Az Conti védelmében elmondom, hogy nekem munkába/városba+terepre 1 bringám van, első keréken a RaceSport-os (BlackChili-s) X-King már 6ezer km-nél jár és köszöni, jól van. Jól gördül, terepen sem sz@ar és úgy látszik, tartós is. (kb. ezeket ígéri a BlackChili)
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#1641
Posted 2014. November 17. - 00:16

#1642
Posted 2014. November 16. - 15:14

na ja mivel egy bringa és nem az erdő közepe lakás,,,,
mindenesetre jó alternatíva volt a performa változat a rövid x-kinges kitérő után. közel 20 rugós külsőre meg már nem szívesen beruháztam volna 26-os méretben.
de következő montin már TL evo lesz, és lesz külön aszfaltos izmosító szerkezet
Aszfaltos bic sokat segít a terepgumi kímélésben!
#1643
Posted 2014. November 16. - 15:13

Gabóca!
Nem találom a postafiókom!
De! Az Rock.R evo gyorsabban kopik,hiszen egy puhább keverékről van szó!Az oldalfala is véknyabb,tehát sérülékenyebb!
Még a 26"-on volt egy gar. Rocket ron Evo,de az mocskos gyorsan kopott,jobban mint a 26"-os Racing R -performance
Nekem most 29"-ra kellene,idén egy Gar RacingR. Perf. elment...még most is bírja! De jövőre csak játszósank marad az Alföldön!
Hát én sem a Tiédet, van egy garnitúra 2.1 Rocket/Racing 29" EVO-mtz kilométeres futással, 2.25 jobban bejött a 95 kilómhoz, ha mégis éedekel Tondacnál van emil és telszámom.
#1644
Posted 2014. November 16. - 14:19

Szevasztok!
Van -e valakinek tapasztalata a Schwalbe Rocket ron -ról Akár 2.1 akár 2.25 és a performance érdekelne!
Raceing Ralph-ról váltanék!
Köszi előre is!
Én első keréken használtam idén egy 2.25 -ös Rocket Ron performance külsőt. Nagyrészt a Top maratonokon, illetve azon kívül is. Nagyjából 200-250km van benne, nagyrészt terep. ~91kg-mal használtam ~2,0-2,2bar nyomáson. Ezidő alatt nem kaptam egyetlen defektet sem, és nem sikerült felütnöm sem. A mintázat igazi mindenes, nem túl magas, nem túl alacsony és jól gördül. Felázott talajon, és döngöltön is jól teljesít. A Nobby Nic-kel ellentétben nem sodródik kemény talajon (mivel nem olyan magasak a mintái). A Conti xking/raceking-hez képest fényévekkel jobban tapad. Illetve a föntebb említett futásteljesítményhez képest egyáltalán nincs megkopva (első keréken), a bütykökön látható kis rovátkák még mindig látszanak. Ha csak 1 gumim lehetne, akkor én ilyet vennék. Igen, az oldalfala nem túl vastag, de nem sikerült kihasítanom, pedig nem kíméltem, illetve nem finomkodtam köves terepen sem. Konyhai mérlegen mérve 26x2,25-ös méretben 485g-ot mértem.
- MSONAJ likes this
#1645
Posted 2014. November 16. - 14:05

Gabóca!
Nem találom a postafiókom!
De! Az Rock.R evo gyorsabban kopik,hiszen egy puhább keverékről van szó!Az oldalfala is véknyabb,tehát sérülékenyebb!
hát tényleg ijesztő volt a 475 (vagy 457 ?) gramm az akkor még 105 - 107 kiló alá.
de ha jól emléxem egy defektem sem volt vele.
amúgy a performance-ból 2 darabot mérve 26-osban 540 gramm. (510 van a dobozra írva)
ralp performance - szintén 2ből) meg egy 510 egy 540 (535 van ráírva)
-ezt csak a grammosok kedvéért -
Edited by Bikertigger, 2014. November 16. - 14:06.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1646
Posted 2014. November 16. - 13:59

Gabóca!
Nem találom a postafiókom!
De! Az Rock.R evo gyorsabban kopik,hiszen egy puhább keverékről van szó!Az oldalfala is véknyabb,tehát sérülékenyebb!
Még a 26"-on volt egy gar. Rocket ron Evo,de az mocskos gyorsan kopott,jobban mint a 26"-os Racing R -performance
Nekem most 29"-ra kellene,idén egy Gar RacingR. Perf. elment...még most is bírja! De jövőre csak játszósank marad az Alföldön!
#1647
Posted 2014. November 16. - 13:57

Igen, de ezt már megbeszéltük egyszer, verseny gumi és Te meg sokat aszfaltozol...
na ja mivel egy bringa és nem az erdő közepe lakás,,,,
mindenesetre jó alternatíva volt a performa változat a rövid x-kinges kitérő után. közel 20 rugós külsőre meg már nem szívesen beruháztam volna 26-os méretben.
de következő montin már TL evo lesz, és lesz külön aszfaltos izmosító szerkezet
Edited by Bikertigger, 2014. November 16. - 13:59.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1648
Posted 2014. November 16. - 13:50

annyival nem szarabb ,mint a ralp esetében.
és hát én bőven tudom hogy az evo sokkal jobb, de nem mindenkinek fér bele.(nekem se momentán) de cca 2500 nál többet az evo sem bírt hátsó keréken.
Igen, de ezt már megbeszéltük egyszer, verseny gumi és Te meg sokat aszfaltozol...
#1649
Posted 2014. November 16. - 13:48

Inkább EVO-s változatot, performance gyorsan kopik és könnyen kiszakad az oldala.
Úgy tűnik tele a postafiókod.
annyival nem szarabb ,mint a ralp esetében. (ehez viszonyítva gondoltam, a jónak tűnik-et)
és hát én bőven tudom hogy az evo sokkal jobb, de nem mindenkinek fér bele.(nekem se momentán) de cca 2500 nál többet az evo sem bírt hátsó keréken.
Edited by Bikertigger, 2014. November 16. - 13:50.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1650
Posted 2014. November 16. - 13:40

Szevasztok!
Van -e valakinek tapasztalata a Schwalbe Rocket ron -ról Akár 2.1 akár 2.25 és a performance érdekelne!
Raceing Ralph-ról váltanék!
Köszi előre is!
Inkább EVO-s változatot, performance gyorsan kopik és könnyen kiszakad az oldala.
Úgy tűnik tele a postafiókod.
Edited by gaboca1, 2014. November 16. - 13:45.
#1651
Posted 2014. November 16. - 13:29

Szevasztok!
Van -e valakinek tapasztalata a Schwalbe Rocket ron -ról Akár 2.1 akár 2.25 és a performance érdekelne!
Raceing Ralph-ról váltanék!
Köszi előre is!
2,25 nagyon jónak tűnik
még kevés kilóméter, de majd .............
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1652
Posted 2014. November 16. - 13:27

Szevasztok!
Van -e valakinek tapasztalata a Schwalbe Rocket ron -ról Akár 2.1 akár 2.25 és a performance érdekelne!
Raceing Ralph-ról váltanék!
Köszi előre is!
#1653
Posted 2014. November 11. - 22:38

Ma feltettem. Tubeless install, kb. bruttó 2-3 perc volt feltenni a ZTR felnire, nagyon könnyen ment. 2 óra elteltével mérve a szélessége 56.2 mm, nagyon közel van a gyári 57-hez. Elég extrém mintája van, sokkal robosztusabb, mint az első keréken lévő 2.35-ös, 2014-es évjáratú Nobby-m. Utóbbi egyébként 59.4 mm széles, gyári adat 60 mm.
Mostanság nem csal, vagy csak elhanyagolható mértékben teszi a Schwalbe.
köszi!
szerintem rendelek én is, néha halálfélelmem volt mostanában a racingralph-al
na jó, ha az nem is, de botrányos néha a nem tapadása
Edited by zsbacsi, 2014. November 11. - 22:39.
#1655
Posted 2014. November 11. - 21:05

Megérkezett?
Ha igen, tapasztalatok?
Ma feltettem. Tubeless install, kb. bruttó 2-3 perc volt feltenni a ZTR felnire, nagyon könnyen ment. 2 óra elteltével mérve a szélessége 56.2 mm, nagyon közel van a gyári 57-hez. Elég extrém mintája van, sokkal robosztusabb, mint az első keréken lévő 2.35-ös, 2014-es évjáratú Nobby-m. Utóbbi egyébként 59.4 mm széles, gyári adat 60 mm.
Mostanság nem csal, vagy csak elhanyagolható mértékben teszi a Schwalbe.
- Kisherceg likes this
#1656
Posted 2014. November 10. - 18:28

ez hová lesz? valami ilyesmi?
MTB traktororítására és nem traktor MTB-sítésére.
Téli mindenes guminak, sárba, hóba. Az S-Works Fast Trak-kel nem mennék neki a télnek.
#1657
Posted 2014. November 09. - 21:06

Igen, itt van már. Valamelyik nap felteszem majd. 29x2.25 710 gramm, szóval van benne anyag, szerencsére nem a gyárilag megadott 650 gramm. Idáig tetszik.
ez hová lesz? valami ilyesmi?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1658
Posted 2014. November 09. - 19:57

Megérkezett?
Ha igen, tapasztalatok?
Igen, itt van már. Valamelyik nap felteszem majd. 29x2.25 710 gramm, szóval van benne anyag, szerencsére nem a gyárilag megadott 650 gramm. Idáig tetszik.
#1659
Posted 2014. November 09. - 19:32

#1660
Posted 2014. November 01. - 19:21

Nézegettem, és csupán 30 grammal nehezebb a Maxxis Ikon (26X2.2 3C/EXO változat). A Speci-nek is van valami gumi erősítésű oldalfala 2Bliss ready.
http://www.specializ...works-fast-trak
http://www.maxxis.co...re-278-121-ikon
Még nem tudtam dönteni melyiket válasszam, és képbe került még a Maxxis Ardent Race is az viszont 600gramm felett van már
29er?
Jótanács: ha erősen kövesen hajtanád és Fast Trak, akkor a Control verziót vásárold és ne az S-Works-t! Sajnos figyelmetlenségből utóbbit vettem még augusztusban; szóval, nekem hátul van most S-Works és tubeless-ként feltéve, a Specialized saját márkás spéci barna lötyijével, de azért ez nem egy életbiztosítás. Az oldalfala papírvékony... Iszonyat köves, sziklás helyeken járok vele, tiszta mázli, hogy eddig megúsztam defekt nélkül. Nagyon várom, hogy megérkezzen jövő héten a "téliesítéshez" a 2015-ös Nobby Nic, azonnal teszem fel helyette.
(Egyébként jó gumi, ha nem durva CC-re, hanem hazai maratonokra kell, akkor vállalható. Én első kerékre tenném inkább.)