Szia marton!
Vastagabb és vékonyabb belsőbe is tölthető? Mindegyik gyártóval kompatibilis?
Szia marton!
Vastagabb és vékonyabb belsőbe is tölthető? Mindegyik gyártóval kompatibilis?
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata az OKO defektgátló folyadékával?
Nekem nagyon jó tapasztalatom van vele. Belsőbe töltve évekig folyékony marad. Néha nagy vágásokat, felütéseket is megfogott (ez inkább mázli lehetett) de persze nem ez a fő terepe, hanem a kisebb-nagyobb szúrások. Arra tökéletes.
Nagyon sűrű, így csak autó szelepbe tölthető.
Üdv!
Segítséget kérnék.
Külsőt szeretnék venni,26-os kerékhez,ballonost aminek max 4bar a max guminyomása.
Hasonlót mint a Schwalbe Big Ben,Big Apple de ne legyen 2,2 nél szélesebb.Felhasználás: aszfaltos túra
Előre is köszönöm nektek az infót.
contact urban
https://www.continen...r/contact-urban
https://bikefun.hu/p...15-54-559-c1779
85-15 az aszfalt javára.
Conti contact travel 26x2,0 Ha ez elég ballonos.
1,75-ös verzióm van a sárvédő miatt, nagyon jó gumi, ilyenre. Nem tudom, beszerezhető-e.
Üdv!
Segítséget kérnék.
Külsőt szeretnék venni,26-os kerékhez,ballonost aminek max 4bar a max guminyomása.
Hasonlót mint a Schwalbe Big Ben,Big Apple de ne legyen 2,2 nél szélesebb.Felhasználás: aszfaltos túra
Előre is köszönöm nektek az infót.
100% aszfalt, vagy lesz azért könnyebb terep is benne?
ált. ezeket szokták ajánlani/jutnak eszembe:
Conti RaceKing
Panaracer Comet
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Üdv!
Segítséget kérnék.
Külsőt szeretnék venni,26-os kerékhez,ballonost aminek max 4bar a max guminyomása.
Hasonlót mint a Schwalbe Big Ben,Big Apple de ne legyen 2,2 nél szélesebb.Felhasználás: aszfaltos túra
Előre is köszönöm nektek az infót.
ny zoli módosította - 2022. április 16. - 18:08
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata az OKO defektgátló folyadékával?
https://www.newstore...ign=direct_link
Próbálkoztam én eleinte Schwalbe EVO külsőkkel, csábított nagyon a könnyű súly. 2 hónap múlva úgy vágta ki egy gumidarabka, hogy onnantól csak belsővel volt használható. Adtam még egy esélyt neki, újra vettem ilyet - kb megint 2-3 hónap, ismét kivágódott. És azért ez nem olcsó külső.
Van ebben a túlbiztosításban valami...én tényleg félős vagyok a lefeléken de úgy általában az életben is ritkán kockáztatok. Tényleg kicsit próbálom az életem túlbiztosítani. De egyszerűen elegem lett a defektekből, meguntam. Nagyon. Ez a DD külső tényleg nehéz de onnantól nyugodtabb az életem és nekem ez fontosabb mint a súly. Én már nagyon félek a "könnyűtől", gondolom nem is a 88 kilómnak való de nekem egyszerűen fontosabb hogy "rideg állattartásban" működjön a bringám. Így is 11 kg a gépem, a kerekem lehetne könnyebb de én minden nap rajta ülök, nekem atom biztos bringa kell.
Haver adott egy Conti külsőt, mert ő is áttért 29re, neki már nem kellett. Felraktam, mint az álom olyan könnyű volt, repültem vele.
3 hónap múlva kinyíltak a szálak az oldalfalán. Hát ilyet a DD nem tud.
Mondjuk szerintem a súlyunkkal is pusztítunk egy külsőt. Zsolti biztosan jóval könnyebb, szerintem ez is szerepet játszik hogy nála nem pusztulnak úgy az alkatrészek és egy könnyebb külsővel is jobban elvan.
Azért a GP4000-esek nagyon nem alapkategóriák. Már rég nem kaphatóak de az 5000-esek elvileg még jobbak defektvédelemben (meg mindenben is).
Nem félős lefelében, 95 kg a min mostanában, évek óta Evos Schwalbékal megyek, csak épp a Snake Skin verzióval, még soha nem vágtam szét.
Az arkose egy pár wtb exposure 30c tcssel jött, belsővel használom, olyan sokat nem mentem a gumikkal, talán 1800 km-t, de a környéken van jó sok széttört üveg, gyakran lehet ott koccanás, de mindig van ott valami szilánk, és sikerül mindig keresztül mennem ezeken. Eddig bírják a gumik. Volt egy defektem, de az felütés miatt, valahogy nem fújtam fel eléggé, és mentem pár métert kövesebb földúton. Vizes úton azért óvatos vagyok ezzel a gumival, de maradok inkább a száraz útnál. Hogy ér-e 45 eurót darabja, nem hiszem, de ránézve a gumiárakra, elég húzós mind. Meg ha vennék másikat, akkor biztos szélesebb választanék, mert a vázban még a 47-es is elférne, aszem, de az már jó nehéz lenne.
ami nem tetszett, hogy wtb akármi felnire rohadt nehezen ment fel, kis kézi pumpával nem is pattant a helyére, így az útszéli belsőcsere után mehettem a kicsit csálé gumival. Műhely pumpával is csak a peremet mosogatószerrel bekenve pattant a felniperembe. Ezt biztos fasza löttyel, de nekem annyira nem tetszett.
ez a gravel road besorolás is érdekes, mert a környéken megyek pár métert földúton, de azért ez öt-hat bárral nem nagy élvezet, alacsonyabb nyomást meg inkább nem kockáztatom, talán a szélesebb külső segítene, de a tök sima felület miatt nem erőltetném a földutakat.
Köszi a tippet. A Rose Pro SL cangám max 28-ast fogad, így annál nagyobb méretet nem kockáztatnék. Ráadásul az ára is magasabb annál, mint amit rászánok.
Talán most ténylegesen a Pirelli mellett fogom letenni a voksom, remélhetőleg edzőguminak az egész szezonban megfelelő lesz. A másik két jelöltnél a defektállóságot alacsonyabbnak ítélem, talán nem lövök majd mellé
Sziasztok!
Országútimra keresek 28-as szélességben utódot a jelenlegi Vittoria Zaffiro Pro helyére. Hajtogatós, jó defekttűrő, és egész évben használható edzőgumira lenne szükségem. Max. 20-at szánok a két gumira, így jelenleg ezek kerültek a listámra:
Continental Ultra Sport III
Vittoria Zaffiro Pro V
Pirelli P7 Sport
Ti mit ajánlotok ezek közül, vagy akár ezeken kívűl?
Az arkose egy pár wtb exposure 30c tcssel jött, belsővel használom, olyan sokat nem mentem a gumikkal, talán 1800 km-t, de a környéken van jó sok széttört üveg, gyakran lehet ott koccanás, de mindig van ott valami szilánk, és sikerül mindig keresztül mennem ezeken. Eddig bírják a gumik. Volt egy defektem, de az felütés miatt, valahogy nem fújtam fel eléggé, és mentem pár métert kövesebb földúton. Vizes úton azért óvatos vagyok ezzel a gumival, de maradok inkább a száraz útnál. Hogy ér-e 45 eurót darabja, nem hiszem, de ránézve a gumiárakra, elég húzós mind. Meg ha vennék másikat, akkor biztos szélesebb választanék, mert a vázban még a 47-es is elférne, aszem, de az már jó nehéz lenne.
ami nem tetszett, hogy wtb akármi felnire rohadt nehezen ment fel, kis kézi pumpával nem is pattant a helyére, így az útszéli belsőcsere után mehettem a kicsit csálé gumival. Műhely pumpával is csak a peremet mosogatószerrel bekenve pattant a felniperembe. Ezt biztos fasza löttyel, de nekem annyira nem tetszett.
ez a gravel road besorolás is érdekes, mert a környéken megyek pár métert földúton, de azért ez öt-hat bárral nem nagy élvezet, alacsonyabb nyomást meg inkább nem kockáztatom, talán a szélesebb külső segítene, de a tök sima felület miatt nem erőltetném a földutakat.
blash módosította - 2022. április 04. - 16:11
rosebikes bikediscount és ebike ahonnan rendelni szoktam:
https://www.bike-dis...port-faltreifen
Köszi-köszi!
Én sem tudnék hirtelen választani, teljesen megértelek. Ha ez ér valamit, a cimbim most vett a drágább pirelliből 28-asokat, nagyon meg van velük elégedve.
Én is mindig tipródom a gyártókkal, de valahogy árban legtöbbször a conti jön ki a legjobbnak. Én szeretem a pure-gripes keveréküket is, bár ha jól látom, ennél nincs külön defektvédelem (könnyebb is pirellinél is).
Rabbit módosította - 2022. április 04. - 15:23
Linkeld már be légyszíves, hol vennéd ezeket, ennyiért. Már ahol raktáron van. Ezt veheted ilyen rávezető kérdésnek is.
rosebikes bikediscount és ebike ahonnan rendelni szoktam:
https://www.bike-dis...port-faltreifen
https://www.rosebike...ape=black/black
https://ebike.hu/ter...00c-gumikopeny/
Sziasztok!
Országútimra keresek 28-as szélességben utódot a jelenlegi Vittoria Zaffiro Pro helyére. Hajtogatós, jó defekttűrő, és egész évben használható edzőgumira lenne szükségem. Max. 20-at szánok a két gumira, így jelenleg ezek kerültek a listámra:
Continental Ultra Sport III
Vittoria Zaffiro Pro V
Pirelli P7 Sport
Ti mit ajánlotok ezek közül, vagy akár ezeken kívűl?
Linkeld már be légyszíves, hol vennéd ezeket, ennyiért. Már ahol raktáron van. Ezt veheted ilyen rávezető kérdésnek is.
Sziasztok!
Országútimra keresek 28-as szélességben utódot a jelenlegi Vittoria Zaffiro Pro helyére. Hajtogatós, jó defekttűrő, és egész évben használható edzőgumira lenne szükségem. Max. 20-at szánok a két gumira, így jelenleg ezek kerültek a listámra:
Continental Ultra Sport III
Vittoria Zaffiro Pro V
Pirelli P7 Sport
Ti mit ajánlotok ezek közül, vagy akár ezeken kívűl?
Próbálkoztam én eleinte Schwalbe EVO külsőkkel, csábított nagyon a könnyű súly. 2 hónap múlva úgy vágta ki egy gumidarabka, hogy onnantól csak belsővel volt használható. Adtam még egy esélyt neki, újra vettem ilyet - kb megint 2-3 hónap, ismét kivágódott. És azért ez nem olcsó külső.
Van ebben a túlbiztosításban valami...én tényleg félős vagyok a lefeléken de úgy általában az életben is ritkán kockáztatok. Tényleg kicsit próbálom az életem túlbiztosítani. De egyszerűen elegem lett a defektekből, meguntam. Nagyon. Ez a DD külső tényleg nehéz de onnantól nyugodtabb az életem és nekem ez fontosabb mint a súly. Én már nagyon félek a "könnyűtől", gondolom nem is a 88 kilómnak való de nekem egyszerűen fontosabb hogy "rideg állattartásban" működjön a bringám. Így is 11 kg a gépem, a kerekem lehetne könnyebb de én minden nap rajta ülök, nekem atom biztos bringa kell.
Haver adott egy Conti külsőt, mert ő is áttért 29re, neki már nem kellett. Felraktam, mint az álom olyan könnyű volt, repültem vele.
3 hónap múlva kinyíltak a szálak az oldalfalán. Hát ilyet a DD nem tud.
Mondjuk szerintem a súlyunkkal is pusztítunk egy külsőt. Zsolti biztosan jóval könnyebb, szerintem ez is szerepet játszik hogy nála nem pusztulnak úgy az alkatrészek és egy könnyebb külsővel is jobban elvan.
Azért a GP4000-esek nagyon nem alapkategóriák. Már rég nem kaphatóak de az 5000-esek elvileg még jobbak defektvédelemben (meg mindenben is).
Huú, én is nagy GP 4000S fan vagyok, meglepett, hogy már "csak" 5000-es van. Azt hiszem van még egy tarcsiban.
Ha már rideg állattartós kategóriáról van szó, hosszas tipródás után a maxxis overdrive-ok kiváltására ilyeneket vettem:
https://www.continen.../contact-travel
Mindig lenéztem az efféle "futóéles" mintájú gumikat, de ehhez most nagy reményeket fűzök. Boltba-, munkábajárás és a feleségemmel kirándulgatás lesz a felhasználási terület.
Próbálkoztam én eleinte Schwalbe EVO külsőkkel, csábított nagyon a könnyű súly. 2 hónap múlva úgy vágta ki egy gumidarabka, hogy onnantól csak belsővel volt használható. Adtam még egy esélyt neki, újra vettem ilyet - kb megint 2-3 hónap, ismét kivágódott. És azért ez nem olcsó külső.
Van ebben a túlbiztosításban valami...én tényleg félős vagyok a lefeléken de úgy általában az életben is ritkán kockáztatok. Tényleg kicsit próbálom az életem túlbiztosítani. De egyszerűen elegem lett a defektekből, meguntam. Nagyon. Ez a DD külső tényleg nehéz de onnantól nyugodtabb az életem és nekem ez fontosabb mint a súly. Én már nagyon félek a "könnyűtől", gondolom nem is a 88 kilómnak való de nekem egyszerűen fontosabb hogy "rideg állattartásban" működjön a bringám. Így is 11 kg a gépem, a kerekem lehetne könnyebb de én minden nap rajta ülök, nekem atom biztos bringa kell.
Haver adott egy Conti külsőt, mert ő is áttért 29re, neki már nem kellett. Felraktam, mint az álom olyan könnyű volt, repültem vele.
3 hónap múlva kinyíltak a szálak az oldalfalán. Hát ilyet a DD nem tud.
Mondjuk szerintem a súlyunkkal is pusztítunk egy külsőt. Zsolti biztosan jóval könnyebb, szerintem ez is szerepet játszik hogy nála nem pusztulnak úgy az alkatrészek és egy könnyebb külsővel is jobban elvan.
Azért a GP4000-esek nagyon nem alapkategóriák. Már rég nem kaphatóak de az 5000-esek elvileg még jobbak defektvédelemben (meg mindenben is).
marton módosította - 2022. április 01. - 00:00
Tény, hogy manapság jó mélyen a zsebbe kell nyúlni, ha jó külsőt venne az ember. Egyébként a "safetyism" jelenség ugrott be, most a háború, előtte a cov-19, előtte a menekültválság, előtte a terrorral riogatások stb. stb., gondolom innen eredeztethető, hogy ennyire túl szeretné mindenki biztosítani mindenét, mindenhol. De ez már egy másik topik témája lehetne. Egy másik fórumon, leginkább.
Számomra a legkellemesebb csalódás, hogy egy 300 EUR árú (tudom, ez sem olcsó) DT kerékszetten egy tubeless X-One setup némi lötyivel, nem sajnálva, terepen is használva mennyire strapabíró.
De említhetném a Continental GP4000 és GP4000 Four season külsőket, lassan 10 éve használok ilyeneket, ~6 éve a nem túl jónak tartott Vittoria latex belsőkkel és hosszú évek alatt 2 defektem volt, mindkettő szerelés közben. Nem kíméltem egyiket sem és rengeteget megyek időben, km-ben egyaránt. De ez csak egy vélemény, hogy nem feltétlenül kell túlbiztosítani mindent. Elég egy alsó-középkategóriás jobb kerékszett és arra egy márkás külső, aki évi 10k-t megy, még annak is elég csak 1-1.5 évente 1x cserélni hátul, elől 2-3 évet is elbírnak ezek.
zscs módosította - 2022. március 31. - 17:06