Sziasztok!
Ismét a segítségetek kérném.
Tegnap lementem a pincébe az új pumpámmal (egész jól néz ki ) , felfújtam a biciklit, és menetem vele 2 órán át, kezemben a pumpával úgy, hogy csak 1-szer kellett egy kicsit tolni a hátsóba.
Előbb ismét lementem a pincébe és már félig leeresztett mindkét kerék.
Előzmény: zúzottköveken mentem, az okozhatta a defektet. Külső gumi elég kopott, amit ha nem muszáj, nem cserélném. (Lefotóztam, de a képet egyelőre nem tudom a mobilról ide bevarázsolni.)
Szerintetek mit tegyek? Ragasszak? Vagy cseréljek belsőt vagy külsőt is - ha igen, milyen belsőt és külsőt vegyek?
Síkvidéken mászkálok, többnyire városban, ritkán könnyebb terepen.
És egy elég csavaros kérdés: lehet-e olyan, hogy a zúzottkő az egész gumifelületet úgy roncsolta, hogy az még defektérzékenyebbé vált, tehát hogy ezentúl még könnyebben kapok defektet?
(A gumikon elváltozást nem vettem észre a defekt óta.)
Különben nem szoktam zúzottköveken menni. Olyankor eddig mindig leszálltam és toltam (vmit megérezhettem).
Mintha azt sejteném, egy hegyvidéki túraút nem jobban gumigyilkos, mint a frissen lerakott városi zúzottkő. Vagy nem így van?
Nem értek hozzá, városi gumim van? Városi gumival lehet zúzottköveken menni?
A külső gumin ezeket találtam:
CST Heng Shin Tire
51-559 (26*1.90)
Inflate to 40-65 PSI. (280-450 kPa)
Nylon
A felnin ezeket:
MATCH1
Etrto 559*19c
Alloy 6060T6
A belsőt nem szedtem ki, nem tudom milyen.
Hálásan köszönöm előre is.
Edited by energy, 2014. July 12. - 21:37.