Schwalbe Sammy Slick-el van valakinek tapasztalata? Nagyobb részt aszfalt kissebb rész föld út, erdő használathoz keresgélek gumit. Igazából a Schwalbe-t preferálnám és az ő kínálatukból ezt találtam a leg megfelelőbbnek.... Ellenvetés?
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#1841
Írta 2014. június 14. - 21:17

#1842
Írta 2014. június 14. - 20:48

Legfőképp a avarral borított bükki utakon ért meglepetés, ahol azelőtt más gumival biztosabban lehetett menni.
De a saras talajt sem szereti annyira (dagonyában nem járok, ha nem fontos) átázott Budai-hg agyagos ösvényei ilyenek pl.
Lehet az eszedbe sem jutott, olyan jó a gumi sokkal gyorsabb vagy vele és mindez annak a következménye!
#1843
Írta 2014. június 14. - 17:19

Legfőképp a avarral borított bükki utakon ért meglepetés, ahol azelőtt más gumival biztosabban lehetett menni.
De a saras talajt sem szereti annyira (dagonyában nem járok, ha nem fontos) átázott Budai-hg agyagos ösvényei ilyenek pl.
#1844
Írta 2014. június 14. - 17:08

Hát a racingralph tapadása valóban hagy némi kivánnivalót maga után
viszont cserébe nálam nagyobb tempónál folyamatosan kapkodja fel a különböző méretű ágakat, köveket..ami van hogy a hátsó kerékben landol, van hogy a váz alsócsöve kap egy elég rendes ütést. még jó hogy van rajta egy védő réteg, mert már sztem a váz karbonszövete is sérült volna 1x-2x..
nálatok is dobálózik, vagy csak engem ért ez a megtiszteltetés?
Milyen talajon nem tapad nálad? Én használom már egy ideje, de szerintem egyedül a nedvesség a halála mint pl. nedves köves, kemény talaj kicsi sárral meg persze nagy sár. Cserébe elég gyors döngölt/laza talajon.
Követ nekem mindegyik gumim dobálta ha tempósabban mentem, de nem hiszem hogy a gumi kapná fel, egyszerűen csak felpattannak az elsőkerékről
#1845
Írta 2014. június 14. - 17:02

#1846
Írta 2014. június 14. - 17:00

Nem tom srácok, nekem 29x2.25 SnakeSkin Ralph-Ron van fent és hibátlan.
Ma Crosskovácsin direkt figyeltem, hogy körülöttem csúszkáltak, kapartak kollegák, ez meg ment át tökön paszulyon szó nélkül. Tehát lehet az a közvélekedés, hogy az idei sorozat szar, de én nagyon szeretem, jövőre is ilyet veszek, és haveri körben ajánlom is mindenkinek.
#1847
Írta 2014. június 14. - 16:53

Hát a racingralph tapadása valóban hagy némi kivánnivalót maga után
viszont cserébe nálam nagyobb tempónál folyamatosan kapkodja fel a különböző méretű ágakat, köveket..ami van hogy a hátsó kerékben landol, van hogy a váz alsócsöve kap egy elég rendes ütést. még jó hogy van rajta egy védő réteg, mert már sztem a váz karbonszövete is sérült volna 1x-2x..
nálatok is dobálózik, vagy csak engem ért ez a megtiszteltetés?
#1848
Írta 2014. június 14. - 12:47

ok. csak az előző jobb volt
Azt is szidtad és nekem az is elment egy szezont hátul.
#1849
Írta 2014. június 14. - 10:56

Tapadás pár más külsőhöz képest, ennyire kevés mintával még mindig példás, kopni meg gyorsan kopik, hát istenem! Ez ilyen.
ok. csak az előző jobb volt
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1850
Írta 2014. június 13. - 18:44

szarabbul tapad és gyorsabban kopik mint a 2. generációs.
Tapadás pár más külsőhöz képest, ennyire kevés mintával még mindig példás, kopni meg gyorsan kopik, hát istenem! Ez ilyen.
#1852
Írta 2014. június 13. - 15:07

szal szerinted az régi jobb?
majd meglátjuk, kipróbálva. az hogy ránézésre nem tetszik attól még lehet jó.
Keresek már képet az RR-ről, mert most vettem egyet. Mivel lett elbasz@rintva?
szarabbul tapad és gyorsabban kopik mint a 2. generációs.
Bikertigger módosította - 2014. június 13. - 15:08
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1853
Írta 2014. június 13. - 14:55

Keresek már képet az RR-ről, mert most vettem egyet. Mivel lett elbasz@rintva?mert nem jó a kép.
lejebb ZSCS linkelte az igazit, annak köze nincs a régihez, de ráézésre ezt is skierált elqrni mint a racingralphot.
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#1854
Írta 2014. június 13. - 14:13

mert nem jó a kép.
lejebb ZSCS linkelte az igazit, annak köze nincs a régihez, de ráézésre ezt is skierált elqrni mint a racingralphot.
szal szerinted az régi jobb?
#1855
Írta 2014. június 13. - 14:02

Soso számít. Salz-ra lesz meg Gardára megyünk utána.
Velo-n láttam, hogy új Nobby NIC-et mutattak be:http://velo.hu/bemut...ic-gumikat.html
Ebbe mi is az újdonság? Kopp olyan, mint az eddigi, nem?
KEnda NEvegállal van valakinek tapasztalata?
mert nem jó a kép.
lejebb ZSCS linkelte az igazit, annak köze nincs a régihez, de ráézésre ezt is skierált elqrni mint a racingralphot.
Bikertigger módosította - 2014. június 13. - 14:04
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1856
Írta 2014. június 13. - 07:26

szia,sajnos tuti nem ez a gond,amúgy a 2 defekt egymástól teljesen eltérő helyen volt,de mind2 a belső belső felén. felni a amúgy rodi cc40,gyári szallagozással
Attól még, hogy a felniszalag a helyén van, ellenőrizd le, hogy ép-e. Tudnék mesélni...
(Bocs, nem "nem kedvelem" a hsz-edet, csak összekevertem a hozzászólás gombbal.)
Felniluk által kitépett szelepre meg azt találtam ki, hogy kis O-gyűrűt húztam a szelep nyakára. Azóta nyugi van, még a hírhedt Mach1 + Conti kombinációval is.
#1857
Írta 2014. június 12. - 18:57

Nibby-t ajánlottam volna magam is, ha a tömeg is számít, az egy jó kompromisszum lehet.
Soso számít. Salz-ra lesz meg Gardára megyünk utána.
Velo-n láttam, hogy új Nobby NIC-et mutattak be:http://velo.hu/bemut...ic-gumikat.html
Ebbe mi is az újdonság? Kopp olyan, mint az eddigi, nem?
KEnda NEvegállal van valakinek tapasztalata?
#1858
Írta 2014. június 12. - 17:34

meg van fúrva a felni, hogy elférjen az autószelep? ha igen, akkor kitakarítottad-e rendesen a forgácsoktól? ha nem, szedd le a felniszalagot, és hajrá.
nekem is volt hasonló problémám és az apró kis forgácsok rendesen megkeserítették az életem..
szia,sajnos tuti nem ez a gond,amúgy a 2 defekt egymástól teljesen eltérő helyen volt,de mind2 a belső belső felén. felni a amúgy rodi cc40,gyári szallagozással
gtitdi módosította - 2014. június 12. - 17:34
- Exile kedveli ezt
#1859
Írta 2014. június 11. - 18:31

na közben az az érdekesség történt,hogy már 2x is kaptam defektet,egyszer kb 5 méter után aszfalton,viszont a lyukat analizálva nem kívülről érte behatás(ha egyáltalán az érte) ,hanem a felni felől természetesen szalag van bent,és végig ellenőrizve semmit sem találtam,majd beraktam egy másik belsőt és egy 20 km-es éjszakai erdei túra után reggelre azt vettem észre,megint totál le eresztett,megint szét szedtem a lyuk megint belül volt a felni felől,de teljesen máshova esett a lyuk,mint az előző.
Azon gondolkoztam,már nem láttam a belsőkön jelölést,egyik no name volt a másik asszem decathlonos,de aztán észrevettem,hogy az egyik vlsz 2.175 volt..lehetséges,hogy a 100 kilós súlyom a 4 báros nyomás,és a kis belső gumi együtt okozta a defektet? az is lehet,hogy a másik defektes gumi még kisebb,így leeresztve szemre vételezve úgy tűnik.
köszi
meg van fúrva a felni, hogy elférjen az autószelep? ha igen, akkor kitakarítottad-e rendesen a forgácsoktól? ha nem, szedd le a felniszalagot, és hajrá.
nekem is volt hasonló problémám és az apró kis forgácsok rendesen megkeserítették az életem..
- gtitdi kedveli ezt
#1860
Írta 2014. június 11. - 17:20

A sebesség mindent megold.