Amikor már mindenhol van valami fagyott, esetleg ilyesmi lehet jó.
Igaz, téli aszfalton is mentem hasonlóval.
http://www.mec.ca/AS...ntercycling.jsp
Az enyém is hasonlóan néz ki.
ilyen úton már jól kapaszkodik és nem is kopik nagyon:
Valamelyik évben feltekertem a normafához és fel sem tűnt, hogy csúszna az út, fel és lefelé a jégborda viszont nagyon kellemetlen volt.
Csak amikor felmentem, begurultam a normafánál a büfé elé. Ott sem síelő se pedig szánkós vagy gyalogos túrázó, senki nem járt arrafelé, aztán megpróbáltam leszállni a bringáról. Még jó, hogy fogtam a bringa kormányt! A lábam mindenfelé csúszkált, még egy pillanatra sem tudtam megállni rajta a bringába való kapaszkodás nélkül. A szöges gumival viszont egyáltalán nem vettem ebből észre semmit, amíg rajta ültem.
Igaz, az házilag kifurkált és rövid lemezcsavarokkal tele rakott gumi volt. Kettő telet kibírt és már látszik rajta a kopás, de szerintem még ki ér annyira a csavarok vége, hogy működjön. Aztán jövőre tekerhetek bele új csavarokat.
Belül védelemnek egy régi kopott külsőnek a futófelülete van a csavarok fejére terítve és abba jön a belső.
Ezt viszont fel-leszerelni volt rettenet. Most vettem téli kerék szettnek való kereket, amire egyszer felrakom és aztán már csak a kereket kell cserélni téli-nyári között, amíg el nem kopnak a csavarok..
Van itt néhány fajta gyári is, de nem valami olcsóság az ára:
http://www.biketires...h/studded-tires
Itt a képgalériában van szélesebb kerekű motoros-járgányra való "sündisznó" is.
Vigyázz sündisssz.. kösssz
Balu1 módosította - 2014. szeptember 20. - 01:26