ahogy a képen van úgy megy előre,hátra meg fordítva.
a jobb fékezhetőség előre,a jobb kapaszkodás hátra.
És a képen hátulról, vagy elölről látható a kerék?
Bikertigger Az pontosan azzal azonos, amit én írtam
ahogy a képen van úgy megy előre,hátra meg fordítva.
a jobb fékezhetőség előre,a jobb kapaszkodás hátra.
Vettem ilyen gumit, de nem tudom, hogy hogy kéne felrakni.
Forgásirány nincs rajta, a minta nem "V" alakú, de legalább a ragyák aszimmetrikusak
Tehát, ha a ragyák kb így néznek ki alul: \__|, akkor a meredekebb résznek kellene előre nézni?
Esetleg jobban megnézve a ragyák nyíl alakúak. A kerék tetején mutassanak előre?
ahogy a képen van úgy megy előre,hátra meg fordítva.
a jobb fékezhetőség előre,a jobb kapaszkodás hátra.
Vettem ilyen gumit, de nem tudom, hogy hogy kéne felrakni.
Forgásirány nincs rajta, a minta nem "V" alakú, de legalább a ragyák aszimmetrikusak
Tehát, ha a ragyák kb így néznek ki alul: \__|, akkor a meredekebb résznek kellene előre nézni?
Esetleg jobban megnézve a ragyák nyíl alakúak. A kerék tetején mutassanak előre?
én úgy raknám hogy jobb oldalon legyen a felirat.
Akkor művelődés iiiin-dul! Gondolom a 3. képen lévő szelephez jó a pumpád. Ehhez átalakítóról én még nem hallottam, viszont egy kézi pumpámhoz több cső is volt. Autós, dunlop, meg talán tű szelepes, nem tudom.
A lényeg: ha a pumpádról a tömlő lecsavarható, akkor esetleg vehetsz rá autós végű csövet. Ha nem csavarható le, akkor nem biztos, hogy megúszod új pumpa nélkül.
Köszi a linket. Igen, a 3. kép. 2 biciklibolt szerint a pumpám kimenete (1 cm-es apacsavar ha lecsavartam a levégét) nem szabványos ezért ahhoz nincs motoros cső vagy átalakító. Volt egy régi, hagyományos biciklipumpám (sajnos évek óta nem találom, szetm ellopták) annak szabványos kimenete lehetett, abba csövet lehetett betekerni. Már megvettem a Xfact motorszelepes bicópumpát, ezresért, majd megpróbálom felfújni a bicajt, hogy lássam a defekt súlyosságát.
Edited by energy, 2014. July 11. - 16:42.
Akkor művelődés iiiin-dul! Gondolom a 3. képen lévő szelephez jó a pumpád. Ehhez átalakítóról én még nem hallottam, viszont egy kézi pumpámhoz több cső is volt. Autós, dunlop, meg talán tű szelepes, nem tudom.Nem értek hozzá, de az előbbi bicajpumpám kompatibilis ha jól emlékszem pl. a régi Csepel v. Camping bicajok szelepével.
Szerintem normál szelep alatt a Dunlopot (Woods, mint a régi Csepeleken) érti, nem a Schrader-t (autó)
Nem értek hozzá, de az előbbi bicajpumpám kompatibilis ha jól emlékszem pl. a régi Csepel v. Camping bicajok szelepével.
Edited by energy, 2014. July 11. - 00:14.
Bármelyik kerékpár boltban kb 200-300ft
Bármelyik kerékpár boltban kb 200-300ft
Elvittem két 2 bicajboltba is az előbb írt pumpámat és mind2 helyen azt mondták, ahhoz nem létezik átalakító, pumát kell venni. Úgy tűnik, nem szabványos a pumpám.
Remélem, nem vertek át?
Pumavásárlásra adtam a fejem, mivel a Hervisben éppen le volt százalékolva, így 999 Ft-ért megkaptam az Xfact CMP-004-et. Ritka használatra sztem jó.
Remélem, nem csináltam butaságot.
Ha lesz időm, lemegyek a pincébe és telefújom.
Edited by energy, 2014. July 10. - 23:29.
Pár éve mikor "felfüggesztettem" a montizást akkor a Ritchey Premonition Pro-t használtam... nagy megelégedésemre. Akkor Xterráztam komolyabban és az ottani viszonyok közt is meg voltam vele elégedve. Ha kicsit "omlósabb" volt a talaj akkor feldobtam a Conti Speed/Mountain King párost...még az ős verziót.
A mostani bicón gyárilag C. SpeedKing volt gyárilag. Azt lecseréltem SmartSam 2.25-re, hogy egy kicsit hibrid legyen a felhasználhatósága (aszfalt/terep). Én szeretem. Talán a 2.1-s méret kicsit keskeny lehet terepre...
Köszi a választ! Conti páros lesz a választás szerintem. Kiváncsi vagyok, h az Ignitorokhoz képest jobb lesz-e az oldaltartás, kanyarsebesség. Ha lesz olyan jó mint a Maxxisok (+a RaceKing elvileg jobb gördülése hátul), akkor nekem már megérte.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy biciklipumpám, normál szelepes.
A pumpán van egy csatakozó, menetes, kb. 1 cm átmérőjű apa.
A bicikliszelepem viszont autós.
Hol lehet minél olcsóbban átalakítót venni? És hogyan néz ki egy olyan átalakító?
Köszönöm előre is.
Bármelyik kerékpár boltban kb 200-300ft
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy méret-egyezőséggel kapcsolatban: lassan 30 éves veterán Csepel félverseny bringámra keresek 2 külsőt a régi szétmállóban lévő helyett.
A gyári mérete 32-630-as, (vagyis 27 x 1 1/4-es), és az egyik webáruházban 37-609-es (vagyis 27 x 1 1/2-es) külsőt ajánlottak helyette.
Azt tudom, hogy méret "szélesség mm-ben x felni peremének átmérője mm-ben", - tehát ez alapján nekem nem tűnik váltóméretnek a 37-609-es.
Megrendelhetem, tényleg higyjek a "hozzáértő" boltosnak, vagy inkább ne?
hu bazz. az azért nagyon kemény.
azt mongy nem tudom 609-est honnan szerezne.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy biciklipumpám, normál szelepes.
A pumpán van egy csatakozó, menetes, kb. 1 cm átmérőjű apa.
A bicikliszelepem viszont autós.
Hol lehet minél olcsóbban átalakítót venni? És hogyan néz ki egy olyan átalakító?
Köszönöm előre is.
Edited by energy, 2014. July 09. - 00:50.
Ha tényleg olyan lassan eresztettek le a kerekek, akkor nem sérültek a külsők. A két belsőn lesznek csak kisebb lyukak.
Szia, most megnéztem meg jobban a külső gumikat és nem láttam sérülést. Min. néhány óra, max. néhány nap alatt eresztettek le teljesen. Csinálnék egy biciklipumpát, aztán felfújnám.
Edited by energy, 2014. July 09. - 00:51.
Sziasztok!
26"-os terepkülsőkkel kapcs.ban kérnék segítséget, hobbiszintű (kb 3000km/év) túra/xc tekeréshez. Eddig Pana Smoke/Darttal és Maxxis Ignitorral vannak hosszabb távú tapasztalataim, jelenleg slick külsők vannak fent egy jó ideje, de szeretnék újra viszonylag komolyabban terepezni.Aszfalt-terep arányom szempontjából talán a SmartSam lenne a legjobb választás, de nem hagy nyugodni a gondolat, h túl kompromisszumos lenne tapadás/oldaltartás szempontjából a bükki hegyi utakon, főleg a jó kis csapatós lefeléken. (keményebb talajú döngölt erdei földutak ill. laza száraz talajú meredek utak,ösvények)Anno az Ignitor tetszett, de kipróbálnék vmi újat.A topik böngészése alapján a következőkön variálok:
- Conti X-King Sport 2.2 előre és hátra is. http://ebike.hu/term...ing-gumikopeny/
- Conti X-King Sport 2.2 előre / hátra Conti Race King 2.0 http://ebike.hu/term...ing-gumikopeny/
- Sch.RacingRalph is tetszik, de a Perf. verzióról írjátok h nem az igazi, a drágább verziók meg nekem nem férnek bele, max 12-14k-t szánok a pár külsőre összesen...
- és ugye a Schwalbe Smart Sam Perf. 2.1 előre/hátra. Mekkora kompromisszumot jelentenek tapadásban, akár 40-50-nel csapatásban döngölt ill. laza földutakon, rossz minőségű erdészti aszfaltúton? Olvastam h hajlamos sodródni.
Alapvetően a Contis verziók felé hajlok, de egy 30-40% aszfalt azért biztos marad a felhasználási arányban... Ilyesmi használattal anno az Ignitotrok kb két szezont bírtak, a Contik bírnának legalább ennyit? Tapadás,oldaltartás tekintetében melyik Contis kombo a jobb? Egyéb javaslatokat is szívesen fogadok.Köszi a segítséget előre is!
Pár éve mikor "felfüggesztettem" a montizást akkor a Ritchey Premonition Pro-t használtam... nagy megelégedésemre. Akkor Xterráztam komolyabban és az ottani viszonyok közt is meg voltam vele elégedve. Ha kicsit "omlósabb" volt a talaj akkor feldobtam a Conti Speed/Mountain King párost...még az ős verziót.
A mostani bicón gyárilag C. SpeedKing volt gyárilag. Azt lecseréltem SmartSam 2.25-re, hogy egy kicsit hibrid legyen a felhasználhatósága (aszfalt/terep). Én szeretem. Talán a 2.1-s méret kicsit keskeny lehet terepre...
Sziasztok!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy méret-egyezőséggel kapcsolatban: lassan 30 éves veterán Csepel félverseny bringámra keresek 2 külsőt a régi szétmállóban lévő helyett.
A gyári mérete 32-630-as, (vagyis 27 x 1 1/4-es), és az egyik webáruházban 37-609-es (vagyis 27 x 1 1/2-es) külsőt ajánlottak helyette.
Azt tudom, hogy méret "szélesség mm-ben x felni peremének átmérője mm-ben", - tehát ez alapján nekem nem tűnik váltóméretnek a 37-609-es.
Megrendelhetem, tényleg higyjek a "hozzáértő" boltosnak, vagy inkább ne?
Ne higgy. Itt nincs olyan, hogy "váltóméret". A felniperem átmérője a lényeg (a 630mm), az mondja meg, hogy az adott gumit egyáltalán fel tudod-e rá tenni. Tehát a 609-es nem jó. (Életemben nem hallotta még ilyen méretről amúgy, 690-esről már igen.)
Ha egy kicsit szélesebbet teszel rá, akkor kicsit nagyobb lesz a legördülő átmérőd, ha egy kicsit keskenyebbet, akkor kisebb. Nagyon szélesebb vagy nagyon keskenyebb nem jó, mert nem fér el, illetve belapul, felüt. Egy mérettel kisebb vagy nagyobb még nem gond. Szélességben.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy méret-egyezőséggel kapcsolatban: lassan 30 éves veterán Csepel félverseny bringámra keresek 2 külsőt a régi szétmállóban lévő helyett.
A gyári mérete 32-630-as, (vagyis 27 x 1 1/4-es), és az egyik webáruházban 37-609-es (vagyis 27 x 1 1/2-es) külsőt ajánlottak helyette.
Azt tudom, hogy méret "szélesség mm-ben x felni peremének átmérője mm-ben", - tehát ez alapján nekem nem tűnik váltóméretnek a 37-609-es.
Megrendelhetem, tényleg higyjek a "hozzáértő" boltosnak, vagy inkább ne?
Sziasztok!
A belsőgumim szelepe mellett 8mm-re van egy lyuk.Szerintetek megpróbáljam megfoltozni vagy kukázni lehet a belsőt?
Az első szám 26 az a kerék méret collban megadva a második a gimi szélességét jelenti szintén collban, 1.75-1.95-2.1 ebben a sorrendben lesznek egyre szélesebbek, ballonosabbak.
Tehát ez azt jelenti, hogy a 26x2.1-es túl széles az én felnimre? Válasszam inkább a 26x1.9-est (bár ott meg az ETRTO-szám nem passzol az előző gumiméval (54-559 vs. 47-559)