http://forum.bikemag...ne-ez-a-bringa/
Folyt..
XR 1450 abroncs, passzolom a szélességét, de emlékeim szerint 18mm. Gumi e-h Nobby Nic evo , de ez még valami régebbi széria, nincs rajta tlr vagy más felirat, a súlya is elég jó, az se biztos hogy lehet ezt tubelessíteni.
A DT XR 1450 a régebbi DT saját tubeless konverziós szettel átalakítható volt UST kompatibilissé, így valószínűleg Stan's yellow tape és tarsaival szintén működni fog. A szalag szélessége nem mindegy, én nem a 21mm-est választanám, inkább a 25mm széleset. A DT oldala szerint 23mm-es szükséges, de ilyet esélyes, nehezen tudsz beszerezni. Innen az infó: http://www.dtswiss.c...UTIONS_2015.pdf
A kerékszetted emlékeim szerint XR 400-as felnivel fűzött, így 18 mm a belső szélesség. Tech. infók: http://www.dtswiss.c...MS_MTB_2015.pdf
A gumi nekem kérdéses, működőképes lesz-e vagy sem. Az lehet probléma, hogy a felnid belső profiljának a szélei (a belső oldalfal és a küllőfuratokat tartalmazó szekció közt) nem UST kiképzésűek, nem lapos, hanem ívelt. Ez alapvetően nem lenne még olyan nagy gond, de ha a gumi nem eredendően UST-kompatibilis, akkor esélyes, nehéz lesz feltenni és alacsonyabb nyomáson, agresszív kanyarodásnál könnyebben lefordulhat.
(fotó itt, a felni melletti kis kép: http://www.dtswiss.c...s-MTB/XR-400-26 )
Egy próbát persze megér, hátha nem kell új külsőket vásárolnod! Én biztosan megpróbálnám.
zscs módosította - 2015. január 08. - 13:58