ha már slick, akkor 1.5-ös Ritchey Tomslick, vagy Schwalbe Blizzard - ezek nagyon jól mennek, bár nem a legolcsóbbak
nincs értelme slickbõl 1.5 fölött venni, nem is nagyon árulnak, ami ugye gázos is lehet, mert több belsõ csak egy adott külsõ-méret intervallumban használható, pl. 1.35-1.5, 1.5-1.75, 1.5-1.95, 1.75-2.1 stb...szóval erre figyelj
ha meg mindenképpen széleset akarsz, vegyél Conti DoubleFightert vagy Ritchey Speedmaxot, vagy egy Michelin Sprinter-t, ezek jók aszfaltra, bár nem éppen slick-ek...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Started by
Darton
, 2002. January 18. 20:07
#15641
Posted 2003. May 08. - 21:07

#15642
Posted 2003. May 07. - 22:01

Üdv! Nyárra szeretnék venni slick külsõt! Miet ajánlotok? Könnyû, ne legyen túl drága és max 2,1 es legyen! Leõre is kösz minden választ!
Üdv
Üdv
#15643
Posted 2003. April 29. - 18:51

Maxxis Highroller 2,7 / 2,5 ben van kulon sima meg a dualply vagy csak egyfajta van?
A tavalyi az milyen /az a piros csikos?/
A csupafekete meg a piroscsikos kozt van kulonbseg?
mert 5-9 ezerig lattam kul. helyeken...
koszi!
A tavalyi az milyen /az a piros csikos?/
A csupafekete meg a piroscsikos kozt van kulonbseg?
mert 5-9 ezerig lattam kul. helyeken...
koszi!
#15644
Posted 2003. April 28. - 22:09

Maxxis Highroller 2,7 / 2,5 ben kulon van sima meg a dualply vagy csak egyfajta van?
A tavalyi az milyen /az a piros csikos?/ vagy van ilyen is olyan is?
mert 5-9 ezerig lattam ...
A tavalyi az milyen /az a piros csikos?/ vagy van ilyen is olyan is?
mert 5-9 ezerig lattam ...
#15645
Posted 2003. April 27. - 14:35

Én is Rubena-t nyúzok, a slicket. Nagyon könnyû menni vele, igaz én nem fújom 4 bar-ra mint ahogy írtátok.
Meg jól lehet ijesztgetni vele a gyalogosokat... ;D

#15646
Posted 2003. April 27. - 13:15

Akkor meg kompromisszumokat kell kotni.
Es akkor mar nem olyan sok megoldas van.
Alapbol ugye kemeny anyagut veszel hogy maradjon is valami a butyokbol mire odaersz. utana meg a gumimeret attol fugg mit szeretsz jobban.
Es akkor marad az hogy 1,95 -2,35 kozt valogathatsz.
Jol gurul betonon pl a 2,1 Zmax meg van ilyen Mobsterben is. Es meg a koves lejton sem halsz meg.
A Z max jol kapaszkodik hatul, a Mobster meg szepen iranyithato es fekezheto elol.
Persze sok tipust fel lehehetne meg sorolni
Es akkor mar nem olyan sok megoldas van.
Alapbol ugye kemeny anyagut veszel hogy maradjon is valami a butyokbol mire odaersz. utana meg a gumimeret attol fugg mit szeretsz jobban.
Es akkor marad az hogy 1,95 -2,35 kozt valogathatsz.
Jol gurul betonon pl a 2,1 Zmax meg van ilyen Mobsterben is. Es meg a koves lejton sem halsz meg.
A Z max jol kapaszkodik hatul, a Mobster meg szepen iranyithato es fekezheto elol.
Persze sok tipust fel lehehetne meg sorolni

#15647
vendég_vdani_*
Posted 2003. April 27. - 11:41

Szívembõl beszélsz Dante! ;D
Nekem is csomót kell tekerni mígy kiérek a János hegyre. M3 bevezetõ szakasza mellet végig aztán át a Városligeten aztán Andrássy út utána Margit krt. utána Margit híd, utána Moszkva tér, utána szilágyi erzsi fasor. Ez ha tépek akkor is 0,5 óra.
VDaNi
Nekem is csomót kell tekerni mígy kiérek a János hegyre. M3 bevezetõ szakasza mellet végig aztán át a Városligeten aztán Andrássy út utána Margit krt. utána Margit híd, utána Moszkva tér, utána szilágyi erzsi fasor. Ez ha tépek akkor is 0,5 óra.
VDaNi
#15648
Posted 2003. April 27. - 11:16

na igen, csak hát magának a témának a felvetése is egy tipikus kerékpáros dilemmát rejt - nem minden bringás olyan szerencsés, hogy rápattan a biciklire, s már kint is van a terepen; ezért sokaknak kemény 10-20 km-t kell tekernie, többnyire aszfalton, ott meg ugye nem vígasztalja az embert, hogy "ejj de vacak ez a külsõ, bezzeg majd a sziklás lejtõn...."
#15649
Posted 2003. April 26. - 23:10

Nem mertem, de nem olyan veszes, amolyan kozepes suly szempontjabol.
De varosban szerintem boven jo. Nem is nagyon kopik, olcso stb.
A draga gumit ugyis terepen hasznalom
De varosban szerintem boven jo. Nem is nagyon kopik, olcso stb.
A draga gumit ugyis terepen hasznalom
#15650
Posted 2003. April 26. - 23:06

na igen, csak hát a súly...nem vagyok (nagyon) grammániás, de azért a külsõ ne legyen nehéz, azt nagyon érezni...
#15651
Posted 2003. April 26. - 22:17

Rubena 1,75
1100 FT
Ugy sunasz vele a varosban hogy csak no :>
Annyi hogy fel kell pumpalni 4 barra.
Ennel jobb megoldast nem tudok. /Ilyen gumival gyorsulasi versenyen en mentem a legjobban/
ja amugy anyu bicajarol loptam le, de utana vettem is egy parat.
1100 FT
Ugy sunasz vele a varosban hogy csak no :>
Annyi hogy fel kell pumpalni 4 barra.
Ennel jobb megoldast nem tudok. /Ilyen gumival gyorsulasi versenyen en mentem a legjobban/
ja amugy anyu bicajarol loptam le, de utana vettem is egy parat.
#15652
Posted 2003. April 26. - 21:33

na igen, semi-slick szindróma, ez történik mindegyikkel, fõleg, ha nagyokat fékezel...
elõre tényleg nem túl jó, egyik semi-slick sem, kanyarban tök könnyen kifordulnak (bár lehet, hogy csak én vagyok béna)
elõre tényleg nem túl jó, egyik semi-slick sem, kanyarban tök könnyen kifordulnak (bár lehet, hogy csak én vagyok béna)
#15653
Posted 2003. April 26. - 10:12

A Flyweight tényleg király de nem aszfaltra. Ott sajna nagyon hamar elhagyja a bütykeit amik amúgy sem túl magasak. Totál versenygumi. Én csak hátra ajánlanám.
#15654
Posted 2003. April 24. - 20:00

ja, nem rossz a Flyweight sem, csak nem árt, ha vaskos a buksza...(6000 1 db azt hiszem)
bár ez inkább versenygumi, maratonra nagyon jó, de utána én leszedném...
bár ez inkább versenygumi, maratonra nagyon jó, de utána én leszedném...
#15655
Posted 2003. April 24. - 11:22

Helló!Szerintem aszfalt/terep re a maxxis nak HIGH ROLLERje a semislick-es egész jó!Asszem van egész keskenyben is!
De durvulni jó a MAXXIS MOBSTER 2,70es jó!!Ha kb 2-15 bar van benne olyan mintha soft tail-es vázad lenne!
De durvulni jó a MAXXIS MOBSTER 2,70es jó!!Ha kb 2-15 bar van benne olyan mintha soft tail-es vázad lenne!
#15656
Posted 2003. April 24. - 10:36

Ha sokat mész aszfalton jobban jársz egy slick gumival. Én inkább csak télen használom amikor nem megyek terepre. Az 1.35-ös Maraton slick-et nyúzom ilyenkor.
Vegyes használatra alacsonyabb mintás, keményebb gumikeverékû semi-slick gumit érdemes használni szerintem, mint pl: Ritchely SpeedMax. A hajtogathatós, kevláros gumik lágyabb keverékbõl vannak ami gyorsabban is kopik.
Vegyes használatra alacsonyabb mintás, keményebb gumikeverékû semi-slick gumit érdemes használni szerintem, mint pl: Ritchely SpeedMax. A hajtogathatós, kevláros gumik lágyabb keverékbõl vannak ami gyorsabban is kopik.
#15657
Posted 2003. April 24. - 08:51

na lényeg lényege lényegében!
jó ha van két külsõd és cserélgeted!
most én is az nézegettem melyik az a super külsõ amelyik minden terepviszonyon bizonyít, de nincs ilyen!
én még a maraton cross-on is gondolkodom 1,75-os elég jó a gördülékenysége, de nem hiszem ,hogy terepn olyan nagyon lehet rá hagyatkozni :
jó ha van két külsõd és cserélgeted!
most én is az nézegettem melyik az a super külsõ amelyik minden terepviszonyon bizonyít, de nincs ilyen!
én még a maraton cross-on is gondolkodom 1,75-os elég jó a gördülékenysége, de nem hiszem ,hogy terepn olyan nagyon lehet rá hagyatkozni :

#15658
Posted 2003. April 23. - 23:24

#15659
Posted 2003. April 23. - 22:38

persze, de én tisztában vagyok a kevlarszál és oldalfal közötti különbségekkel 
itt most a megerõsített oldalfalról beszélünk (szerintem)

itt most a megerõsített oldalfalról beszélünk (szerintem)
#15660
Posted 2003. April 23. - 21:51

a kevlár nem az oldalfalra vonatkozik hanem arra hogy az acélperem helyén egy kevlár szál van amit amellett hogy összehajtogathatsz még könyebb is..
a kevlár szövet az ioldalfalban teljesen más tészta, ezt fõleg a Schwalbe csinálja és azért tényleg véd valamit... na persze az erõvágó a raklapnyi százas szög meg hasnoló ínyencségek ellen nincs orvosság... max a traktorgumi
a kevlár szövet az ioldalfalban teljesen más tészta, ezt fõleg a Schwalbe csinálja és azért tényleg véd valamit... na persze az erõvágó a raklapnyi százas szög meg hasnoló ínyencségek ellen nincs orvosság... max a traktorgumi
