Dávidka: ;D ;D ;D ;D ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Started by
Darton
, 2002. January 18. 20:07
#15701
Posted 2003. March 08. - 22:43
#15702
Posted 2003. March 08. - 22:41
hát midig elöre!!! hátrafelé bicajozni nagyon nehéz! ;D meg ha két különbözö irányba forog, akkor vagy összemegy vagy szétszakad a vázad.
#15703
Posted 2003. March 08. - 22:34
Nekem egyforma van elöl és hátul... Ráadásul sose tudom melyiknek merre kéne forognia... :
#15704
Posted 2003. March 08. - 21:56
azért nem feltétlenül kell különbözö külsö...
van ami elöre hátra jo. vagy esetleg meg kell forditani a külsöt a mintázat miatt. elöre olyan kell, aminek a mintái olyanok, hogy hátrafele széesednek, a hátsonál meg forditava.
van ami elöre hátra jo. vagy esetleg meg kell forditani a külsöt a mintázat miatt. elöre olyan kell, aminek a mintái olyanok, hogy hátrafele széesednek, a hátsonál meg forditava.
#15705
vendég_vdani_*
Posted 2003. March 07. - 22:51
Tudom de a gumi nagyon fontos. Az a kapcsolat az út és az autó között.
Ezért rossz télen az elöl téli hátul nyári gumi mert a kocsi eleje bekanyarodik csak a háta nem. Az meg nem jó!
De mindegy. A lényeg, hogy a bicikliknél az a jó ha más az elsõ+hátsó mintázat. Elöl kanyarodni kell+fékezni hátul meg nyomatékot az útra vinni, fékezni esetleg farolni ha kicsi a hely kanyarodni!
VDani
Ezért rossz télen az elöl téli hátul nyári gumi mert a kocsi eleje bekanyarodik csak a háta nem. Az meg nem jó!
De mindegy. A lényeg, hogy a bicikliknél az a jó ha más az elsõ+hátsó mintázat. Elöl kanyarodni kell+fékezni hátul meg nyomatékot az útra vinni, fékezni esetleg farolni ha kicsi a hely kanyarodni!
VDani
#15706
Posted 2003. March 07. - 19:24
de alapbol a futomu geometriaja szabja meg utana sulyelosztas..
es mint mindenhez a guminak is van koze hozza! de az nem minden!!!
semmit sem ugy terveznek, hogy vaj melyik szar gumit fogjak a parsztok majd rarakni erre az autora!
es mint mindenhez a guminak is van koze hozza! de az nem minden!!!
semmit sem ugy terveznek, hogy vaj melyik szar gumit fogjak a parsztok majd rarakni erre az autora!
#15707
vendég_vdani_*
Posted 2003. March 07. - 17:38
Danikám, az alul- felülkormányzottság autók esetében SEM a gumik milyenségétõl függ! :
Szerinted ha hátul rossz gumi van elöl meg tök jó mi lesz ESP nélkül? A kocsi eleje be tud kanyarodni a háta meg nem. Ezért megpördülsz. Nagyon függ a gumik állapotától is meg a futómûtõl is. Ezt nagyon nem tudtad.
VDaNi
#15708
Posted 2003. March 07. - 16:01
#15709
Posted 2003. March 07. - 16:01
Így viszont igazad van Dani. Vagyis a középkategóriától kezdve nem külsõk vannak, hanem külsõ szettek. Ergo az elsõ és hátsó köpenyek különbözõ mintával rendelkeznek.
#15710
Posted 2003. March 07. - 16:00
masra is kell az elso es a hatso!
mivel mashogy vannak elnevezve is!
mashogy in neznek ki!
mivel mashogy vannak elnevezve is!
mashogy in neznek ki!
#15711
vendég_vdani_*
Posted 2003. March 07. - 15:54
Tudom, hogy ez igazából autós szó. :-\
Szerintem a komoly gumik asszimetrikusak. :
ja az autonal!!!
De most arra gondoltam, hogy nem szimmetrikus nem egyforma az elsõ-hátsó gumi! na...
VDaNi
#15712
Posted 2003. March 07. - 15:32
#15713
vendég_vdani_*
Posted 2003. March 07. - 09:00
Sziasztok!
A Tioga TerraFirma 1.95 guminak és változó a mintázata de mivel elöl szoktam erõsen fékezni (tárcsa) ezért az elsõ és a hátsó egyenletesen kopik. Nem nagyon kopik de azért kopik is.
Viszont az asszimetrikus mintázat miatt kipörgetni gyakorlatilag nem lehet a kereket csak jegen még havon se és havon se lesz nagyon se alul se túlkormányzott a bicikli. Szerintem a komoly gumik asszimetrikusak. :
Sziasztok
VDaNi
A Tioga TerraFirma 1.95 guminak és változó a mintázata de mivel elöl szoktam erõsen fékezni (tárcsa) ezért az elsõ és a hátsó egyenletesen kopik. Nem nagyon kopik de azért kopik is.
Viszont az asszimetrikus mintázat miatt kipörgetni gyakorlatilag nem lehet a kereket csak jegen még havon se és havon se lesz nagyon se alul se túlkormányzott a bicikli. Szerintem a komoly gumik asszimetrikusak. :
Sziasztok
VDaNi
#15714
Posted 2003. March 07. - 04:54
:-)
azert ha megfigyeled nagyob nem is ferne bele a vazakba! ez meg hogy elore nagyobb kell nem feltetlen igaz (ha egyaltalan igaz).
ja meg egyszer ugyis meg kell tanulni bringazni! jobb minel hamarabb mert akkor nem kell ilyen nagy szornyeket beletuszkolni a brinyoba!
pista bacsinak meg nem jut semmi a zetorra!
azert ha megfigyeled nagyob nem is ferne bele a vazakba! ez meg hogy elore nagyobb kell nem feltetlen igaz (ha egyaltalan igaz).
ja meg egyszer ugyis meg kell tanulni bringazni! jobb minel hamarabb mert akkor nem kell ilyen nagy szornyeket beletuszkolni a brinyoba!
pista bacsinak meg nem jut semmi a zetorra!
#15715
Posted 2003. March 06. - 00:37
Heili!
Anno volt valamelyik topicban - megemlítve - egy bizonyos 2.8"-os "Misi" DH külsõ. Valaki véletlen nem tudja-é a valós szélességét. DJ1-be lenne...
Anno volt valamelyik topicban - megemlítve - egy bizonyos 2.8"-os "Misi" DH külsõ. Valaki véletlen nem tudja-é a valós szélességét. DJ1-be lenne...
#15716
Posted 2003. March 04. - 21:28
Hát nem tudom, de ha azért cseppet elgondolkodtok rájöttök, hogy elõre valóban nagyobb külsõ kell.. Ha lejtõ lefele mész, az elsõkerék mind stabilitás, mind fékezés, tapadás szempontjából fontosabb... Meg azért nem véletlen szerelnek rengeteg gyári dh dépet 2.7"/2.5" gumikkal..
Persze van aki 2.35" semislickel is lejön a legdurvább lejtõn is, de az nem ember, hanem Vouillouz.
Persze van aki 2.35" semislickel is lejön a legdurvább lejtõn is, de az nem ember, hanem Vouillouz.
#15717
Posted 2003. March 04. - 11:22
#15718
Posted 2003. March 02. - 14:34
3-as gumi emberek nem cirkuszba kene jarni a bringaval hanem hasznalni!
miert elore rakjatok a vastagabb gumit?
mert mindig csorosre ugrototok?
(vagy mert hatra a csirke vazba nem megy bele, es igy meno!)
2.3-nal nagyobb folosleges!
miert elore rakjatok a vastagabb gumit?
mert mindig csorosre ugrototok?
(vagy mert hatra a csirke vazba nem megy bele, es igy meno!)
2.3-nal nagyobb folosleges!
#15719
Posted 2003. March 02. - 12:52
Nekem elöl 2.6os Nokian van, hátul meg 2.3as! Azt tudom csak mondani róla, hogy a legjobb!! Elötte Maxxis Mofok voltak, 2.35ösök, de össze se lehet hasonlítani!!. A legjobb, hogy már ezeket is nagyon kis nyomáson is lehet használni. Tegnapi havas-vizes-jeges próbát is jól bírta. (A kis bütykök miatt még az öntisztulása is nagyon jó...)
Én bátran ajánlom mindenkinek! Bár így utólag igazából elõre is elég lenne a 2.3as, az viszonylag vékony (vékonyabb, mint a 2.35ös Maxxis), viszont ugyanolyan bütykök vannak rajta mint a 2.6oson.
Én bátran ajánlom mindenkinek! Bár így utólag igazából elõre is elég lenne a 2.3as, az viszonylag vékony (vékonyabb, mint a 2.35ös Maxxis), viszont ugyanolyan bütykök vannak rajta mint a 2.6oson.
#15720
Posted 2003. February 28. - 15:48
hát igen. de az nem azt jelenti,hogy jo az a külsö. csak azt,hogy azzal is elsö lett (mint mindig). amugy a Conti surviver külsö az nagyon tuti, de ha kicsit ballonosabbat akarsz és még viszonylag könnyüt, akkor a legjobb az IRC Kojo DH 2.65-ös vagy esetleg még a 3-as Duro