A boltban megértem, hogy nem tudtak azonnal válaszolni de azért otthon a gúgli már sokat segít. Az összes ilyen löttygyártó honlapján említik a hidegtűrést.
http://www.oko.com/article29.html Nekem ilyen van.
Slime: http://slime.lapunk....odul=faq&a=6883
Continental: http://www.conti-onl...sealant_de.html
Stan's Notubes: http://www.notubes.c...ealant-C14.aspx
Köszi.
Korábban már próbáltam keresni de nem találtam ennyiféle anyagot sem.
Úgy látszik, nem találtam meg a megfelelő kereső kifejezést hozzá.
Látom többet is találtál, mint én korábban, itt az üzemi hőmérsékletre is vannak adatok és utalások.
Az elsőnél, ami OKO termék írják," 45 fok C. fent + 45 ° C-ig Mindkét OKO OFF Road Defekt Free-t és a közúti OKO -t már használtak járműveknél forró sivatagi körülmények között, és az Antarktiszon".
http://translate.goo.../article29.html
Nálam pontosan ennek a cégnek a terméke fagyott meg, illetve nem működött alig
néhány mínusz Celziuszon, amiről írtam az esetet. Ezek a gyártó szerint 45 fokig bírják az antarktiszon. Hát ők tudják mit írnak le, én meg tapasztalom, hogy mégsem úgy viselkedeik.
Itt a palackja, amit akkor használtam:
Nyáron semmi gond nem volt vele, csak télen fagyban jött elő a hiba.
A többit is megnéztem. Írnak valamit mindegyikre, de ahogy ennél nem jött be, a többiről sem lehet tudni, mennyi igaz belőle. Sőt egyiknél mínusz 30 F amit megadtak a pedig éppen alig fagypont alá esik 1 Celziusszal, ami még hihető.
Szerintem ezt valami hűtős próbával lehetne legalább annyira tesztelni, hogy melyik hány fokon mennyire sűrűsödik be. Amikor már nem tud könnyedén elfolyni, (nem tud oda folyni a lyukhoz), akkor nem is működhet már. De ehhez kellene néhány féle anyagból minta, amit hűtőben lehet tesztelni, mondjuk mínusz 10-20 fok körül.
Csak ugy halkan jegyzem meg, hogy a stans szerint 3bar fole nem illene fujni a lotyis gumit.
Alatta meg jókora a gördülési ellenállása.
Legfeljebb kimondottan terepre lehetne csak alatta használni.