bringabolt 800-1100ft
bringabolt 800-1100ft
Hol érdemes belső gumit venni?
Bicikliboltokban, nagyáruházakban, esetleg külföldről rendelni, hol?
(Normál, nem túl drága gumira gondolok.)
Megnéztem most, igazad volt: MACH1
(És még ez is rá van írva: Made in France; www.mach1.fr)
Kép: ha androidos, akkor legegyszerűbb a google drive-ra feltölteni és az ottani linket itt megadni.
MATCH1 - ez nem Mach1? Képet (hála a kretén, mindenkinélokosabbakaroklenni google-nek) még véletlenül sem találtam Match1-t.
Szövegben láttam pár helyen, de nem tudom eldönteni, hogy elírás, valami olyan, mint sportszerben az Adiads, Puna és hasonló "márkák" vagy valóban létező (a felni angol megfelelőjét meg nem tudom, így csak a magyar weben tudtam keresni - dictzone és sztaki szótár sem ismeri)
Lehet, hogy én írtam rosszul (akkor elnézést) , holnapra megnézem.
Ez még butatelefon, sd kártyáról kellene felvinni, de nem találom az sd kari olvasót, a szám géppel kábellel nem tudom összekötni, mert az SonyE nem gyártott hozzá win7-es drivert. Az XP-m pedig összeomlott.
Netre is fel lehetne menni talán a mobillal, de azzal még nem bűvészkedtem.
energy módosította - 2014. július 13. - 00:03
(Lefotóztam, de a képet egyelőre nem tudom a mobilról ide bevarázsolni.)
....
MATCH1
Sziasztok!
Ismét a segítségetek kérném.
Tegnap lementem a pincébe az új pumpámmal (egész jól néz ki ) , felfújtam a biciklit, és menetem vele 2 órán át, kezemben a pumpával úgy, hogy csak 1-szer kellett egy kicsit tolni a hátsóba.
Előbb ismét lementem a pincébe és már félig leeresztett mindkét kerék.
Előzmény: zúzottköveken mentem, az okozhatta a defektet. Külső gumi elég kopott, amit ha nem muszáj, nem cserélném. (Lefotóztam, de a képet egyelőre nem tudom a mobilról ide bevarázsolni.)
Szerintetek mit tegyek? Ragasszak? Vagy cseréljek belsőt vagy külsőt is - ha igen, milyen belsőt és külsőt vegyek?
Síkvidéken mászkálok, többnyire városban, ritkán könnyebb terepen.
És egy elég csavaros kérdés: lehet-e olyan, hogy a zúzottkő az egész gumifelületet úgy roncsolta, hogy az még defektérzékenyebbé vált, tehát hogy ezentúl még könnyebben kapok defektet?
(A gumikon elváltozást nem vettem észre a defekt óta.)
Különben nem szoktam zúzottköveken menni. Olyankor eddig mindig leszálltam és toltam (vmit megérezhettem).
Mintha azt sejteném, egy hegyvidéki túraút nem jobban gumigyilkos, mint a frissen lerakott városi zúzottkő. Vagy nem így van?
Nem értek hozzá, városi gumim van? Városi gumival lehet zúzottköveken menni?
A külső gumin ezeket találtam:
CST Heng Shin Tire
51-559 (26*1.90)
Inflate to 40-65 PSI. (280-450 kPa)
Nylon
A felnin ezeket:
MATCH1
Etrto 559*19c
Alloy 6060T6
A belsőt nem szedtem ki, nem tudom milyen.
Hálásan köszönöm előre is.
energy módosította - 2014. július 12. - 21:37
nem értelmeztem a hieroglifákat, csak levettem egyet az állványról és az alapján írtam
és előre hátra egyformán raknám.
RelakS módosította - 2014. július 12. - 16:40
És a képen hátulról, vagy elölről látható a kerék?
Bikertigger Az pontosan azzal azonos, amit én írtam
nem értelmeztem a hieroglifákat, csak levettem egyet az állványról és az alapján írtam
és előre hátra egyformán raknám.
ahogy a képen van úgy megy előre,hátra meg fordítva.
a jobb fékezhetőség előre,a jobb kapaszkodás hátra.
Vettem ilyen gumit, de nem tudom, hogy hogy kéne felrakni.
Forgásirány nincs rajta, a minta nem "V" alakú, de legalább a ragyák aszimmetrikusak
Tehát, ha a ragyák kb így néznek ki alul: \__|, akkor a meredekebb résznek kellene előre nézni?
Esetleg jobban megnézve a ragyák nyíl alakúak. A kerék tetején mutassanak előre?
ahogy a képen van úgy megy előre,hátra meg fordítva.
a jobb fékezhetőség előre,a jobb kapaszkodás hátra.
Vettem ilyen gumit, de nem tudom, hogy hogy kéne felrakni.
Forgásirány nincs rajta, a minta nem "V" alakú, de legalább a ragyák aszimmetrikusak
Tehát, ha a ragyák kb így néznek ki alul: \__|, akkor a meredekebb résznek kellene előre nézni?
Esetleg jobban megnézve a ragyák nyíl alakúak. A kerék tetején mutassanak előre?
én úgy raknám hogy jobb oldalon legyen a felirat.
Akkor művelődés iiiin-dul! Gondolom a 3. képen lévő szelephez jó a pumpád. Ehhez átalakítóról én még nem hallottam, viszont egy kézi pumpámhoz több cső is volt. Autós, dunlop, meg talán tű szelepes, nem tudom.
A lényeg: ha a pumpádról a tömlő lecsavarható, akkor esetleg vehetsz rá autós végű csövet. Ha nem csavarható le, akkor nem biztos, hogy megúszod új pumpa nélkül.
Köszi a linket. Igen, a 3. kép. 2 biciklibolt szerint a pumpám kimenete (1 cm-es apacsavar ha lecsavartam a levégét) nem szabványos ezért ahhoz nincs motoros cső vagy átalakító. Volt egy régi, hagyományos biciklipumpám (sajnos évek óta nem találom, szetm ellopták) annak szabványos kimenete lehetett, abba csövet lehetett betekerni. Már megvettem a Xfact motorszelepes bicópumpát, ezresért, majd megpróbálom felfújni a bicajt, hogy lássam a defekt súlyosságát.
energy módosította - 2014. július 11. - 16:42
Akkor művelődés iiiin-dul! Gondolom a 3. képen lévő szelephez jó a pumpád. Ehhez átalakítóról én még nem hallottam, viszont egy kézi pumpámhoz több cső is volt. Autós, dunlop, meg talán tű szelepes, nem tudom.Nem értek hozzá, de az előbbi bicajpumpám kompatibilis ha jól emlékszem pl. a régi Csepel v. Camping bicajok szelepével.
Szerintem normál szelep alatt a Dunlopot (Woods, mint a régi Csepeleken) érti, nem a Schrader-t (autó)
Nem értek hozzá, de az előbbi bicajpumpám kompatibilis ha jól emlékszem pl. a régi Csepel v. Camping bicajok szelepével.
energy módosította - 2014. július 11. - 00:14
Bármelyik kerékpár boltban kb 200-300ft
Bármelyik kerékpár boltban kb 200-300ft
Elvittem két 2 bicajboltba is az előbb írt pumpámat és mind2 helyen azt mondták, ahhoz nem létezik átalakító, pumát kell venni. Úgy tűnik, nem szabványos a pumpám.
Remélem, nem vertek át?
Pumavásárlásra adtam a fejem, mivel a Hervisben éppen le volt százalékolva, így 999 Ft-ért megkaptam az Xfact CMP-004-et. Ritka használatra sztem jó.
Remélem, nem csináltam butaságot.
Ha lesz időm, lemegyek a pincébe és telefújom.
energy módosította - 2014. július 10. - 23:29
Pár éve mikor "felfüggesztettem" a montizást akkor a Ritchey Premonition Pro-t használtam... nagy megelégedésemre. Akkor Xterráztam komolyabban és az ottani viszonyok közt is meg voltam vele elégedve. Ha kicsit "omlósabb" volt a talaj akkor feldobtam a Conti Speed/Mountain King párost...még az ős verziót.
A mostani bicón gyárilag C. SpeedKing volt gyárilag. Azt lecseréltem SmartSam 2.25-re, hogy egy kicsit hibrid legyen a felhasználhatósága (aszfalt/terep). Én szeretem. Talán a 2.1-s méret kicsit keskeny lehet terepre...
Köszi a választ! Conti páros lesz a választás szerintem. Kiváncsi vagyok, h az Ignitorokhoz képest jobb lesz-e az oldaltartás, kanyarsebesség. Ha lesz olyan jó mint a Maxxisok (+a RaceKing elvileg jobb gördülése hátul), akkor nekem már megérte.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy biciklipumpám, normál szelepes.
A pumpán van egy csatakozó, menetes, kb. 1 cm átmérőjű apa.
A bicikliszelepem viszont autós.
Hol lehet minél olcsóbban átalakítót venni? És hogyan néz ki egy olyan átalakító?
Köszönöm előre is.
Bármelyik kerékpár boltban kb 200-300ft
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy méret-egyezőséggel kapcsolatban: lassan 30 éves veterán Csepel félverseny bringámra keresek 2 külsőt a régi szétmállóban lévő helyett.
A gyári mérete 32-630-as, (vagyis 27 x 1 1/4-es), és az egyik webáruházban 37-609-es (vagyis 27 x 1 1/2-es) külsőt ajánlottak helyette.
Azt tudom, hogy méret "szélesség mm-ben x felni peremének átmérője mm-ben", - tehát ez alapján nekem nem tűnik váltóméretnek a 37-609-es.
Megrendelhetem, tényleg higyjek a "hozzáértő" boltosnak, vagy inkább ne?
hu bazz. az azért nagyon kemény.
azt mongy nem tudom 609-est honnan szerezne.