
2015-re megújul a Nobby Nic mintázata és változik az oldal kialakítása: http://www.bikerumor...all-protection/
A cikk szerint könnyebb lesz belső nélkül installálni ezzel az ún. "tubeless easy" oldalfallal, mint a SnakeSkint, ezen mondjuk mosolyogtam egyet. A mostani SnakeSkin-ek szmötyi nélkül is tartják a levegőt, hetekig nem kell ráfújni.
Minta:
Oldalfal:
Nobby Nic vagy Wild race'r lesz. Előbbire azt írják jobb vízen s jobban gördül. Kenda Nevegal-t is sokan dícsérik
Wild racer? nem grippert akartál írni?
CX gumi eladó! http://apro.bikemag....es-l191180.html
Nobby Nic vagy Wild race'r lesz. Előbbire azt írják jobb vízen s jobban gördül. Kenda Nevegal-t is sokan dícsérik